Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
10980
View
161
Reply

Berikan aku kekuatan

[Copy link]

Author: Legasi_aira    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 11-5-2016 12:25 AM | Show all posts
chazey replied at 4-5-2016 01:03 AM
Camtu la hidup.

Susah jadi pompuan dalam rumahtangga. Terlalu agresif dianggap durhaka; terl ...

huhu.. tak ada istilah lebih susah hidup dlm rumahtangga samada jadi pompuan atau lelaki.. masing2 pun ada tugas dan tanggungjawab masing2..

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 03:45 AM From the mobile phone | Show all posts
anakmak replied at 10-5-2016 11:27 PM
berapa beza umur ngan anak tiri ni?

Beza belas2 tahun je
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 03:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Esok 11/5/2016 aku nekad ke pejabat agama untuk buat permohonan cerai.
3malam dapat pertunjuk dari Allah mungkin ini yg terbaik utk diri aku & anak aku.
Dari masing2 menanggung dosa,biarlah aku mengalah.Aku tau suami takkan lepaskan aku dgn mudah.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 09:40 AM | Show all posts
Legasi_aira replied at 11-5-2016 03:48 AM
Esok 11/5/2016 aku nekad ke pejabat agama untuk buat permohonan cerai.
3malam dapat pertunjuk dari  ...

al the best ye
bel doakan allah mudahkan segalanya tuk ko
semoga ko bahagia sentiasa dgn anak ko.
jgn sia2kn anak angkat ko tu

Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 09:50 AM | Show all posts
beldandy replied at 11-5-2016 09:40 AM
al the best ye
bel doakan allah mudahkan segalanya tuk ko
semoga ko bahagia sentiasa dgn anak ko ...

Hang berdoa untuk dipermudahkan pada perkara yang paling dibenci oleh TUHAN, yakni perceraian....

Hang nie ok tak dandybeano???


Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 09:51 AM | Show all posts
Legasi_aira replied at 11-5-2016 03:48 AM
Esok 11/5/2016 aku nekad ke pejabat agama untuk buat permohonan cerai.
3malam dapat pertunjuk dari  ...

Hang boleh share tak petunjuk yang hang dapat tuh dalam bentuk apa???

Hmmmm interesting.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Ermmm...any update lg x?
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 01:53 PM | Show all posts
Ala dalam mana2 thread pun ada je manak ni... ingat kan banyak page sebab tt ada reply... rupa nya panajng dek bergaduh dengan forumer lain... huhuhuh
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 02:01 PM | Show all posts
aku konpius TT ni umur berapa and nak pegi casting model bagai???


apa pun all d best tinggalkan jantan makan hasil betina ni...jantan spesis ni patut buang longkang je...busuk!!
cuba kau tebal sikit muka and jadi ganas sikit..ko lembek2 lagila org pijak kau k TT bangun TT. JANGAN NAK SEDIH2 DGN NASIB KAU NI SBB ADA LAGI YANG MERANA SO BUCK UP!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 02:49 PM | Show all posts
Legasi_aira replied at 11-5-2016 03:48 AM
Esok 11/5/2016 aku nekad ke pejabat agama untuk buat permohonan cerai.
3malam dapat pertunjuk dari  ...

boleh ko explain apa sbnrnya petunjuk yg ko maksudkan tu?

Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 03:51 PM | Show all posts
ko kata barang-barang dalam rumah banyak ko punya..
so sila angkut keluar sekali dengan ko ye..
biar mereka rasa rumah kosong semula..

pasal kerja, cuba ko cari kerja tetap semula..
dan belajar untuk ajar anak ko berdikari..
dah umur 2 tahun lebih kan..
sampai bila ko nak spoilkan dia macam tu?
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Legasi_aira replied at 3-5-2016 02:43 AM
Sebab mak kandung taknak jaga.sampai sekarang pun mak nya tak pernah usaha besarkan dorang.
Mak k ...

Camni laa.ko toksah fokus idup sapa pun. Bekas bini laki ko ke or apa pun

Ko fokus jernihkan ssemua je dah


Apa kesusahan yg ada dan bakal ada ko mesti kne faham semua tu baikkkkk untuk ko so.ko mampu tersenyum


Budok budok depa tak tau sme tu ok


Suami tu tiket sorga ko, selagi apa dia suruh tu syariat toksah bantah taat je dah


Nk menangi hati manusia mmg susahh tp bukan mustahil


Ko cuma rasa tak di hargai je , tp.tak per walo tak dok sapa manusia hargai setitik peluh ko tu, kobingat Allah lupa ka? So klo paham.ni sure ko tetap senyum.walo susah camna kan?

Bmyk cite buruk psl mak.tiri tp.ko buat ler sebaliknya


Takde masalah sgt pun, tp.yerlah manusia mana tahan cobaan camni unless ko de ilmu dan.iman kuat

Ko.jadi kawan depa terbaik gitu, sabar bnyk nanti suami tgk anak dia rapaattttt ngan mak baru depa sure dia pun nnti rapat


Dlm idup ni takdok musuh kecuali yg nyata yakni syaitan haaaa ok?  Tu kne ingat, klo ko rasaaaa dia cam.musuh maka dia pun akan.rasa cam tu dan bertindak sesuai.ykni bermusuhan k


Ingat salu kelebihan tuhan dah kasik ko, ada anak walo tiri tp.susuan, ada suamiiii.haa orang lain dokkkkk nk carik carik tp ko dah ada , syukur bnyk bnyk


Ada rezki lebih kita sedekah,cukup mkn je kita syukur, kurang kalo kita sabar so kne bina jati diri btui btui baru jadi magnet ada magnetism ada tarikan


Toksah umpat umpat or sibuk nk tau cite orang lain haaa walo bekas isteti, ingatttt manusia ramai masuk neraka sebab LIDAH ok?

