CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Diseret, Diikat Abang Dan Bekas Suami Pada Tiang Elektrik Kerana Curang

24-12-2021 05:07 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2374| Komen: 14

Description: Satu rakaman video menunjukkan seorang wanita diikat pada sebatang tiang bersama kekasihnya sebelum mereka dipukul selama beberapa jam di khalayak ramai menjadi tular di media sosial India, lapor akhb ...
Tular di media sosial India rakaman video seorang wanita diikat pada sebatang tiang bersama kekasihnya sebelum dipukul selama beberapa jam di khalayak ramai, lapor akhbar Daily Star.


Difahamkan, wanita itu diperlakukan sedimikian kerana didakwa berlaku curang walaupun sudah beberapa tahun berpisah dengan suaminya.

Kejadian dilaporkan dirakam di Mysuru, negeri Karnataka pada 25 November lalu.


Kredit foto: JamPress

Dalam rakaman, wanita terbabit diikat pada tiang elektrik bersama kekasihnya dengan orang ramai berkumpul sambil menyaksikan kejadian itu.


Wanita itu dilihat menggigil dan tidak mampu bergerak kerana kedua-dua tangannya diikat.

Menurut akhbar tempatan, India Today, wanita berusia 30 tahun itu sudah berpisah dengan suaminya dan tinggal bersama kedua-dua orang tuanya sejak tiga tahun lalu.

Dia kemudiannya menjemput lelaki berusia 24 tahun untuk minum teh di rumahnya sebelum abang dan bekas suaminya datang dan menyerang mereka.

Mereka kemudian diseret ke sebatang tiang elektrik terdekat dan dipukul selama beberapa jam.

Ketua kampung yang mendapat tahu tentang insiden itu kemudiannya masuk campur dan membebaskan pasangan itu.

“Kami telah mendaftarkan kes ini dan siasatan sedang dijalankan,” kata seorang pegawai polis tempatan. 


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 24-12-2021 05:18 PM
Siapalah agakya yang jadi tukang report kat bekas lakinya tu
Quote angelofish 24-12-2021 07:37 PM
India kan  1suami sampai kemati
Quote Decaffeinated 24-12-2021 09:00 PM
ini yang acik2 nak tengok jadi kat Malaysia cuma upgrade rejam guna batu.

sudah. lepas ni jangan kutuk2 India lagi.

Quote edayildiz 24-12-2021 11:27 PM
ganaznyaa..bekas somi? curang menda kalau bekas somi..india ni mmg gini ke?kt tmpt kerja skrg ramai bethol yindia..yg pangkat atas2 mostly yindia...yindia lain i ok jah..ada sorg ni hod..kertu dh jgk..xtau nape xselesa bethol la ngn heolss..malu gilerr..kalau jmpa rasa nk nyorok jerr...
Quote whadda 25-12-2021 10:33 PM
Tak leh terima kenyataan la tu dah cerai
Quote Jukaicot 25-12-2021 11:44 PM
Street shitter
Quote akusukaq 26-12-2021 10:14 AM
Pariah sgt perangai puak terlukup ni
Quote Cik_jantung 26-12-2021 03:58 PM
Edited by Cik_jantung at 16-1-2022 07:55 PM

............
Quote gideoncross 27-12-2021 01:32 AM
Cik_jantung replied at 26-12-2021 03:58 PM
Ape ke bodoh korang nih... Dh cerai kan.. yg menonton tu plak xde akal ke.. ke tak berani

Btul tu, mula2 iol ingtkn blum cerai ke apa, rupa2 nya dh. Chibai, ni mmg kes x dpt trima knyataan lah ni. Kan kat sna prmpuan x oleh mnang, llaki je yg boleh mnang wlaupn bodoh.
Quote Shazid 27-12-2021 08:48 AM
Klu lelaki yg curang kene mcm ni jgk ke? kesian kaum hawa kat sana.
Quote Supersirap 27-12-2021 12:27 PM
Kenapalah sampai macam tu sekali, hinanya manusia ini mengalahkan haiwan
Quote nononcrux 28-12-2021 01:19 PM
Dasyat nye.. kalau rogol tu takde plak nak buat mcm ni..yindia yindia
Quote ellejo 28-12-2021 01:28 PM
ai masih tak paham kenapa org sekeliling boleh tengok saja sorang manusia diperlakukan sebegitu.

even public execution i tak setuju.
Quote Decaffeinated 28-12-2021 01:34 PM
whadda replied at 25-12-2021 10:33 PM
Tak leh terima kenyataan la tu dah cerai

mungkin juga belum cerai, cuma pisah

laki melayu pun ada yang macam ni sebab kuasa cerai di tangan dia


Lihat semua komen(14)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 01:16 PM GMT+8 , Processed in 1.841669 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top