CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 5272|Reply: 7

Gambar 18sg Kesan Mati Gantung Diri Yang Pasti Buat Anda Tak Boleh Tidor

[Copy link]
Post time 31-12-2015 11:10 PM | Show all posts |Read mode






















dairishare



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 31-12-2015 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
blh tidor lg..
Reply

Use magic Report

Post time 1-1-2016 08:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Dasyat yer smpai berbekas kuar darah ikt telinga lebam2 sume
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2016 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde la smpi lidah terjelir kan
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2016 10:51 PM | Show all posts
rilek je aku tengok... kalau aku boleh tidur lena kau bagi aku sepuluh ringgit!
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2016 11:52 AM | Show all posts
buat apa mati sakit camtu...ish nauzubillah...
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2016 02:40 PM | Show all posts
aku dah biasa tengok masa aku kerja kat publisher com. org mati kena gantung, mati kena serkup plastic. tapi paling menyedihkan mayat budak perempuan umur 4thn mati kena dera fizikal dan sexual by bapa dia. kesian ooo... polis jumpa mayat dia atas tilam bogel ada kesan pukul, api rokok di kemaluan. aku menangis la tengok budak tu.
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2016 03:58 PM | Show all posts
good idea, i like
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 06:49 AM GMT+8 , Processed in 0.081194 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list