Jgn buat mende ko suka tp.buat mende budak budak tu suke selagi molek baru depa rasa ada keakuan or rasadiri depa wujud

Sikit punye beshhhhh, orang lain satuuuuuuu je ibu tp.anak ko ada duaaaaaa ibuuu haaaa

Tu lom kira ibu roti lai haa tak besh ke? Ok??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
terma2nkondisi2 replied at 11-5-2016 02:49 PM
boleh ko explain apa sbnrnya petunjuk yg ko maksudkan tu?

Malam pertama tu aku mimpi aku bergaduh dgn anak2 dia.
Malam kedua aku mimpi bergaduh lagi dgn anak2 n suami aku.
Malam ketiga aku mimpi arwah bapak aku dtg kt aku ,aku peluk dia.aku mintak maaf dgn dia,dia tepuk belakang aku sambil senyum.lepas tu arwah bapak aku pergi ,lambai tangan kat aku sambil senyum.

Sepanjang arwah bapak aku pergi,tak pernah aku mimpikan dia.Hari2 aku berdoa mintak mimpikan arwah bapak aku tapi hampa,malam ketiga aku mohon petunjuk tu,dia muncul.Mungkin tu petanda dia tenang dgn keputusan yg aku buat,mungkin dia tau aku kat sini sengsara.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku dah siap isi borang tuntut fasakh ,tinggal nak hantar je lagi.
Dia ada kol ,whatsapp suruh balik sebab dia sakit.
Aku berkeras,aku taknak balik..Lpeas tu dia mesej suruh aku angkut barang2 aku ,dia jijik tengok barang2 aku.
Nanti ada masa aku g la angkut barang2 aku tu.Aku tak kuat je lagi nak hadapi sume ni.
Bukan tak sayang,13tahun kami bersama.
Tapi dia tetap taknak berubah.Buat apa aku tunggu lagi,keadaan tetap sama.Baik aku mengalah je dari aku hidup dengan dorang dan memendam rasa.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
beldandy replied at 11-5-2016 09:40 AM
al the best ye
bel doakan allah mudahkan segalanya tuk ko
semoga ko bahagia sentiasa dgn anak ko ...

Terima kasih.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuma aku tak tau macam mana nak tukar nama kereta yg dia & anak dia pakai..sume tu atas nama aku.aku taknak ada kaitan apa2 lagi dah.
Kereta tu belum habis bayar lagi.Dorang bayar sendiri.Ada sesiapa tau pasal ni?Dahla berlambak saman,sume atas nama aku.:::
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
ajinomotonosuga replied at 11-5-2016 04:17 PM
Camni laa.ko toksah fokus idup sapa pun. Bekas bini laki ko ke or apa pun

Ko fokus jernihkan ss ...

Aku je sorang yg mengalah tak guna jugak.semua kena mengalah tapi benda tu takde dalam rumah tu.masing2 nak menang dgn teori sendiri.
Belum yg menghasut dan jadi batu api lagi.
Tapi yg aku tak boleh tahan bila suami sendiri menangkan anak dia padahal benda tu terang2 anak dia salah.13 tahun wak,aku sabar.Aku manusia biasa,ada tahap sabar.
Belum lagi dorang g jaja citer  aku kt kuarga mak kandung dorang.Bukan makcik dorang tak bagitau aku.Cuma aku malas nak gaduh.tapi sekarang takde dah diam lagi.nak gaduh meh gaduh hahaahaa
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 11-5-2016 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Legasi_aira at 11-5-2016 11:23 PM
adila39 replied at 11-5-2016 02:01 PM
aku konpius TT ni umur berapa and nak pegi casting model bagai???




Umur 33 tapi nak wt macam mana gedik nak try jugak hahhaha mana tau rezeki kat situ

Aku tak reti nak marah orang,aku lebih suka diam.Kalo benggang sangat,mengadu kat suami je.Suami diamkan je.
Tapi aku ni jenis suka mengadu kt sms, anak2 dia pulak jenis cek fon bapak & berkepit dgn fon bapak 36jam.Bapaknya pulak lupa delete itu yg dorang benggang dengan aku.Ntahla tak tau la punca dorang tak suka.Yang pasti dari awal aku bukan jenis mengadu sume tu.Dari awal memang nampak anak dia tak suka aku.Mungkin aku ada rupa dari dia kot hehehe #jangankecamaku kenyataan dari suami aku sendiri k
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2016 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti ko lawa kn tt? Moga dipermudahkn urusan n Allah bg yg terbaik....

Laki ko mcm bipolar pon ada..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 12-5-2016 12:40 AM From the mobile phone | Show all posts
bunnyhoney replied at 11-5-2016 11:58 PM
Mesti ko lawa kn tt? Moga dipermudahkn urusan n Allah bg yg terbaik....

Laki ko mcm bipolar pon a ...

Tak jugak bunny,aku bersyukur dgn apa yg aku ada.
Dorang je tak bersyukur ,semua nak diubahnya.sume makan belanja besar,lepas tu gigih meraih simpati nenek untuk jadi jelita..adoii kan aku dh termengumpat
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082796s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list