CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Suami Mengamuk Isteri Curang Dengan Lelaki Bangladesh

22-11-2021 11:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 12259| Komen: 227

Description: Seorang pengguna aplikasi TikTok menyiarkan sebuah klip rakaman video memaparkan wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama seorang lelaki yang juga warga Bangladesh.
Seorang pengguna aplikasi TikTok menyiarkan sebuah klip rakaman video memaparkan wanita dipercayai isteri seseorang duduk berdua-duaan bersama seorang lelaki yang juga warga Bangladesh.


Pengguna aplikasi itu merakam kejadian tersebut ketika orang ramai mengerumuni sebuah kenderaan model tempatan yang dipercayai berlaku di Bukit Rambai, Melaka.


Kredit foto: TikTok

Menerusi video tersebut, si suami tidak dapat menahan perasaan marah sehinggakan menengking isterinya di hadapan khalayak ramai selepas berjaya merungkai perbuatan wanita tersebut.

“Kau bodoh ke? Anak laki ada,” jelas si suami menerusi klip rakaman yang tular di TikTok.


Si isteri hanya berdiam diri tidak membalas sepatah pun kemarahan suaminya, manakala warga lelaki asing tersebut cuba untuk melepaskan diri dengan merayu kepada individu-individu yang mengepungnya.




Mengulas perbuatan wanita tersebut, rata-rata pengguna TikTok meluahkan perasaan simpati mereka kepada si suami dan berharap dirinya tabah dalam mengharungi ujian tersebut dan memohon warga asing itu dibawa ke balas polis untuk menerima hukuman.


Sumber: Utusan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote keane.somewhere 22-11-2021 11:39 PM
Melayu suka layan kasta rendah

Tak mcm Cina jaga kasta.
Quote Tokeybundle 22-11-2021 11:47 PM
Eeewwwwww.....terbayang bau bangla tu
Quote keane.somewhere 22-11-2021 11:55 PM
Nanti Pemuda UMNO boleh tolong akak balik ke pangkal jalan. Suaminye jangan Lupe pangkah UMNO sampai ke akhir hayat
Quote keane.somewhere 23-11-2021 12:07 AM
Zaman Kesultanan Melaka dulu kena kacau dengan org Kepulauan Ryukyu Dan Portugis.

Zaman sekarang kene kacau dengan Bangla.
Quote underground 23-11-2021 01:52 AM
keane.somewhere replied at 22-11-2021 11:39 PM
Melayu suka layan kasta rendah

Tak mcm Cina jaga kasta.

cina layan indon, prc, vietnam.. lagi busuk
Quote ellejo 23-11-2021 02:05 AM
keane.somewhere replied at 22-11-2021 03:39 PM
Melayu suka layan kasta rendah

Tak mcm Cina jaga kasta.

mana ada. laki cina skrg paling ramai import bini dari china, pilipin, indon, vietnam, laos, burma, siam.

cina pempuan je jaga kasta sikit. tapi tu pun dah mula berkeliaran dgn pak arab dan negro.
Quote matbad 23-11-2021 02:14 AM
officemate aku slalu berduaan dalam keta. laki dgn bini org. laki dia keja jauh. tak tahu mcm mna nk tegur tgk sama2 dah kemaruk truk
Quote musangbodoh 23-11-2021 02:27 AM
matbad replied at 23-11-2021 02:14 AM
officemate aku slalu berduaan dalam keta. laki dgn bini org. laki dia keja jauh. tak tahu mcm mna nk ...

kalo ko xbleh tegur cari org yg bleh tegur bro...cth superior ke org tua kt situ yg kwn tu segan...
Quote kaedahnya 23-11-2021 06:55 AM
lama dulu pernah nampak banyak kali jugak couple cina+bangladesh kat area rumah. aku syak bangladesh tu pekerja yang diupgrade menjadi pakwe.
Quote namr 23-11-2021 07:04 AM
Bini dia fetish bau bawang bangla
Quote venomie1 23-11-2021 07:22 AM
apa kesudahan cerekarama ni?
Quote Friska 23-11-2021 07:38 AM
Iya saya lihat ada banyak wanita warga Malaysia pacaran/nikah sama pria warga Bangladesh dan Nepal. Kalau ndak salah dua bulan lepas ada berita politisi wanita UMNO yang sudah tua dipukul sama suami Nepal yang jauh lebih muda.

Ironisnya ada tamu wanita di forum ini melecehkan pria Malaysia nikahi warga Indonesia, sedangkan banyak wanita Malaysia yang tua dan muda pacaran/nikah sama pria warga Bangladesh.
Quote Simunggu 23-11-2021 07:40 AM
isteri dia dah kena balak besar & kuat...ketagihlah tu
Quote Roan 23-11-2021 07:41 AM
venomie1 replied at 23-11-2021 07:22 AM
apa kesudahan cerekarama ni?

Teruskan menonton hanya di TV'3... tiberrrrrrrrrr
Quote batu kikir 23-11-2021 07:48 AM
Friska replied at 23-11-2021 07:38 AM
Iya saya lihat ada banyak wanita warga Malaysia pacaran/nikah sama pria warga Bangladesh dan Nepal.  ...

Saya minat wanita Indo.... Friska.
Tapi not available lagi la.......
Patut zaman muda saya pergi daerah Minang...... cari wanita Minang untuk jadi isteri.

P/s Isteri saya bagus jugak.....jadi tak de isu disini
Quote AbukRokok 23-11-2021 08:13 AM
apakata pakar perhubungan @ifanonline  
Quote keane.somewhere 23-11-2021 08:14 AM
ellejo replied at 23-11-2021 02:05 AM
mana ada. laki cina skrg paling ramai import bini dari china, pilipin, indon, vietnam, laos, burma ...

Perempuan biasa akan ikut kasta suami.

So pompuan Chinaz Vietnam Indon akan ikut baik kasta sekali la. Kat kg aku ada je...Cina Indon kawin Cina Malaysia, kasta pun ikut nail sekali.

Yg pelik pompuan Melayu suka turun kasta.
Quote TomyamPuteh 23-11-2021 08:17 AM
Apa kira. Janji barang besar@dudaberhias.
Quote keane.somewhere 23-11-2021 08:18 AM
underground replied at 23-11-2021 01:52 AM
cina layan indon, prc, vietnam.. lagi busuk

Perempuan Ikut Kasta Suami.

Macam Melayu kahwin lelaki France Caucasian la...kau ingat orang France tak tersenyum sinis ke?

Diorg pun mencebik...tapi kasta diorg tinggi kira up lagi la kasta pompuan Melayu tu.

Lihat semua komen(227)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-12-2021 07:41 PM GMT+8 , Processed in 0.101015 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top