CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 3306|Reply: 18

Jangan Pening! Rumah Ini Memang Terbalik (Hanya Di Melaka)

[Copy link]
Post time 22-2-2016 05:53 PM | Show all posts |Read mode




Oleh : Fyruz Hanna


Melaka: Ingatkan bergegar ke apa ke rupa-rupanya sememangnya galeri ini direka untuk jadi terbalik. Ha.... padu bukan?


Daripada almari, tv plasma, air-conditioner semualah diterbalikkan seperti kuasa superman yang menterbalikkan rumah ini.


Rumah terbalik ini lengkap dengan bilik mandi, ruang tamu, dapur, tempat makan dan juga bilik tidur.


Berada di rumah terbalik ini, agak pelik juga kerana anda akan melihat semuanya tergantung diatas.


Sebelum masuk anda akan diterangkan cara untuk bergambar.


Hairan? Pergi dan rasai pengalaman anda.


p/s: Ramai yang jadikan tempat ini sebagai lokasi untuk wedding photoshoot.











Upside Down House Gallery
G12&G14,Jalan PM 7,Plaza Mahkota,Bandar Hilir,Melaka, Melaka


Admission Fee:
- For Malaysians:
Adults: RM15
Kids: RM10
Senior Citizens: RM15
Disabled: 50% discount


- For non Malaysians:
Adults: RM20
Kids: RM16




Operating hours:
Mon - Thurs: 10am - 6pm
Fri - Sunday: 10am-9pm




-CARI Infonet.













Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-2-2016 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
best la boleh bergambar dlm tu. rumah terbalik kat sabah x boleh bergambar dlm tu.
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Oh menarik juga.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-2-2016 03:30 PM | Show all posts
drivethru: best la boleh bergambar dlm tu. rumah terbalik kat sabah x boleh bergambar dlm tu.


oh yeke? ok terima kasih baru tahu
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2016 11:42 AM | Show all posts
drivethru: best la boleh bergambar dlm tu. rumah terbalik kat sabah x boleh bergambar dlm tu.


sia2 buat rumah terbalik xboleh bergambar..huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2016 12:12 PM | Show all posts

Maunye Hanye Di Melaka

Sabah pon ade..

Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2016 04:14 PM | Show all posts
best!!!!! kene pegi nie...
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2016 10:25 PM | Show all posts
Ujung thn ni nk p cuti2 Malaysia kat Melaka..buleh la p umah ni skali..x sangka kat Melaka pon dah ada..hehe
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-9-2016 12:44 AM From the mobile phone | Show all posts
so sebenarnya kita pijak tu bumbung je ape? soryla jakun.
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2016 07:28 PM | Show all posts
Hey bro! Hi kawan2!!


100% Welcome Deposit Bonus hanya untuk anda!!!


Deposit minimum MYR100 keatas dan dapatkan bonus anda sekarang!!!



Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2016 10:40 PM | Show all posts
kena pandai posing baru cun kan.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2016 11:40 AM | Show all posts
wowwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2016 11:41 AM | Show all posts
Thank you for the good info
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2016 11:41 AM | Show all posts
Thank you for the good info
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2017 01:55 PM | Show all posts
Thank you for info
Reply

Use magic Report

Post time 6-3-2017 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
yayah8989 replied at 5-9-2016 12:44 AM
so sebenarnya kita pijak tu bumbung je ape? soryla jakun.

Amik pic terbalik jer konsepnyer...kamera tu terbalikkan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-3-2017 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
MakareyumSuciey replied at 6-3-2017 10:00 PM
Amik pic terbalik jer konsepnyer...kamera tu terbalikkan

lulzzzzzzzzz itu jeke. kah kah
Reply

Use magic Report

Post time 15-3-2017 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
MenarikNxyahpijauh2
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2017 01:25 PM | Show all posts
mcm yg di sabah tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: ExploRasa


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 06:21 AM GMT+8 , Processed in 0.086649 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list