CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Video Syafi Tee Berpeluk, Bercium Dengan Wanita?- Dituduh Memalukan Bapanya, Ridhuan Tee

25-11-2021 02:40 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 12287| Komen: 95|Original author: Oleh:Saiful

Description: Kecoh jadinya bila tular video memaparkan anak pendakwah, Dr Ridhuan Tee didakwa berpelukan dengan wanita.
Foto: IG



Kecoh jadinya bila tular video memaparkan anak pendakwah, Dr Ridhuan Tee didakwa berpelukan dengan wanita.

Syafi Tee yang merupakan seorang pelakon menjadi bualan hangat selepas video berkenaan dikongsikan oleh jurusolek Evfa yang bekerja bersama dengannya untuk penggambaran sebuah drama.



Ramai pihak yang menghentam dirinya kerana telah mencemarkan dan memalukan nama baik bapanya yang tersohor dalam bidang agama.

Menyedari dirinya telah mencetuskan kontroversi, Syafi kata ia bukanlah seperti apa yang difikirkan.



"Okay satu bendalah, kalau korang tak tahu perangai aku sebenanya aku ni memang gila sikit kat set. Aku suka kacau orang.

"Dan kenyataan wanita itu, dia bukan wanita. Saja je kan. Tapi yalah, aku minta maaf, aku akan lebih berhati-hati selepas ini,"katanya seperti dipetik di Gempak.



Oh okaylah kalau begitu. Harap semua terima penjelasan yang diberikan ya. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sarah_ary2 25-11-2021 02:48 PM
Wow hensem jugak anak dia
Quote miu84 25-11-2021 02:50 PM
Herlok nyaaaa.
Quote cruz2 25-11-2021 02:52 PM
Nmpk heshe yg beriya..tp bernapsu jugak kau iyer dik dgn bapok gitu?
Quote hinata_holic 25-11-2021 02:53 PM
Ala peluk wanita berloceng kot. Kecoh la netizen ni..
Quote febreze 25-11-2021 02:57 PM
cruz2: Nmpk heshe yg beriya..tp berna ...


dia memaen je kak.. lgpun nyah tu lelaki haha dia mmg gila2 skett kt sett
Quote dudaberhias 25-11-2021 02:57 PM
herlokkknyaaa syafi tee... takpe peluk je banyak2 dik... geng2 bamjat je pun....
yang pasti kahwinnya dengan perempuan yachhh... yihhhh...

ramai perempuan sanggup di madukan.... baru ni kaka tengok citer drama china... maharaja ada 30 gundik.. hari2 dok melambung pelbagai gundik tapi cintanya hanya pada sorang pompuan saja... dan pompuan tu jadi empress... gitu la konsepnya... akak nak jadi empress tu.... lain2 tu ko nak peluk2 di persilakan... tapi celup2 no yachhhh, tak pepasal tangan dan kaki engko berkudis macam diva AA...
Quote dudaberhias 25-11-2021 03:00 PM

herlokkknyaaa kannn.. tapi antara semua adik beradik dia sorang je menjadi ala2 kpop gittewww...
pernah ada kes bapa heols tipu result spm heshe... tapi akak tetap maafkan asalkan herlokkk...
macam aliff aziz tu la... kita jangan memilih kasih bab maafkan orang ni...

lain la tauke jambu dan shuk yihhh yang tu dua2 nak lemas dalam lautan sambil minta tolong pun akak akan jalan ala2 fara mendosa sambil hantar daging kentut dan kucate kat customer sebelah deorang naik sampan.... yang pasti iols akan dayung jejauh supaya cepat sikit dorang lemas...
Quote Cik_jantung 25-11-2021 03:08 PM
dudaberhias replied at 25-11-2021 03:00 PM
herlokkknyaaa kannn.. tapi antara semua adik beradik dia sorang je menjadi ala2 kpop gittewww... : ...

Bapak dia Riduan thee tipu result spm dia ke
Quote rosannazmia 25-11-2021 03:11 PM
Laaaa makin kurus syafee ni.. mmg dia ni herlok sgt, btw sekali scan je dah tau yg tu bkn wanita tulen…
Quote dudaberhias 25-11-2021 03:12 PM
Cik_jantung replied at 25-11-2021 03:08 PM
Bapak dia Riduan thee tipu result spm dia ke

Yer kaka, tapi usah di kenanggg kisah2 hitamnya janji herlokkkk agitteww

Kita kena sangka baik, mungkin heolss di paksa kottt
Quote princessmiang 25-11-2021 03:19 PM
iman tak dapat diwarisi dekkk
Quote laksmanabentan 25-11-2021 03:24 PM
herlokkkk... jangan bengkok sudah lah dekk..
Quote dudaberhias 25-11-2021 03:27 PM
laksmanabentan replied at 25-11-2021 03:24 PM
herlokkkk... jangan bengkok sudah lah dekk..

iols takut bengkok sebab dia ni suka kawan dengan gegirl
Quote miu84 25-11-2021 03:27 PM
dudaberhias replied at 25-11-2021 03:00 PM
herlokkknyaaa kannn.. tapi antara semua adik beradik dia sorang je menjadi ala2 kpop gittewww... : ...

Setujuk kakDud. Yg herlok itu indah, maka boleh dimaafkan. Yang buruk mata memandang berat lagi bahu memikul tu, eeeeh muka dahla hodoh perangai buruk pulak tu. Membazir oksigen di muka bumi sajork.

(Meols dok la ulang ulang aliff aziz nyanyi tu. Ewah dia goyang goyang pinggul tu auum gigit kang)
Quote umbut 25-11-2021 03:28 PM
dudaberhias replied at 25-11-2021 03:12 PM
Yer kaka, tapi usah di kenanggg kisah2 hitamnya janji herlokkkk agitteww

Kita kena sangka baik ...

Betullll..janji herlokkkkkk cam alif ngan hun hakeeem..yg huduh cam tauke syuk kita hentam..buat semak je
Quote dejure 25-11-2021 03:34 PM
Wanita berloceng bukan batal wudhu ponn
Quote dudaberhias 25-11-2021 03:36 PM
umbut replied at 25-11-2021 03:28 PM
Betullll..janji herlokkkkkk cam alif ngan hun hakeeem..yg huduh cam tauke syuk kita hentam..buat ...

khennn... janji herlokkkk persis hun, meer, alif, bamtah, sean lje... jadi kita kena maafkan walau apa cara sekalipun...lelaki boleh berubah dikkk... biasa la manusia mana yang tak pernah buat dosa...
kita je kena bagi peluang banyak2...


kalau shuk, tauke jambu dan ali puteh tu lain...
jangan sesekali kita percaya deorang akan berubah dan bagi peluang sekali pun...
kalau deorang kena fitnah sekalipun kita harus percaya fitnah tu dari kata2 deorang sendiri... yihhhhh....

memang harus di cerca sampai 7 keturunan...
melainkan ada waris yang telah di lahirkan herlokk paras rupanya...
maka prinsip asalkan herlok akan di pertimbangkan untuk di maafin oleh cucu cicit kita...
Quote JiEunTak 25-11-2021 03:37 PM
Lani baru aku paham pasai pa Bella berkali2 memaapkan laki dia wpun berkali2 wat pangai
dok x dok aku teamalip GV kali nih
Quote hyunniesSS501 25-11-2021 03:39 PM
ader ke lelaki tulen straight suka peluk2 pondan.. saje tanya

Lihat semua komen(95)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2021 05:28 AM GMT+8 , Processed in 0.075659 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top