Register Login
CARI Infonet Return home

BebeQ's space https://bm.cari.com.my/?1113477 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS]

Wall msg

facelist

You have to log in before you can write to a wall Login | Register


izan5932 9-4-2015 04:13 PM
Maaf saya mungkin mengganggu...
Anda mungkin seorang yang suka mencuba...
link di bawah  ini memungkinkan anda untuk mendapat pendapatan sambilan
walau bukan mudahnya dapat duit!!!!
Tetapi cubalah....
Pendapatan sehingga 800 -1500 USD sehari jika anda bekerja keras...

Sila click disini

http://myinvitepay.com/?ref=298595

ianya percuma
dkct 9-1-2013 05:46 PM
pasal kasut datin ezurin yang banyak tu..lepas tu ada yg komen baik sedekahkan duit yg dia beli kasut tu kat orang susah..tolonglah itu duit dia..dia nak beli atau menderma itu hak dia..macam kita beli smartphone baru untuk kepuasan diri hakikatnya..kita dah ada pun benda tu..membazir juga..tak kiralah kehidupan kita ni kaya sederhana kurang berkemampuan..derma 5 sen pun pun dapat pahala

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 02:18 PM GMT+8 , Processed in 0.068657 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top