Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lori Babi Terbalik

14-1-2015 12:11 PM |Dilihat:9621| Komen: 109
Lori Babi Terbalik

Keadaan lori muatan babi yang terbalik menyebabkan laluan Teluk Intan - Sitiawan sesak.

TELUK INTAN - Sebuah lori yang membawa muatan babi dari arah Sitiawan ke Teluk Intan terbalik apabila terlibat dalam kemalangan di  Kilometer 43.5 Jalan Teluk Intan-Sitiawan, di sini, pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 10 pagi itu, kemalangan berkenaan turut menyebabkan sebahagian babi berkeliaran di atas jalan raya.

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Mohd Shuhaily Mohd Zain berkata, lori yang membawa 92 babi itu dipandu seorang lelaki berusia 46 tahun dari arah Sitiawan ke Teluk Intan.

Menurutnya, setiba di tempat kejadian, sebuah lori dipandu oleh lelaki berusia 37 tahun telah memperlahankan kenderaan serta memberi lampu isyarat untuk membelok ke simpang ke sebelah kanan.


Ketika pemandu lori tanpa muatan hendak  membelok ke kanan, secara tiba-tiba kenderaannya dilanggar oleh lori yang membawa muatan babi.

Perlanggaran itu menyebabkan lori muatan babi terbalik di tengah jalan dan menyebabkan haiwan berkenaan berkeliaran di kawasan itu, katanya kepada Sinar Harian, di sini, semalam.

Mohd Shuhaily berkata, pemandu lori muatan babi mengalami kecederaan ringan dan mendapat rawatan di Hospital Teluk Intan di wad kecemasan.



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 110
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote lavamerah 15-1-2015 02:41 PM

yang mati kapla pecah kena lenyek tayar tu...





Lain-lain Komen

Quote d'zeck 14-1-2015 08:03 AM
nak eksport sinkapork ka
nak pindah kandang babi baharu
terbesar kat selangor ka
Quote Athrun.Zalaa 14-1-2015 08:09 AM
The Rise Of The Planet Of The Pigs...
Quote famri7 14-1-2015 08:11 AM
Dah samak ke jalan?.nanti xsah perjalanan klo lalu jalan tersebut.
Quote voizze 14-1-2015 08:13 AM
tak dak yg berebut - rebut nk kebas ke..
cam lori oren terbalik ke.. lori beras.. pantang
Quote nora_balqis 14-1-2015 08:18 AM
voizze replied at 14-1-2015 08:13 AM
tak dak yg berebut - rebut nk kebas ke..
cam lori oren terbalik ke.. lori beras.. pantang

Kan..yang lori oren hari tue bukan main berebut nya. yg nie tengok lenggang jer jalan.hehe
Quote qronaldo7 14-1-2015 08:22 AM
berpuluh2 terkorban.. gile banyak ni
Quote R2D2 14-1-2015 08:26 AM
tidak ada laporan kehilangan babi
tidak ada laporan kenderaan lain melanggar belakang lori babi
sekian
Quote AMDTurion 14-1-2015 08:27 AM
Haha...malaysia..malaysia. Lori babi eksiden pun masuk berita. Pastu dinyatakan beberapa ekor babi mati akibat kemalangan. Ha..ha..ha.
Quote ctcham 14-1-2015 08:33 AM
la apesal takde ummah yang sudi nak mengutip or ambik, selalu ye kalau kat negara malaysia tercinta ni bila excident berebut-rebut ummah mengerumun pelik ni
Quote Mary_jane 14-1-2015 09:06 AM
Hah kau selonggok babi atas jalan raya tu.
Quote kerunai 14-1-2015 09:17 AM
makanan kegemaran musuh islam Cari ni

pi la sana punggah 2,3 ekor wat masuk bonet
Quote prettyuglybabe 14-1-2015 09:17 AM
kan dah kata.. kalu lori babi dengan sisa toksik terbalik je ummah malaysia tak berebut nak kutip
Quote nora_balqis 14-1-2015 09:22 AM
prettyuglybabe replied at 14-1-2015 09:17 AM
kan dah kata.. kalu lori babi dengan sisa toksik terbalik je ummah malaysia tak berebut nak kutip :l ...

kan...baru 2 3 ari lepas yang kes lori limau terbalik tue. btl la lori babi ngan sisa toksik jer yang xde yang nak berebut.hehe
Quote angsooang 14-1-2015 09:23 AM
Athrun.Zalaa replied at 14-1-2015 08:09 AM
The Rise Of The Planet Of The Pigs...

hahahahahahahaah !
Quote rospinki 14-1-2015 09:25 AM
lahaai kesian pulak nengoknya
Quote cmf_jeangrey 14-1-2015 09:29 AM
prettyuglybabe replied at 14-1-2015 09:17 AM
kan dah kata.. kalu lori babi dengan sisa toksik terbalik je ummah malaysia tak berebut nak kutip :l ...

bukan setakat tak kutip, ummah lari bertempiaran bila lori babi terbalik
Quote BlueEagle 14-1-2015 09:30 AM
Takde ke yang berebut pi kutip....
Quote tumpanglalu74 14-1-2015 09:30 AM

Quote rayonronie 14-1-2015 09:35 AM

baru noticed vokal rahimah rahim nak sama dgn cher

Lihat semua komen(109)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090855s Gzip On
To Top