Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Gosip Lihat artikel

Jangan Tahu Nak Hentam Saja - Hanez Suraya

15-9-2014 09:42 AM |Dilihat:12229| Komen: 64
Jangan Tahu Nak Hentam Saja - Hanez Suraya



Kira-kira 11 jam lalu, Hanez Suraya ada memuat naik gambar beliau mengenakan busana perkahwinan rekaan Hatta Dolmat.

Gara-gara gambar berkenaan yang dirakamkan bertebaran cerita kononnya beliau akan berkahwin tak lama lagi.
Gambar seperti pra perkahwinan itu menimbulkan fitnah serta andaian yang Hanez dikatakan bakal berkahwin. Malah lelaki yang dimaksudkan lelaki yang difahamkan bertakhta di hati beliau iaitu Romie Razi Adilha.

Gambar berkenaan turut berserta keterangan yang cukup panjang lebar menidakkan apa yang bertebaran. BH Online menghubungi Hanez untuk merungkaikan apa yang terbuku di hatinya kala ini.

"Terlebih dulu saya nak minta maaf kepada semua selama ini atas persoalan yang terus menjadi tanya. Tak pernah terlintas dari mulut yang saya akan bernikah dengan jejaka pilihan hati tak lama lagi. Mustahil saya berbuat begitu kerana selama ini benda yang baik pasti saya kongsi.

"Dengan kontroversi yang melanda diri saya (termasuk dituduh sebagai perampas dan perosak kebahagiaan rumah tangga orang), saya mengambil pendekatan berdiam diri termasuk mengelak ditemubual kerana natijahnya jika bersuara sekalipun, saya pasti dihentam.
" pendek kata, diam atau bersuara, saya tetap kena carut. Jadi apa pilihan yang saya ada. Lagi diam, lagi menjadi-jadi pula mulut orang di luar sana," katanya.

Tambah Hanez lagi, beliau kecewa dengan sesetengah penulis blog yang cuba mereka cerita tanpa usul periksa sekali gus membuka ruang kepada orang luar yang ringan mulut untuk terus menabur fitnah.

"Selama ini saya tak menjawab semua fitnah yang bertebaran kerana ingin melihat orang di luar saya yang gemar memfitnah tapi tiada sebarang bukti sahih. Termasuklah kisah saya nak kahwin. Saya agak kecewa dengan senario ini.
"Saya bukannya sempurna tapi apa salahnya jadi orang yang berfikir dan bercakap dari sudut positif. Jangan tahu nak hentam saja," katanya dalam nada kecewa.

"Bila hari itu.... soal jodoh saya serah kepada Tuhan. Saya hanya berserah. Selebihnya no komen," pintasnya ringkas.

Sebelum ini secara eksklusif Hanez memberitahu masih sayang kepada Romie. Tapi dijolok dengan kesudahan cinta mereka, Hanez enggan membiarkan pisang terus berbuah dua kali.

"Saya no komen," katanya.

Pada pandangan BH Online Hanez tidak mahu sesuatu yang tidak pasti digembar-gembur kerana bimbang tak jadi. Ironinya, kalau melihat kepada gambar profil di aplikasi WhatsApp beliau menggunakan gambar bersama Romi.


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 64
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rainbowrainz 27-9-2014 05:42 AM
Sendu...next

Lain-lain Komen

Quote azie.dz 12-9-2014 12:32 PM
apa saja la pompan miang ni
Quote famri7 12-9-2014 12:46 PM
@jenabmurai..its been a while,gi mana kamu?
Quote CiliPadiSedap 12-9-2014 12:48 PM
1malaysia anti hanez suraya  
Quote gekkou 12-9-2014 01:06 PM
Dengan kontroversi yang melanda diri saya (termasuk dituduh sebagai perampas dan perosak kebahagiaan rumah tangga orang)


Ayat dlm kurungan ni dia sebut sendiri or wartawan tulis?
kawen salah..x kawen pn salah
so apa pilihan beliau ada?
Quote munchkin 12-9-2014 01:12 PM
sian dia kata dia kena carut. better dok diam diam.
Quote Jenabmurai 12-9-2014 01:12 PM
famri7 posted on 12-9-2014 12:46 PM
@jenabmurai..its been a while,gi mana kamu?

hi uolss..

kak jenss bertapa mencari ilham.. boleyyy gituwww



Quote Jenabmurai 12-9-2014 01:15 PM


kejap!! uolss ni gambo si HS ke??

omaii gile seksa jugak sheolss ni
Quote nonarona 12-9-2014 01:25 PM
makk aiii puteh gebu mna laki org tak sangkutt..:Q
Quote enchikfitz 12-9-2014 01:45 PM
Apa saja dia buat pasti kena carut satu Malaya. Nasib badan la klu title perosak rumah tangga dah melekat kat dahi
Quote Sue.Blossom 12-9-2014 01:55 PM
gedik...nyampah.
Quote mixed 12-9-2014 02:00 PM
betina pencaras yg mengikut
artis2 betina kaki pencaras tahap dewata


Quote siape_aku 12-9-2014 02:46 PM
senang je...kalao tak nak kena hentam, jangan buat perangai...as simple as that!! bimbo!
Quote puteri_impian 12-9-2014 03:00 PM
Jenabmurai posted on 12-9-2014 01:15 PM
kejap!! uolss ni gambo si HS ke??

omaii gile seksa jugak sheolss ni

Tak malu kah baliau komee oiii
Baju tu satu hal pakai macam pompuan hape jer

Pose pulok macam gitewww

nasib lah aiolzzz bukan adik/kakak beliau neh
Last edited by puteri_impian on 12-9-2014 03:05 PM

Quote dondangdendang 12-9-2014 03:02 PM
puteri_impian posted on 12-9-2014 03:00 PM
Tak malu kah baliau komee oiii
Baju tu satu hal pakai macam pompuan hape jer:funk ...

ptt la romie nak...ni mana2 laki pun nak jugak kalau dah di santai camni
Quote cheida_mymee18 12-9-2014 03:15 PM
dia mmg iras2 mcm fazura khen...
Quote 247 12-9-2014 03:18 PM
Whatever laa hanez. Hehe
Quote judicata 12-9-2014 03:29 PM
no komen...no komen. malas aku.

nanti da kawen ok la tu... bule build up good imej balik huhu rakyat msia kan pemaaf orangnya
Quote kokocrunch 12-9-2014 03:39 PM
putihnya kulit HS nie..
Quote sashin 12-9-2014 04:42 PM
xde cara lain lg ke nak mencari publisiti murahan?????
semurah harga diri nyer...

Lihat semua komen(64)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046946s Gzip On
To Top