Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
40370
View
315
Reply

Aku dan Hero...( ghost whisperer....)

[Copy link]

Author: siape_aku       Show all posts   Read mode

Post time 2-2-2016 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
hmm Allah sayang awak lebih....Sebab tu dia uji macam2
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2016 03:39 AM | Show all posts
ada jiran aku pelihara serigala dalam rumah.
tt sambung crita pleaseeee
Reply

Use magic Report

Post time 3-2-2016 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
siape_aku replied at 2-2-2016 05:02 PM
ye ke takde serigala kat Malaysia???? hahahahaha

Husky kot....tp husky tu ensem gak...
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2016 02:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Ttmasukwadnantidiasambungbalikprayforherjanganhencapdakuhenfonniadaproblemnaktaipkatforem
Reply

Use magic Report

Post time 5-2-2016 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
shieda replied at 3-2-2016 01:55 PM
Husky kot....tp husky tu ensem gak...

Serigala kategori Kalo dok sebelah, rasa nak peluk2. Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2016 08:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga cepat sembuh tt
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2016 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Tuan tt ni banyak benor sakitnye.berapa umurnye?tuan tt ni x mengamalkan cara hidup sihat ni.cuba mengamalkan cara hidup sihat.kalau makan tido je memang laa beratur penyakit datang.tuan tt ni ade bela antu saka ker
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2016 01:34 AM From the mobile phone | Show all posts
ellejo replied at 30-1-2016 08:42 AM
tt mesti 30 something sbb generasi aku puff daddy da jadi p.diddy

Haha. Elle 27 ke? Klu 17 patut binti 50cent terus haha
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2016 01:37 AM | Show all posts
Kat malaysia xde serigala, anjing hutan ada, klu ada mungkin ada org bwk masuk, xpun anjing pkai sarung.
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2016 01:38 AM | Show all posts
nitrotech replied at 9-2-2016 12:20 AM
Tuan tt ni banyak benor sakitnye.berapa umurnye?tuan tt ni x mengamalkan cara hidup sihat ni.cuba me ...

TT ni pompuan la
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2016 03:44 AM From the mobile phone | Show all posts
turboturtle replied at 9-2-2016 01:38 AM
TT ni pompuan la

Yeke.x kisah la laki ke pompuan ke.x salah kalau mengamalkan hidup sihat.insyaallah xde penyakit.jgn makan tidoq je.mmg la mcm2 penyakit ade.cuba la bawak2 exercise ker.kalau kite ade exercise kuar peluh.insyaallah sihat
Reply

Use magic Report

Post time 9-2-2016 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
semoga tuan tt dpt ketemu Hero itu satu hari nnti...dan cpt pulih...so sweet ada forummer as a Hero
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 12:05 AM From the mobile phone | Show all posts
nitrotech replied at 9-2-2016 03:44 AM
Yeke.x kisah la laki ke pompuan ke.x salah kalau mengamalkan hidup sihat.insyaallah xde penyakit.j ...

Nape uols cakap gitu, dugaan hidop lain2 bro
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
puccafan replied at 10-2-2016 12:05 AM
Nape uols cakap gitu, dugaan hidop lain2 bro

Betul tu.tp pilihan di tangan kita.kalau kite pilih hidup x sihat.jd x sihat la kite.kalau kite pilih cara hidup sihat.sihat la kita.kita sendiri yg tentukan hidup kita bukan org lain kan?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 01:01 AM | Show all posts
nitrotech replied at 10-2-2016 12:24 AM
Betul tu.tp pilihan di tangan kita.kalau kite pilih hidup x sihat.jd x sihat la kite.kalau kite pi ...

Cemaner sedare tau tt tak amalkan cara hidup sihat, makan tido jer?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 01:02 AM | Show all posts
Lamenye tt menyepi
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
edoraixora replied at 10-2-2016 01:01 AM
Cemaner sedare tau tt tak amalkan cara hidup sihat, makan tido jer?

Kalau seseorg tu mengamalkan cara hidup sihat.pasti dia xkan sakit mcm2.pikir logik akal je.pernah tgk ke kalau seseorg tu mengamalkan cara hidup sihat contoh jaga makan dan exercise.mcm2 pnyakit datang?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 04:02 PM | Show all posts
nitrotech replied at 10-2-2016 09:21 AM
Kalau seseorg tu mengamalkan cara hidup sihat.pasti dia xkan sakit mcm2.pikir logik akal je.pernah ...

bro kl sakit yg zahir dan masuk akal boleh la di klasifikasikan xamal gaya hidup sihat.. x adil rasanya nak letak anggapan gitu pd org yg kita xkenal kan.
semoga tuan dijauhkan dan xdpt merasakan apa yg tt rasa dan sedang alami..  semoga tt serta keluarga kembali pulih dan sihat zahir dan batin
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2016 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
adnil replied at 10-2-2016 04:02 PM
bro kl sakit yg zahir dan masuk akal boleh la di klasifikasikan xamal gaya hidup sihat.. x adil ra ...

Amin ya rabbal alamin
Reply

Use magic Report

Post time 11-2-2016 12:09 PM | Show all posts
ada sambungan rawatan tak?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089803s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list