Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Saiful Tarik Balik Saman Fitnah RM50 Juta Terhadap Anwar Ibrahim

1-6-2015 12:02 PM |Dilihat:7776| Komen: 67


Bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan hari ini mengambil keputusan untuk menarik balik saman RM50 juta terhadap bekas majikannya itu.

Meurut laporan The Star Online, keputusan itu dibuat pesuruhjaya Kehakiman Mahkamah Tinggi Azizul Azmi Adnan selepas peguam Saiful, Zamri Idrus memaklumkan kepadanya tetang niat anak guamnya itu. 

Dalam pada itu Latheefa Koya, peguam yang mewakili Anwar berkata hari ini sepatutnya ditetapkan sebagai hari untuk pengurusan kes itu.

Beliau berkata ketika mahkamah sedang berlangsung di kamar, Zambri memberitahu mahkamah bahawa anak guamnya mahu menarik balik saman fitnah itu terhadap Anwar. 

Sebelum ini Mohd Saiful dikatakan akan memberi keterangan pada 10 Ogos depan dalam samannya yang berjumlah RM50 juta terhadap Anwar berhubung insiden liwat 
tujuh tahun lepas. -  CARI INFORNET







Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 67
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote haryatie 3-6-2015 11:05 AM
kalau betul..knpa nk takut & nak tarik balik..
duittttt masyuk tuu..

Lain-lain Komen

Quote kudajantan77 1-6-2015 11:24 AM
jubo penyelamat UMNO ...
Quote snipersnake 1-6-2015 11:25 AM
betapa pentingnya dubur anak muda ini kepada UMNO.
Quote dragger 1-6-2015 11:31 AM
dubur dan UMNO

bole buat novel ni

Quote bluemenx 1-6-2015 11:33 AM
sapa2 nak tanya acai2 kat sini sila taip kat search ' puting saiful'  
Quote MeghanK 1-6-2015 11:35 AM
Kenapa dia tarik balik
Quote toxicated 1-6-2015 11:39 AM
Nape tarik balik eh.
Quote bluemenx 1-6-2015 11:39 AM

tukang payung pun tak selamat lagi kat atas
Quote MeghanK 1-6-2015 11:41 AM
bluemenx replied at 1-6-2015 11:39 AM
tukang payung pun tak selamat lagi kat atas

Buat masa skrg tukang payung masih selamat..ai ingat sbv dia kesian kat anwar..kan anwar tengah sakit skrg
Quote ad_hoc79 1-6-2015 11:42 AM
dah ilang tanda kat dahi dia
Quote ninjago 1-6-2015 11:45 AM
ad_hoc79 replied at 1-6-2015 10:42 AM
dah ilang tanda kat dahi dia

ehh.. a'ahla... dah takde!

Quote puterikhaleeda 1-6-2015 11:49 AM
ninjago replied at 1-6-2015 11:45 AM
ehh.. a'ahla... dah takde!

hahahah aku pun cakap benda yg sama... siap skrol back nak tengok hahahhahahahha
Quote prettyuglybabe 1-6-2015 11:51 AM
ad_hoc79 replied at 1-6-2015 11:42 AM
dah ilang tanda kat dahi dia

anwar dah masuk dalam, tak yah la semayang kuat kuat lagi
Quote ad_hoc79 1-6-2015 11:58 AM
dia xbgtaw ek kenapa tarik balik saman.
kesian kat anwar ke
Quote nikaido 1-6-2015 12:04 PM
ad_hoc79 replied at 1-6-2015 11:42 AM
dah ilang tanda kat dahi dia

Anwar dah kena jail. Xperlulah nak buat ritual hantuk dahi dkt dinding lg
Quote ad_hoc79 1-6-2015 12:07 PM
hahahaa... mcm2 jwpn bagi sbb tanda dah xde
Quote Syd 1-6-2015 12:22 PM
jubo dah sembuh kot
Quote mak_wa95 1-6-2015 12:26 PM
dah habis dah drama dia,

kena buat kontrak baru
Quote Al-Patih 1-6-2015 12:45 PM
baaaik sungguh budak neh.......objektif tercapai.....
Quote mikasa 1-6-2015 01:09 PM
Tunggu nuar kuar dulu ..baru saman balik

Lihat semua komen(67)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.098958s Gzip On
To Top