Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Laman Utama Dilihat komen
Quote Belibis 20-11-2020 11:26 AM
Selamat menghencap di pagi jumaat.
Quote Belibis 20-11-2020 11:27 AM
Selamat menghencap di pagi jumaat.
Quote Kurex 20-11-2020 11:48 AM
Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik tak berbakat, yg harap duit jantan sebab tau diri sendiri tak berduit. Nak jadi highclass tapi perangai pprt tak boleh kikis. Bergaya pun tetap nampak busuk sebusuk sam. Bukti siapa yg sentuh melvins ni automatik akan busuk macam sam. Nama melvin tapi muka jawa zamam kuno. Tersangkak, tersial, terpalat, tercibai semuanya ada dekat melvin, bella bo ...
Quote Kurex 20-11-2020 11:49 AM
Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik tak berbakat, yg harap duit jantan sebab tau diri sendiri tak berduit. Nak jadi highclass tapi perangai pprt tak boleh kikis. Bergaya pun tetap nampak busuk sebusuk sam. Bukti siapa yg sentuh melvins ni automatik akan busuk macam sam. Nama melvin tapi muka jawa zamam kuno. Tersangkak, tersial, terpalat, tercibai semuanya ada dekat melvin, bella bo ...
Quote husna_amal 20-11-2020 12:17 PM
Dah terimpul macam tu gunjing juga lah penyelesaiannya.
Quote mamajawie 20-11-2020 12:38 PM
ksian apak keturunan jepun tapi anak2 muka desa tapi acah2 hot model ngan prangai hauk namati acah2 rempit tu..
Quote RatuDunia94 20-11-2020 01:29 PM
Kuat betul genetik sam yer kat anak perempuan.. penyek gitu mukanya..
Quote Normabaru 20-11-2020 02:14 PM
Hahahaa.. Komen ratu menyebabkan kaka cek blk muka sarima.. Mmg tuwe n xlawa. Alahai sian si anak. Muka apak pekat betul.ikut nenek dia;P
Quote vee_zara 20-11-2020 09:21 PM
Kurex: Tuanya muka kau pompuan, adik kau pun sama. Tua sebelum usia dua2 ni, perasan cantik walaupun muka desa yg ada penyakit tua sebelum usia. Adik beradik ...
Dengan sekali nafas i baca haha
Quote salmon-suki 21-11-2020 12:57 AM
Parpu tu apa?bhs mana tu?

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top