CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Tak Cukup Tragis, YB Kena Belajar Berlakon Dengan Saya" - Kaw Kaw Rita Bahan KJ

10-1-2022 06:58 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 7837| Komen: 128|Original author: LilRose

Description: Rancak Instastory Rita Rudaini hari ini dengan isu penangkapan doktor yang menjual sijil vaksin palsu dan terbaru, beberapa hantaran berbaur sinis terhadap Khairy Jamaluddin.
Rancak Instastory Rita Rudaini hari ini dengan isu penangkapan doktor yang menjual sijil vaksin palsu dan terbaru, beberapa hantaran berbaur sinis terhadap Khairy Jamaluddin.



Kredit foto: IG

"Luculah YB ni. Jalan tengok bawah sama YB, takut jatuh lubang," sindiran pedasnya terhadap Menteri Kesihatan itu.

Pelakon itu dalam masa sama memerli Khairy yang memuat naik gambar dirinya diacu beberapa pistol di Instastory.



Kredit foto: IG

"Tak cukup tragis drama ni YB, kena belajar dengan sistur," ujarnya yang turut menyindir Ahli Parlimen Rembau itu kini kelihatan poyo.


Kredit foto: IG

Sebelum itu, Rita mengecam kenyataan berkenaan penangkapan seorang doktor menjual sijil vaksin Covid-19 kepada antivaksin.

"Semuanya jual pada antivaksin katanya. Bukan ke jual pada yang tolak booster juga sebab tiba-tiba sekarang baru nak kantoi.

"Eleh, tak yah malu la. Baik ngaku, tak jatuh haram pun kalau tak booster," katanya.



Kredit foto: IG

Rasanya, KJ nak ke layan Rita? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote VitchyPinkVitch 10-1-2022 07:05 PM
Apa2 pun kak ritrud tetap nampak busuk!
Quote Samerosie 10-1-2022 07:09 PM
Alolololo lucu lucu la sangat kan cakap YB jalan tunduk takut jatuh lubang.  Tapi kalau YB tu dongak kenyit mata kat kau, mau kau ikut balik kan ritrud.
Quote MissYouSayang 10-1-2022 07:14 PM
Benih jepun x dpt ,this time sheol nk try benih indian plak
Quote krustykrab 10-1-2022 07:15 PM
Semoga ritrude berjodohan dgn kayjay sbg bini ke2
Quote pencintaABC 10-1-2022 07:18 PM
Samerosie replied at 10-1-2022 07:09 PM
Alolololo lucu lucu la sangat kan cakap YB jalan tunduk takut jatuh lubang.  Tapi kalau YB tu dongak ...

Dia taste yg japanese look cam Aqasha la
Quote haruslah 10-1-2022 07:25 PM
Kayjay pon malas nak layan org kurang kasih sayang
Jenis mcm ni lagi org x layan, lg dia bising
Quote dino 10-1-2022 07:34 PM
pompuan bodoh berkata2
Quote Samerosie 10-1-2022 07:48 PM
pencintaABC replied at 10-1-2022 07:18 PM
Dia taste yg japanese look cam Aqasha la

La, cita2 tinggi juga walaupun bekas laki javanese.
Quote Samerosie 10-1-2022 07:49 PM
krustykrab replied at 10-1-2022 07:15 PM
Semoga ritrude berjodohan dgn kayjay sbg bini ke2

Tengah bayangkan… oh naik bulu romas.
Quote AnnaMarrytta 10-1-2022 07:52 PM
Eja pun salah. Rengsa tau sistur..
Quote Tinot7 10-1-2022 07:59 PM
Samerosie replied at 10-1-2022 07:48 PM
La, cita2 tinggi juga walaupun bekas laki javanese.

bace komen nih, tingat iols dgn sepupu iols mase dia kecik2 dolu2.. dia pi habaq kat org yg mak dia japanese... takazut mak dia.. 'eh, javanese, bkn japanese', kata maknya..
Quote krustykrab 10-1-2022 08:00 PM
Samerosie replied at 10-1-2022 07:49 PM
Tengah bayangkan… oh naik bulu romas.

Naper??
Iols tak leh bygkn dia tarik rambut madu dia bila tak.puas hati dgn kayjay
Quote tuntasha 10-1-2022 08:06 PM
Bet he is clever than you acik.Takat belakon pun tu jer bakat ko.
Quote wak_pijah 10-1-2022 08:10 PM
Provoke la konon, sekali KJ tenung mau terkepot kepot kemaluan blushing. Aku sudah jatuh cinta kah?

Tp umur diorang samakan? Rota mesti soka
Quote pencintaABC 10-1-2022 08:27 PM
Samerosie replied at 10-1-2022 07:48 PM
La, cita2 tinggi juga walaupun bekas laki javanese.

Bukan edel notelo keturunan nogori ko?
Quote codenamedream 10-1-2022 08:29 PM
pencintaABC replied at 10-1-2022 08:27 PM
Bukan edel notelo keturunan nogori ko?

Mixed Java + Minang barangkali
Quote Samerosie 10-1-2022 08:33 PM
pencintaABC replied at 10-1-2022 08:27 PM
Bukan edel notelo keturunan nogori ko?

Ha ha ye ke entah iols terfitnah lak dia jawa.
Quote Samerosie 10-1-2022 08:33 PM
krustykrab replied at 10-1-2022 08:00 PM
Naper??
Iols tak leh bygkn dia tarik rambut madu dia bila tak.puas hati dgn kayjay

Itu la pasal.  Bini biniku gangster gitu.
Quote Fettybombom 10-1-2022 08:34 PM
Rita ni agaknye jumpa kj depan2 tekulum2 lidah..

Lihat semua komen(128)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 05:28 PM GMT+8 , Processed in 0.080213 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top