CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Emma Maembong Emo, Menangis Anak Dah Boleh Sebut 'Mama'

15-10-2021 05:54 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3252| Komen: 23

Description: Aktres jelita Emma Maembong menitiskan air mata gembira apabila anak lelakinya Shariq Gabriel sudah pandai menyebut perkataan ‘mama’ dengan sempurna.
Aktres jelita Emma Maembong menitiskan air mata gembira apabila anak lelakinya Shariq Gabriel sudah pandai menyebut perkataan ‘mama’ dengan sempurna. 

Menurut Emma, dia juga dibuai emosi kerana anaknya yang berusia 11 bulan itu cukup menyentuh naluri keibuannya. 


Add Image Caption Here


Menerusi laman sosial Instagram, Emma turut berkongsi sedutan video Shariq menyebut perkataan tersebut yang dirakamkan oleh pembantu rumahnya. 

Menerusi perkongsian berdurasi lapan saat itu lagi, Shariq kelihatan sangat comel menyebut perkataan ‘mama’ sambil meniarap dan cubaan untuk merangkak. 

 


Sementara itu di ruangan komen, ramai wargamaya memberikan pujian dan teruja melihat anak lelaki Emma yang sudah pandai memanggil ibunya. 

Malah, ada juga yang sudah tidak sabar melihat anak sendiri boleh menyebut perkataan ‘mama’ dengan sempurna. 


Kredit foto: IG Emma

SEmma mendirikan rumah tangga bersama Shazli, seorang juruterbang, pada 20 Februari 2020 dan dikurniakan anak lelaki, Shariq Gabriel pada 11 November 2020.


Sumber: Gempak

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote delia3003 15-10-2021 06:18 PM
Anak emma ni comel, banyak ikut muka dia. Kuat jugak gen mix walaupun 2nd generation
Quote Kancilkering 15-10-2021 06:22 PM
besar dpt witness baby first word first walk….
Quote nakkomenjugak 15-10-2021 08:33 PM
Awwww... So cute
Quote syidasaleh 15-10-2021 08:54 PM
Comel anak emma. Menjadi betul gen dia
Quote kiah_mai_pulak 15-10-2021 09:31 PM
sonok kan dpt tgk anak mmbesar depan mata
Quote BicaraHatiku 15-10-2021 10:00 PM
Comel bdk ni… geram.
Quote naina 15-10-2021 10:04 PM
Itulah aku gtau dah kat thread2 lepas
Kuat genetik kokusen Emma ni
Macam menarik kuat gen dari adik beradik lain yg muka hulu ganu melayu totok tu
Quote naina 15-10-2021 10:06 PM
Bertuah ko Emma..anak pun menjadi elok putih gebu rambut emas
Nak banding laki Mat Saleh Lana Nodin tu anak dia ckit pun takda bayang2 kokusen. Gigihla meratib laki Mat Saleh aku kulur kilir walau pun second batch mix Filipino plak tu
Quote fortiori13 15-10-2021 10:10 PM
Tomei2.......
Quote Tinot7 16-10-2021 03:53 AM
aaauuww.. so tomey baby dia..
Quote Acikgomen 16-10-2021 07:38 AM
naina replied at 15-10-2021 10:06 PM
Bertuah ko Emma..anak pun menjadi elok putih gebu rambut emas
Nak banding laki Mat Saleh Lana Nodin  ...

Lepas tu merempan tak abes2
Ko dah berambus dari msia pun dok merempan pasal msia lagi ekekekekek
Dok perasan tak sudah2 org dengki dia balik US katanye
Tak abes2 dok hantaq bideo deyols takyah ikut sop
Mcm la org msia mengelupoq jeles
Padahal kite kat sini lebih selesa ikut sop kerajaan sbb takut covid tekena kat kite bebanding nak degil ikut kepala otak sendiri
Quote makadek 16-10-2021 08:22 AM
Laki ema pn nampak lezat and wild je
Sama2 tgh suka bersedap sedap

Ank dia mmg menjadi

Ank mua kacuk turki tu mang mata hazel ke
Quote missyL 16-10-2021 08:40 AM
Mmg overwhelming sgt klo bby reach milestone..
Ape lg klo first time tu kite tgok..
Mmg bole nangis..

I fan anak die haha. Comey btol lahhh.
Gerammmm
Quote missyL 16-10-2021 08:42 AM
naina replied at 15-10-2021 10:06 PM
Bertuah ko Emma..anak pun menjadi elok putih gebu rambut emas
Nak banding laki Mat Saleh Lana Nodin  ...

Sian acik lana. Hahaha
Nsb bek die tgh happy kt usa
Quote naina 16-10-2021 09:53 AM
makadek replied at 16-10-2021 08:22 AM
Laki ema pn nampak lezat and wild je
Sama2 tgh suka bersedap sedap


Anak mua bellaz tu aku Heran ckit la
Muka ereb betol. Comell
Padahal kakak dan abang dia muka melayu totok Kokdiang nuhh
Apaknya lagi lah
Maknya tu kalau mekap memang nampak la ereb2 nya. Takkan kesan makan vitamin c Dnaz tu ek
Tapi memang comel betol.
Quote eely_shana 16-10-2021 10:33 AM
besar dah anak dia. comel
Quote chinta89 17-10-2021 11:36 AM
menjadi btui gen mat salleh anak dia, makin perang rambutnya. muka pun makin kokosen dik. adik beradik emma biasa2 je, skdr puteh je la tp x nmpk mcm mat salleh.

lana nordin gen anak kuat melayu, kalau kata mix mat salleh org x pcya sb mcm xde kacukan pun..
Quote Nurul_007 17-10-2021 02:37 PM
memang bila tengok anak sendiri membesar lain feelnya.anak emma ni comel memang nampak makin sama dengan muka emak emma dan abg emma
Quote kiah_mai_pulak 17-10-2021 02:51 PM
naina replied at 15-10-2021 10:06 PM
Bertuah ko Emma..anak pun menjadi elok putih gebu rambut emas
Nak banding laki Mat Saleh Lana Nodin  ...

hahahahahahha yg kelakor nya hidung pesekkk tak nak ngaku keturunan dia.  kahkahhhh.. idung pesek kembang tp namanya Gia Mckenzie, kau rasaa????? dan2 baru nk mngaku lakinya darah Pinoy.. sesuaiiiii lah geng2 borneo

Lihat semua komen(23)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 05:36 AM GMT+8 , Processed in 0.069558 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top