CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Bukan Yang Ketiga,"- Netizen ‘Bitter’ Ex Fizo Omar Bergambar Berdua Dengan Suami Orang

23-10-2021 03:46 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 7477| Komen: 50|Original author: Oleh: Saiful

Description: Tindakan bekas isteri Fizo Omar, Mawar Karim bergambar dengan Ashraf Muslim mengundang pelbagai reaksi netizen.
Tindakan bekas isteri Fizo Omar, Mawar Karim bergambar dengan Ashraf Muslim mengundang pelbagai reaksi netizen.

Difahamkan gambar tersebut diambil semasa berada di Kota Makkah.



Foto: IG

Di kapsyen, usahwan itu menulis ayat bahasa Arab 'ana la thlatha'  yang membawa maksud saya bukan yang ketiga.

Disebabkan itu ramai yang mempersoalkan tindakan Mawar yang kurang manis sebab bergambar dengan suami orang.

Antara komen, "Dah kenapa upload foto dengan suami orang tu."




Tampil memberikan penjelasan, Mawar kata, "Ada tulis ke dosa atau kesalahan saya muat naik gambar ini?"

Jadi salah ke Mawar muat naik gambar dengan Ashraf? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mojarean_X 23-10-2021 03:56 PM
Edited by mojarean_X at 23-10-2021 10:26 PM

Netizen cuma persoal timing ko upload. Kalo ex-husband ko baru berkahwin, harus senyapkan social media ko seminggu dua utk mengelakkan fitnah. Nanti byk batu api besarkan benda kecil ko wat. Btw nape gambar dgn ashraf muslim? Ada drama baru ke korang berlakon nk promote?
Quote exclusive_vvip 23-10-2021 04:20 PM
sheols gi umrah yg ashraf Muslim bawak tu kot..
Quote Jayayakaka33 23-10-2021 04:23 PM
Dulu lps cerai suka cara dia
Agak classy dan x byk mencapub
Lately mcm2 plk dgr
Dah x minat dah
Quote Timortimur 23-10-2021 04:51 PM
Minah ni sejak dulu lagi mulut berbisa
Entah2 suka dok cari gaduh dgn Mil
Dulu2 suka gaduh2 mulut dgn netizen.
Quote trexxxxxi 23-10-2021 06:15 PM
Kompang dipalu pengantin baru
Eh silap
Quote winky1 23-10-2021 06:20 PM
Bertiga lebih baik. Dan tak perlu sebut bukan nombor tiga. Both his wives baca tak molek. Bodo juga rose ni
Quote tikusmontok 23-10-2021 06:43 PM
exclusive_vvip replied at 23-10-2021 04:20 PM
sheols gi umrah yg ashraf Muslim bawak tu kot..

Haah..apa yg butthurt sgt korang?
Quote anony-mous 23-10-2021 06:47 PM
winky1 replied at 23-10-2021 06:20 PM
Bertiga lebih baik. Dan tak perlu sebut bukan nombor tiga. Both his wives baca tak molek. Bodo juga  ...

Betul. I mmg elak la bergambo berdua dgn laki org. Lg pulak dia janda mmg xelok. Klau caption psal servis yg AM offer ok la. Ni caption low class gitu. Klau laki tu single ok lg
Quote fortiori13 23-10-2021 06:50 PM
Timortimur: Minah ni sejak dulu lagi mulut ...

Owh boleh tahan gak minah ni rupanya ya, tengok cam muka baik2, lembut je..
Quote addamnor 23-10-2021 07:09 PM
anony-mous replied at 23-10-2021 06:47 PM
Betul. I mmg elak la bergambo berdua dgn laki org. Lg pulak dia janda mmg xelok. Klau caption psal ...

Bukan beliau mencaras jadi bini no 3 politician kah?
Quote silampumeja 23-10-2021 07:10 PM
Adoi dah hilang class dh ke... Rugilaa
Quote shida81 23-10-2021 07:13 PM
tikusmontok replied at 23-10-2021 06:43 PM
Haah..apa yg butthurt sgt korang?

Ntahnya... Soalan x blh blah.. knp amik gambo ngn laki org.. Eh duk jauh2 kot bukan nya pelok2 tgn ke.. Sekadar gambo je kot... Ak pun amik gambo ngn kwn opis.. Laki org... X blh ka
Quote Zeatyisaac 23-10-2021 07:21 PM
Apa salahnya kalau yang ketiga, alang2 dah ada dua kan?
Quote Minami2013 23-10-2021 07:26 PM
I pun rase ok je gambar tu. Unless lah gambar bermesra mesra.
Quote sporty_wink 23-10-2021 07:28 PM
macam sepadan pulak????????
Quote musangbodoh 23-10-2021 07:34 PM
nie nakal...
Quote Nadiabella 23-10-2021 07:38 PM
Ada halal gap...ok jer bergambar ..
Quote Normabaru 23-10-2021 07:40 PM
anony-mous replied at 23-10-2021 08:47 PM
Betul. I mmg elak la bergambo berdua dgn laki org. Lg pulak dia janda mmg xelok. Klau caption psal ...

betul ni..even klu laki org borak malam hal keje pon elakkan lah..kita xmo org ckp xelok kita pon jgn la undang kecaman...kang nnt sendiri sakit..

nk sgt kawen open application tu..tulis besar2 saya cari seben ...haaa nnt ramai yang ganteng2 beratur..yang pasti bukan gayah mahupun laki org

AM ni plak ko dh nape nk bgambar acah bujang ke...

kaka myampah btol laki acah alpha male gini
Quote Normabaru 23-10-2021 07:41 PM
sporty_wink replied at 23-10-2021 09:28 PM
macam sepadan pulak????????

sebab mcm sepadanla jgn amik post..sbb bakalan mengundang rasa xsenang..klu dgn makcik kertu kepam xpela..kita yang tgk pon tau xde apa..

Lihat semua komen(50)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2021 06:00 AM GMT+8 , Processed in 0.197334 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top