Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Gosip Lihat artikel

Bergambar Dengan Anjing, Johan As’Ari Dikatakan Tak Sensitif

18-7-2014 03:46 PM |Dilihat:14449| Komen: 99
Gara-Gara Bergambar Dengan Anjing, Johan As’ari Dikatakan Tak Sensitif


Korang perasan tak, kalau namanya selebriti, pasti tak pernah lekang dihambat kontroversi. Biasalah, artis kan, semua perbuatan sentiasa diperhatikan.
Tapi, yang peliknya, kadang-kadang perkara yang tak relevan pun dijadikan isu. Tak tahulah peminat yang terlebih sensitif atau selebriti yang tak tahu menjaga sensitiviti.
Contohnya, semalam nama Johan As’ari hangat diperkataka apabila dia memuat naik sekeping foto bersama seekor anjing.


Dek kerana itu, ada diantara peminatnya yang mempersoalkan tindakan Johan. Malah laman Instagram milik Johan seolah-olah menjadi medan perdebatan pula. Ada yang setuju dan ada juga yang tidak bersetuju.




Tapi kalau dilihat betul-betul, Johan bukanlah menyentuh atau mengusap haiwan tersebut, sebaliknya, dia hanya memegang rantainya sahaja.
Kami difahamkan foto tersebut diambil ketika penggambaran filem Kanang Anak Langkau yang dilakonkan oleh Johan. Mungkin ada scene Johan perlu memegang haiwan tersebut. Siapa tahu kan?
Apapun, kami harap Johan dapat mengambil iktibar dari perkara ini. Maklumlah ini berkaitan dengan sensitiviti masyarakat kita.



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 99
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Yoongie 22-7-2014 10:28 AM
apa pekembangan terbaru dia ni?

Lain-lain Komen

Quote idadzira 18-7-2014 03:06 PM
bodoh la x de isu lain ke nak citer...........
Quote fuzzyfuzzy 18-7-2014 03:07 PM
tak tau napa aku tak bekenan lansung kt mamat tak semenggah ni..
aku rasa dia mcm tak relevan kt industri seni malaysia...
Quote zacrin 18-7-2014 03:09 PM
artis dah sendu terpaksalah cari kontrobersi mcm ni
Quote cmf_premierleag 18-7-2014 03:10 PM
publisiti murahan je mamat nih
lakonan ke lautttttt
Quote gekkou 18-7-2014 03:12 PM
sensitif betul peminat..
kn amik gmbar ngan panda la mcm ni
Quote mzzenma 18-7-2014 03:14 PM
Mamat poyo ni entah apa2 ja..berlakon pun kayu jati

Anjing tu pun tak dak isu..toksah nak sentap sangat lah
Quote cmf_blingblings 18-7-2014 03:16 PM
bukannya dia dakap cium atas katilpun anjing tu, tu anjing memburu tu
Quote kumanheart 18-7-2014 03:18 PM
Mamat tu ok
Anjing tu ok

Apa gosip nya?
Quote umm4amr 18-7-2014 03:19 PM
fuzzyfuzzy posted on 18-7-2014 03:07 PM
tak tau napa aku tak bekenan lansung kt mamat tak semenggah ni..
aku rasa dia mcm tak relevan kt in ...

  setuju 200%...
Quote bulanbulat 18-7-2014 03:21 PM
meleis sentap sungguh dengan anjing, babi

haiwan ja pun. bukan masuk neraka pun pegang
Quote kakasotong 18-7-2014 03:34 PM
kumanheart posted on 18-7-2014 03:18 PM
Mamat tu ok
Anjing tu ok

Kanzz. Bersangka baik jahh. Pegang anjing boleh je samak. Islam tu memudahkan. Iols pn xnmpk gambar ni teruk sgt. Takdela sampai peluk cium anjing tu. Laga2 pipi dgn anjing bagai. Org jahh suka jadikan isu.
Quote lovella 18-7-2014 03:34 PM
hurmm.. tak tau nak cakap apa laa.. macam2 la artis nie.
Quote samshuri 18-7-2014 03:35 PM
at least dia pegang anjing lps tu, blh samak.. yg pegang bofren/gofren yg tak boleh disamak sampai bila2 tu, xde plk org kecoh..pelik sggh manusia skrg..
Quote kecimpret 18-7-2014 03:37 PM
pgg anjing pun kecoh..pelik aku
Quote pipigebu 18-7-2014 03:39 PM
bila dh sendu mula lah mencari publisiti murahan
Quote hanipinky 18-7-2014 03:39 PM
samshuri posted on 18-7-2014 03:35 PM
at least dia pegang anjing lps tu, blh samak.. yg pegang bofren/gofren yg tak boleh disamak sampai b ...

Hear hear hear!
Quote gadget 18-7-2014 03:40 PM
it should be ok to those who know hukum hakam...there;s no problem at all selagi tak ____________??

tak apa kawan2????

yes,pandai...tak bersentuhan dlm keadaan basah,itupun tidak salah jika disamak....bijak anak mak
Quote eizamad86 18-7-2014 03:41 PM
bergambar dgn anjing pun nak kecoh.. anjing tu pun makhluk Allah juga.. gara2 ia haram maka kita kena pulaukan binatang ni.. sekurang2 ye anjing ni mati masuk syurga tak kena hisab.. kita ni xtahu lagi nasib kita.. berbuat pada binatang InshaAllah akan dibantu oleh binatang2 ni ketika hari perhintungan..
Quote fifie_olin 18-7-2014 03:49 PM
blk2 benda yg sama..
biar la dia nk pgg ape pon..

Lihat semua komen(99)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048093s Gzip On
To Top