Register Login
CARI Infonet Return home

ciklahcute's space https://bm.cari.com.my/?1708541 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Wall msg

facelist

You have to log in before you can write to a wall Login | Register


EveRepublic 6-6-2015 01:01 AM
Hi sis..
Saya nak share produk yg bagus. Sy sendiri amalkannya dan puas hati dgn hasilnya... Alhamdulillah... Sis cubalah produk EHPS Puteri Vanilla. InshaAllah pelbagai masalah perempuan boleh selesai dgn produk ni bukan setakat keputihan je... Untuk info lebih lanjut boleh hubungi saya 010-5158541 Izwin atau layari http://be4utifyme.blogspot.com.
razhar 9-2-2013 06:02 PM
Salam,

Dah baca email saya?
hest 3-8-2012 02:42 PM
assalamualaikum ciklahcute... nak tanya betul ke ciklahcute boleh tolong tengok niat seseorang?

macam ni, hest ada berkawan dengan sorang duda anak 3, jauh beza umo kami 17 tahun. kami kenal mula dari laman jodoh baitulislam. kami tak pernah jumpa lagi. buat masa ni berhubungan telifon ym dan fb. kami ada lah beberapa kali bervideo cam di ym.. jadi secara tak langsung walau tak jumpa pernahlah saya tengok dia secara live gitu...

tapi 2-3 minggu ni, dia tak pernah kol atau sms sy, sy je yang byk kol dn sms.  dia cakap tak de duit nak topup atau kredit.  banyak berym atau berfb je.. tapi makin lama makin kurang.. makin lama makin kurang.. sampai kadang2 sehari pun tak berym...  saya pun tak tahu knp.. byk benda peribadi dia saya tak tahu. contoh adik beradik.. anak saya pernah tengok gambar dan bercakap dengan yang bongsu.. skang ni kalau berbual sms/ym .. kadang2 ada saje macam saya salah cakap buat dia macam melenting.. tapi dia kata dia tak marah.. almaklum la..berym, saya pun tak tahu betul tak marah atau tak..kalau nak ikut rasa hati saya... macam dia nak menjauh.. tapi bila tanya dia cakap itu hanya perasaan saya.. dia tak rasa apa2.. tapi makin hari makin kurang berbual.. kalau berym kadang2 tak sampai 10 baris dah senyap gitu je... kadang2 terdetik dalam hati.. macam dia nak tak de hubungan dengan saya.. tapi dia tak nak cakap.. dia buat macam ni supaya saya yang cakap... rasa hati saya je lah.. yang benarnya wallahualam..

ada apa2 pandangan tak cikcilah?

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-11-2022 08:22 PM GMT+8 , Processed in 0.032147 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top