CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 2180|Reply: 15

[Dunia] Kasih anak

[Copy link]
Post time 2-11-2015 03:23 PM | Show all posts |Read mode
Kasih anak
Agensi


YANGLIN menyuapkan makanan ke mulut bapanya.

Beijing: Bertentangan dengan kebiasaan, seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun di wilayah Guizhou, barat daya China, menjaga bapanya yang lumpuh sejak setahun lalu.

Kehidupan Ou Yanglin berubah tragik pada musim panas 2013 apabila bapanya jatuh dari tingkat dua rumah mereka. Kecederaan saraf tunjang menyebabkan Ou Tongming lumpuh dari pinggang ke bawah.

Keluarga itu menghabiskan semua wang simpaanan mereka untuk merawat Tongming.

Kerana tidak mampu berdepan dengan keadaan itu, isterinya meninggalkan dia dan anak mereka.

Sejak itu Yangling menjaga bapanya dan pada masa sama meneruskan persekolahannya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 2 November 2015 @ 7:16 AM
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/90009
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 03:37 PM | Show all posts
nak nangisss
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 03:38 PM | Show all posts
ciannya....
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 03:50 PM | Show all posts
macam yang kes baby(?) hari tu..
jaga mak kat hospital..
macam kat China jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 03:51 PM | Show all posts
cam sama kisah yg budak 3thn kt China yg jaga mak dia tu.. pun sedih.. kecik2 dah tahu tanggungjawab
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 04:30 PM | Show all posts
skg tak kira lelaki prmpuan, kalau pasangan sakit sanggup tinggal.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 04:53 PM | Show all posts
orang islam tak makan babi
pun belum tentu dikurniakan anak sebaik ini..
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:07 PM From the mobile phone | Show all posts
faraway1 replied at 2-11-2015 04:53 PM
orang islam tak makan babi
pun belum tentu dikurniakan anak sebaik ini..

Org islam tak sampai hati nk tinggalkn laki &;ank kecik mcm tu....
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini 7 thun.....

Hari tu baru 3thn dah pandai buat kerja...
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:12 PM | Show all posts
yg ambik gambar tu tau tau nak tolong budak tu ke..??

cam lahnat je nak viral sana sini tagih simpati orang..


Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
jazaa100 replied at 2-11-2015 07:07 AM
Org islam tak sampai hati nk tinggalkn laki &;ank kecik mcm tu....

Tapi ianya berlaku walaupun mungkin jarang , pernah baca kat ci.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:22 PM | Show all posts
aku kalau sedih sedih ni mmg xsuka...


OKbaiiiiiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:27 PM | Show all posts
good boy...insafnya i ....
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 08:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebenarnya byk kes budak2 kecik jaga mak atau ayah yg sakit di kaw pendalaman or kg. Cuma org tak expose kan.
Reply

Use magic Report

Post time 2-11-2015 09:27 PM | Show all posts
isteri2 melayu ni setia...
kena pukul belasah dgn laki penagih dadah sanggup tunggu lagi
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2015 11:56 AM | Show all posts
mak_wa95: isteri2 melayu ni setia...kena pukul belasah dgn laki penagih dadah sanggup tunggu lagi


setia kehujung nyawa gitewww
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 12:43 AM GMT+8 , Processed in 0.137073 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list