CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tak Macam Dulu, Sera Sekarang Dah Kurus, Cantik Bergaya! Shuk Gigit Jari Tak Tu?

11-1-2022 12:46 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 36238| Komen: 78|Original author: LilRose

Description: Amboi, bukan main lagi Rossa Sera sekarang tayang badan mantap selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram (kg).
Kredit foto: IG


Amboi, bukan main lagi Rossa Sera sekarang tayang badan mantap selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram (kg).

Ekoran itu, isteri pelakon dan pelawak sensasi Shuk Sahar, Sera atau nama sebenarnya Rossalennah Natassyiah Asshaferah kini tampil lebih segar dan yakin dengan penuh gaya!


Kredit foto: IG


Apa yang menarik perhatian adalah kapsyen-kapsyennya seolah-olah menyindir Shuk yang kini kerugian kerana dia yang sekarang bukan Sera yang dahulu, bertubuh gempal dan kurang cantik.

Malah, menerusi Instastorynya Sera mengakui nekad untuk menguruskan tubuhnya kerana tiada sesiapa yang akan menyayangi seseorang yang tidak menarik.


Video: IG Sera

Lihat saja video-video terkini terutama membabitkan produk Berryfull yang diamalkannya. Fuh, dari XXL ke saiz S!


Video: IG Sera

Pun begitu, ada juga yang sangsi dengan kenyataannya mampu hilang lebih 10kg dengan hanya mengamalkan Berryfull dua kali sehari.



 

 
Kredit foto: IG

Bak kata warganet, ubat paling mujarab untuk kurus adalah 'patah hati', kan? 

Shuk menyesal tak tu? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote DARSITA 11-1-2022 12:49 AM
Shuk lebih tau muka wife dia tanpa makeup tanpa filter .. dah tau luar dlm isteri dia. Kalau hati dah berubah ko cantik mcmana pun suami tetap berpaling tadah.
Quote cruz2 11-1-2022 01:38 AM
Petuanya makan hati shj.nescaya turun berat badan semua tu.
Quote rayna_raynes 11-1-2022 01:46 AM
Dia kurus pun still nampak kam kam. Tapi ok teruskan usahamu sera. Bukan utk shuk tapi utk masa akan datang. Untung2 dapat jadi macam Intan Liana tangkap anak ikan hensem
Quote hangdenim 11-1-2022 02:40 AM
Copywriting berry tu very busuk yach. Overclaim, shallow & degrading. No one will love you if youre unattractive?
Quote dudaberhias 11-1-2022 03:02 AM
tapi masalahnya sekarang ni bukan lah serah tak cantik/gundu mahupun che pit sheolss dah lobsjobs... tapi jantan seperti shuk tu memang tak guna, keparat... kalau cantik persis barbara palvin sekali pun dia akan tetap curang...

sebabtu akak memang takkan maafkan jantan2 yang tak herlok seperti shuk, fauzi nawawi, tauke jambu dan sebagainya... kalau deorang eksiden kena lenyek lori tepi jalan pun akak akan jalan ala2 fara mendosa sambil berlalu pergi buat2 tak nampak... kalau badan theyols terdampar dekat tempat orang jalan kaki pun akak akan langkah sambil hirup kucate dan pergi COD kambing perap sesambil buat2 tak tahu ada orang di situ...

lain la aliff aziz, syafi tee, hun haqeem... yang tu herlokkkk... kalau curang 10 kali pun akak akan maafkan sebab sentiasa berfikiran positif dan husnuzon lelaki boleh berubah... walaupun tipu result spm pun akak akan maafkan sebab mungkin dia terdesak untuk bina kerjaya demi akak... yang video bebird berterbangan pula mungkin sebab di pedajal oleh cikki2 jahat... saja nak menjatuhkan mereka... agittewww... kita kena husnuzon yach lelaki boleh berubah... tapi khusus yang herlok sahaja...
Quote nakkomenjugak 11-1-2022 05:00 AM
Cer try bagi syuk gundu makan benda tu pulak
Quote ReginaGeorge 11-1-2022 06:11 AM
Bawah pon kena bagi wangi juga sera oiiiii
Quote fealefea 11-1-2022 07:16 AM
Ko ingat laki terhegeh kt kita lepas kurus dan cantik. Haa tu la perempuan, idop nk berlaki yg ada standard 2 di atas ni. Dah2 la jgn promot produk yg lagi x tau ape bahayanye. Vaksin kemain berkira2 mcm. Mkn sampah nk pula.
Quote chachani 11-1-2022 07:23 AM
cruz2 replied at 11-1-2022 01:38 AM
Petuanya makan hati shj.nescaya turun berat badan semua tu.

Setujuuuu.. sbb pernah melaluinyaa.. xyah mkn ubat kurus ke ape, otometik kurus..
Quote delsmomm 11-1-2022 07:42 AM
dudaberhias replied at 10-1-2022 07:02 PM
tapi masalahnya sekarang ni bukan lah serah tak cantik/gundu mahupun che pit sheolss dah lobsjobs... ...

haha terhibur meol baca komen kak dud..

terus jadik husnuzon kpd makhluk2 yg herlokk ruparas...
Quote AcikBuncit 11-1-2022 08:03 AM
Dia ni kurus sbb lbh kpd byk makan hati kot.. Lols tp ko sblm ni bkn mok sgt pn sera oi.. Pastu bkn ke ko jgk yg slalu thegeh2 kt syuk tu.. Xpyh tgu syuk dtg, ko yg slalu tatang dia bagai minyak lintah yg penuh..
Quote dejure 11-1-2022 08:06 AM
Edited by dejure at 11-1-2022 08:08 AM

Laki kalau dah gatal xkiralah kau cantik ke kau buruk ke tetap gatal juga..byk contoh artis2 cantik akhirnya laki tinggalkan juga,mcm erra,maya karin,sh shawati,ezurin yg
boob meletop tu pon laki cari betina lain.jd kalau org kata perempuan cantik laki sayang dah tak boleh pakai lagi dah
Quote lasagna 11-1-2022 08:10 AM
kurus tak menjamin syukgundu mu ittew akn kembali kpd mu sera..
Quote nuril86 11-1-2022 08:14 AM
fealefea replied at 10-1-2022 11:16 PM
Ko ingat laki terhegeh kt kita lepas kurus dan cantik. Haa tu la perempuan, idop nk berlaki yg ada s ...

setuju sis... bukan main lagi nak jual produk.. pastu gigih tololwer beli..esok2 buah pinggang rosak.. bru ade akal.. peliklaa org malaysia ni.. senang bebenor kne kencing...
Quote bulalof 11-1-2022 08:20 AM
habis lawa la tu utk dipertontonkan pd umum?
Quote TomyamPuteh 11-1-2022 08:28 AM
Dan si Shuk terus gemuk.
Quote asudau 11-1-2022 08:40 AM
sayang sebab lawa ke?

Quote laksmanabentan 11-1-2022 08:43 AM
huntung la syukk sbb wife da pandai berhias kannn....
boleh la lepas ni berbahagia semula kann...
Quote KirazMevsimi 11-1-2022 08:47 AM
haaaaa teruskan usahamu sera. pasang badan, berhias cecantik meghelap menghelip. mana tau rezeki, ALLAH gantikan jodoh yg lebih baik. kesihatan leklok jugak, amalkan cara yg sihat. jangan leka ngn produk yg tak tentu hala

kumpul duit bebanyak. berbahagiala bersama anak anak. syuk tu, bior je la. sekian, pesanan drpd kami forumers kat sini muahahaha

Lihat semua komen(78)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 01:16 AM GMT+8 , Processed in 0.080316 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top