CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Gadis Dakwa Dirogol 400 Lelaki Dalam Masa 6 Bulan Diserang Polis Bila Buat Aduan

16-11-2021 12:38 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1913| Komen: 12

Description: Seorang remaja berusia 16 tahun bukan sahaja dikahwinkan dalam usia terlalu muda, bahkan mendakwa dirogol 400 lelaki sejak enam bulan lalu di daerah Beed, Maharashtra.
Seorang remaja berusia 16 tahun bukan sahaja dikahwinkan dalam usia terlalu muda, bahkan mendakwa dirogol 400 lelaki sejak enam bulan lalu di daerah Beed, Maharashtra.


Lebih menyedihkan apabila mangsa dieksploitasi secara seksual walaupun cuba memfailkan aduan kepada seorang anggota polis dan kini hamil dua bulan, lapor India Today.


Gambar hiasan

Selepas remaja itu membuat aduan kepada pihak polis minggu ini, kes didaftarkan di bawah Akta Larangan Perkahwinan Kanak-Kanak, Akta Perlindungan Kanak-Kanak dari Serangan Seksual dan kesalahan rogol di bawah Undang-Undang Jenayah India.

Superintenden Polis di Beed, Raja Ramasamy berakta, seramai tiga orang ditahan berhubung kes tersebut.

Katanya, ketika remaja itu membuat aduan, dia kehilangan ibunya setahun lalu.

Ayahnya kemudian mengaturkan perkahwinannya lapan bulan lalu.

Bagaimanapun, mangsa mendakwa dibelasah dan disakiti suami dan iparnya.

Disebabkan penganiayaan itu, dia melarikan diri dan kembali mencari bapanya.

Namun, bapanya enggan menerimanya dan dia terpaksa mengemis di stesen bas di Ambajogai di daerah Beed.

Di situlah bermula episod hitam dalam dirinya apabila dieksploitasi secara seksual.

“Saya didera ramai orang. Saya pergi ke balai polis Ambajogai beberapa kali untuk membuat aduan, namun, pihak polis langsung tidak mengambil tindakan terhadap pelaku.

“Sebaliknya, saya yang diserang pihak polis,” luahnya.


Sumber: Utusan

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kemaruk 16-11-2021 12:49 PM
bersyukurlah tinggal kat malaysia
Quote buragazz 16-11-2021 01:13 PM
Dah memang nagara ko tu hauk.. nak buat macamana lagi... aku simpati je dengan perempuan kasta rendah yang lahir di yindia sana... malang sungguh...
Quote makadek 16-11-2021 04:00 PM
Purata 1 hari kena rogol dgn 66 org
Tak mati kering lak
Sian nyaaaa..siyes ah tak rabak
Budak lg kot
Tk kan la non stop dlm masa 2jam tu
Quote copy_paste 16-11-2021 04:18 PM
hidup wanita disana tiada pembelaan langsung,teruknya budaya diorg,
Quote LoveSungmin 16-11-2021 06:43 PM
400 lelaki berlainan ke? gila
Quote TOPwind 16-11-2021 06:51 PM
buragazz replied at 16-11-2021 01:13 PM
Dah memang nagara ko tu hauk.. nak buat macamana lagi... aku simpati je dengan perempuan kasta renda ...

kasta yg disebut tu kat Tanah Melayu boleh jadi menteri
tapi peragai tetap tak berubah.
Quote edayildiz 16-11-2021 07:27 PM
tak mati pulak bdk ni..kalau 400 org...jadi dia mengandung anak sapa pulak..mcmana nak tau nnti
Quote nononcrux 17-11-2021 09:45 AM
yindia ni mmg tau perempuan tu bagi dia hamba sampah.. eee geram
Quote buragazz 17-11-2021 02:55 PM
TOPwind replied at 16-11-2021 06:51 PM
kasta yg disebut tu kat Tanah Melayu boleh jadi menteri
tapi peragai tetap tak berubah.

Kan....
Quote KamikuP 17-11-2021 03:17 PM
Hidup mengamalkan kasta pariah gitulah jadiknya
Quote Decaffeinated 17-11-2021 03:20 PM
macam mana dia estimate, dari 400 tu berapa yang dia betul2 recall?

Quote matchstick 17-11-2021 07:35 PM
makadek replied at 16-11-2021 04:00 PM
Purata 1 hari kena rogol dgn 66 org
Tak mati kering lak
Sian nyaaaa..siyes ah tak rabak

400 lelaki dlm masa 6 Bulan..bukan 6 Hari. Kiranye dlm masa sebulan average 66 lelaki rogol dia. Lebih kurang 2 org per day. Tu pun kalau tak tolak hari yg dtg period

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-5-2022 05:15 PM GMT+8 , Processed in 0.073708 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top