Pencinta Haiwan

ADVERTISEMENT


tongdrum_comot Lv.2 21#

kucing aku buat semua kat atas tu
ada sekor kucing jantan aku ni.. dia pegi curi anak kucing jiran bawak balik umah..dia gigit mcm ibu kucing gigit anak
dia bwk ank kucing tu masuk umah..tkjt mak aku.tp aku speku dia nk tnjuk dia ade ank kot.sbb ank kucing yg dia culik tu warna sama ngan dia

ADVERTISEMENT


cpixie Lv.9 22#

yeayyy. kuceng2 ai sayang ai. semua 11 tanda ni ada buat

no7, pantang ai baring terus mengurut2 mengalahkan tukang urut tak berhenti. lama2 ai pulak yang naik rimas.
no9, pagi2 kalau bukak pintu mesti ada hasil buruan yang meow tangkap letak depan pintu. katak, cicak, belalang kunyit, tikus, burung, mengkarung, macam2 la. satu kerja nak bersihkan hasil buruan tu

Dalambotol Lv.1 23#

Nampaknya selama ni kucing tak pnah suka aku

iidd10 Lv.1 24#

kucing sy pulak suka sangat duduk, baring atas keyboard. kawasan bukan main luas tapi dia ttp nak lalu atas keyboard laptop ahaha

ninja boy Author 25#

Quote: iidd10 replied at 17-3-2016 03:35 PM
kucing sy pulak suka sangat duduk, baring atas keyboard. kawasan bukan main luas tapi dia ttp nak la ...

mmg ada kucing yg suka berada dihadapan manusia diorg spt berkawan2 dgn manusia gituh. kucing aku dulu kitaorng sibuk tonton tv dia pun datang terus landing depan kitaorg, kemudian kitaorg berpusing membelakangkan tv lantas kucing itu pun landing depan kitaorg lagi, kalau lepak pi ruang tamu pun kucing datang lagi landing depan kitaorg. kalau kucing itu dikurung di dapur pintu tutp kucing itu akan tidur di alas kaki yg terletak dihadapan pintu sambil matanya memerhatikan kitaorg di celah bwh pintu janji hidup dia mesti berada depan manusia gituh. kucing itu juga gila kerana asal aku buka pintu dapur ja terus mengliat asal aku balik kerja nampak dia lepak atas kerusi terus mengliat senang cerita asal nampak aku terus mengeliat gitu nak kasi aku jeles beliau adalah kucing yg kerjanya makan tido makan tido jah. itu kucing paling kelakar pernah aku jumpa. dah lama ninggal itu kucing

ahnyona Lv.2 26#

kucing sekarang ni buat benda2 kat atas bila lapar je, kalo kenyang bolayan.. fake sungguh.. hahah

FARRAZOOL Lv.13 27#

Good info Tt

ADVERTISEMENT


Katewish Lv.1 28#

semua benda yg kat atas tu kucing dan anak kucing buat kat aku......kadang2 rasa rimas pulak.

macek2471 Lv.4 29#

my cats love me so much

nadiaaziz56 Lv.9 30#

Eyy kucing-kucing iols sume camtuu. Mengada gila!
Tp bila perut dah kenyang, kita panggil dia boleh buat dunno je. Nyampah!

heywana Lv.7 31#

my simba selalu sebok time tgh lipat kain. time tu lah dia nak baring2 kangkang dpn. geram je rasa.

adafan Lv.9 32#

Rimas jugak kadang2 digesel dijilat kucing..

rainbowrainz Lv.12 33#

Quote: blackwidowbae replied at 29-1-2016 06:35 AM
Dalam banyak banyak kucing makcik, seekor jer yang manja dengan makcik. Di mana salah makcik nakkkkk ...

Hahahahaha iols plak asal balik keja je die gigit kaki makcik...iols stress tau

pumpkingirl Lv.10 34#

Kalau lapar je manja2 gesel2 minta makanan..
Kalau dah kenyang tu bolayan je mcm kami tak wujud..
Sibukla menjilat bulu n kuku heshe lepastu tidur terlentang terkangkang..
Tapi satu aku suka kucing kami ni pagi2 mcm alarm clock..
Dlm 5 pagi je mesti dia akan kejut kami bangun..
Kalau pintu bilik tutup, dia cakar2 hempuk2 pintu bilik sampaila kami bukak pintu..
Kalau pintu bilik terbuka, dia akan masuk bilik n kuis2 jari kaki lepastu cakar2 hempuk2 pintu almari baju pulak sampaila kami bangun n bagi makanan

edayildiz Lv.12 35#

semua ciri tu ada..mksdnya dia suka i ke..naru sehari bela

ADVERTISEMENT


lipsofanangel Lv.12 36#

ok la, mader terasa disayangi....

lipsofanangel Lv.12 37#

Quote: edayildiz replied at 30-1-2022 07:57 AM
semua ciri tu ada..mksdnya dia suka i ke..naru sehari bela

haha senang sungguh dia jatuh cinta ya

HabukBesi Lv.7 38#

nyorok, lepas tu terkam kaki bila kita tengah jalan  
12