CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 3175|Reply: 15

Kegunaan 'Colgate' Selain Untuk Gigi Tanpa Kita Sedar

[Copy link]
Post time 4-1-2016 06:02 PM | Show all posts |Read mode
Oleh Izzah Abbasy

Ubat gigi atau jenama yang paling terkenal adalah Colgate sering menjadi pilahan untuk dijadikan ubat gigi paling digemari.

Namun, tahukah kita, terdapat banyak petua yang boleh digunakan dengan Colgate ini tanpa kita sedari.

Selepas ini, bolehlah beli ubat gigi untuk dijadikan stok kegunaan pada benda lain selain membersih dan memutihkan gigi. Selamat mencuba ya! - CARI Infonet













Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 4-1-2016 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
katanye bleh putihkan ketiak jugak
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2016 11:09 PM | Show all posts
Bleh sapu kulit akibat melecur
Reply

Use magic Report

Post time 4-1-2016 11:44 PM | Show all posts
siapa pernah kene cagu?
iols kalau kene cagu letak colgate..pastu cagu tu macam sembuh dengan sendirinya tanpa perlu buang kuku tuh
cuba try..dengan iols berkesan
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 12:43 AM | Show all posts
Boleh keringkan jerawat jugak
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 08:19 AM | Show all posts
red_cattleya replied at 4-1-2016 10:51 AM
katanye bleh putihkan ketiak jugak

tak pijar kah sis?
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 08:29 AM | Show all posts
zaman sekolah dulu..buh colgate kat bibit biar bibir nmpk merah n pinkish..sudahnya kering menggelupas..
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 11:40 AM | Show all posts
tq atas info tu




Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 5-1-2016 11:42 AM | Show all posts
x yah beli bnda lain klu berjerawat
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 12:26 PM | Show all posts
nk cbe buat kt iron iols yg berkerak tu la blik ni
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 5-1-2016 08:19 AM
tak pijar kah sis?

tak cuba lagi kekdahnye..hihi
Reply

Use magic Report

Post time 17-2-2016 09:50 AM | Show all posts

nak tambah sikit...boleh buat sebagai ubat kayap.....tepek kat tempat gatal merenyam tu banyak-banyak....sakit sangat-sangat tapi lepas tu terus baik! (ni untuk bagi gatal merenyam + sakit melecur tu baik cepat sikit)
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2016 04:11 PM | Show all posts
Kalau terkena minyak masak panas, air panas sapu colgate .
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 05:15 PM | Show all posts
banyak betol kegunaan die kan?
Reply

Use magic Report

Post time 23-2-2016 10:05 PM | Show all posts
dulu kecik2 bila kaki i kena ekzos moto mesti abah i akan sapu colgate
good old days
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2016 09:54 AM | Show all posts
yg i amalkan utk kulit pecah kat tumit ..sapu je malam2,kalau bukan colgate pun letak je apa2 brand ubat gigi..i siap beli khas utk letak kat tumit. dalam 3 - 4 hari dah ok...try lah
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 06:55 AM GMT+8 , Processed in 2.711312 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list