Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Petua Melicinkan Betis

23-5-2014 05:42 PM| Komen: 11

Petua Melicinkan Betis 1
Belah dua limau nipis dan gosok pada betis sehingga kering. Anda akan rasa sedikit pedih. Biarkan lima minit dan kemudia bilas dengan air suam.

Petua Melicinkan Betis 2
Sapukan getah timun pada betis. Biarkan hingga kering. Ambil tuala basah yang direndam dalam air garam dan lap pada betis. Lakukan setiap hari.



Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
13
Terkejut
10
Sedih
9
Lawak
10
Bosan
12
Komen: 11
Komen

Previous : Cara Bersihkan Kemaluan Dalam Islam

Next       : Tips Penjagaan Kulit Muka

Komen Terbaru

Quote MESHAL 28-5-2014 04:46 PM
hotzzplate posted on 28-5-2014 08:39 AM
tq for ur tips...

nk try guna hampas kelapa...

Ok welcome

Lain-lain Komen

Quote pakwetizzaqyah 20-5-2014 06:05 PM
@amiraira tengok ni
Quote amiraira 20-5-2014 06:18 PM
pakwetizzaqyah posted on 20-5-2014 06:05 PM
@amiraira tengok ni

knapa pakwe???
betis mira dh comel semulajadi...
x perlu penjagaan kt situ
Quote awinpj 20-5-2014 10:01 PM
Maksud melicinkan tu menghilangkan kulit kasar ke? Err Ada ke org btise dia kasar? Ke nak menghilangkan Bulu atau pun menghilangkan parut...tlg define maksud melicinkan betis plis
Quote MESHAL 21-5-2014 07:46 AM
awinpj posted on 20-5-2014 02:01 PM
Maksud melicinkan tu menghilangkan kulit kasar ke? Err Ada ke org btise dia kasar? Ke nak menghila ...

untuk melicinkan bulu bukan pada parut ..sebab ada setengah orang yang mempunyai betis kasar .amalkan sahaja.
Quote Eljie 28-5-2014 10:26 AM
pakai losyen je kut
Quote MESHAL 28-5-2014 02:23 PM
Eljie posted on 28-5-2014 02:26 AM
pakai losyen je kut

pakai losyen tak salah ..tapi ikut kepada keselesaan lah .sesiapa yang ade bulu kaki tu payah lah ..hehehe
Quote hotzzplate 28-5-2014 03:44 PM
minta petua pelizz.....kulit i kering...kadang2 terlampau kering sampai gatal...

then, pakai la losyen baby johnson tu..tetiba bulu roma kaki yg lurus dan jarang tetiba menjadi hitam dan semakin sihat tumbuh di betisku..huhu (pakai losyen apa pon bulu roma makin sehat uols...)

geli plak tengok bebulu yang sehat ni....

any tips?? ke tips atas sesuai sgt?? kot makin subur...
Quote 220796 28-5-2014 04:34 PM
hotzzplate posted on 28-5-2014 03:44 PM
minta petua pelizz.....kulit i kering...kadang2 terlampau kering sampai gatal...

then, pakai la l ...

try sabun yg tak mengeringkan.....
Quote MESHAL 28-5-2014 04:35 PM
hotzzplate posted on 28-5-2014 07:44 AM
minta petua pelizz.....kulit i kering...kadang2 terlampau kering sampai gatal...

then, pakai la l ...

Sapukan setiap pagi selepas mandi dengan minyak rambut atau minyak kelapa dan urutkan perlahan-lahan.Setelah lakukan demikian, betis anda akan kelihatan halus dan mulus.Anda tidak perlu membuang duit untuk membeli minyak atau losyen.

Selain itu anda boleh juga mengurut betis anda dua atau tiga hari sekali dengan menggunakan hampas kelapa yang telah diperah santanya.Setelah itu, urutlah lagi dengan air hingga menjadi bersih.


Quote hotzzplate 28-5-2014 04:39 PM
MESHAL posted on 28-5-2014 04:35 PM
Sapukan setiap pagi selepas mandi dengan minyak rambut atau minyak kelapa dan urutkan perlahan-lah ...

tq for ur tips...

nk try guna hampas kelapa...

Quote MESHAL 28-5-2014 04:46 PM
hotzzplate posted on 28-5-2014 08:39 AM
tq for ur tips...

nk try guna hampas kelapa...

Ok welcome

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Google play
     Twitter
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.065782s Gzip On
    To Top