CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 31270|Reply: 209

Pelakon wanita didakwa tak bayar sewa RM6000

[Copy link]
Post time 30-10-2015 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
"Alasan bayaran lakonannya 'sangkut' tidak masuk akal kerana setiap minggu saya melihat lakonannya di televisyen," ujar seorang wanita yg berang berikutan enggan membayar sewa rumah sejak enam bulan lalu.

Dia yg hanya mahu dikenali sebagai Sharifah, 35, mendakwa pelakon jelita berusia 20-an yg kerap membintangi drama tempatan itu tidak membayar sewa rumah didiami di Ukay Perdana, Hulu Klang, berjumlah RM6000.

Menurutnya, pelakon wanita itu mula menyewa rumahnya sejak Mac tahun ini namun sewa bulanan ya mula tertunggak sejak Mei lalu.

Lebih mengecewakan apabila rumah pangsapuri itu bagaikan 'tongkang pecah' apabila semua barangan milik pelakon itu berselerak di semua sudut rumah.

"Lebih menyedihkan, dia turut membiarkan lima kucing peliharaan miliknya terkurung di dalam rumah dan tandas. Najis haiwan itu berselerak di merata tempat di dalam rumah. Keadaan ini amat menjijikkan," katanya. Dia mendakwa ada menghubungi pelakon itu namun gadis itu memberi alasan duit bayaran lakonannya belum dibayar oleh pihak pengurusan produksi drama.

Menurutnya, pelakon berkenaan turut gagal melunaskan wang penyelenggaraan pangsapuri RM1570 & pengurusan pangsapuri juga sudah mengeluarkab notis tunggakan untuk pemotongan bekalan air.

"saya mohon jada baik pelakon itu menghubungi saya segera supaya perkara ini dapat diselesaikan. saya sudah membuat laporan di Balai Polis Taman Melawati. Saya buntu memikirkan apa yg perlu dilakukan terhadap barangan di tinggalkan termasuk kucing peliharaannya," ujarnya.

Sumber dari Harian Metro 30 oktober 2015.

Siapakah pelakon wanita tersebut?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-10-2015 11:21 AM | Show all posts
euwww... org kalau pemalas confirm pengotor!

siapa ye agaknya..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:23 AM | Show all posts
sapelah yg pengotor sgt tu eh.... nak jugak tau....
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
tuan rumah langsung tak bagi klu..belanja la klu sedebik dua..baru boleh speku
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:24 AM | Show all posts
speku speku
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Plakon usia 20 an
KERAP MEMBINTANGI
Ukay perdana

Nak speku team the house ke?
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:26 AM | Show all posts
nak speku

Zara Zya
Mia Ahmad

tak tercapai akal, akak jarang nengok drama ni
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:29 AM | Show all posts
ewww pengotor...

ni mesti pelakon konon2 upload gambar dlm instagram dgn kucing2 comel..padahal rumah kotor bersepah..peminat bbnu pun komen lah puji2 bagai
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-10-2015 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
sape pelakon 20-an suker tucen ni????
drama setiap minggu kuar kt tibi???
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:30 AM | Show all posts
gile tak malu sewa sampai berbulan tak byr...
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:34 AM | Show all posts
pttnya bila start x byr tu..tukr la kunci...
kasi halau itu pmpn
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada kucing? Zara zya ke
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
perempuan macam ni, macam budak2 kat rumah ak, bersiap nak keluar jumpa pakwe bukan main wangi cantik lagi, tapi tengok bilik masing2 macam kongsi indon kat site aku plak
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapekah?
* refresh
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:43 AM | Show all posts
gambar dlm Metro pelakon free hair

tak nampak mcm Zara Zya

Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Boleh x nk tuduh nad zainal sbb sheols busuk..berasas x tuduhan iols?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 30-10-2015 11:46 AM | Show all posts
bagus harian metro ni
lagi byk speku lagi byk artis yg x bersalah kena fitnah
mention je lah nama x perlu nk speku speku
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Zara zya elok je memasak segala..dapur pun bersih...

Seingat meols putri mardiana ditangkap khalwat kt ukay perdana jugek
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 11:57 AM | Show all posts

Zara zya suka kucing. Pernah tengok vid ig dia, elok jah rumah dia. Takkan la dia nak biar kucing dia sebegitu rupa dgn rumah berselerak? Hmm..
Reply

Use magic Report

Post time 30-10-2015 12:05 PM | Show all posts
xtdo kat umah ke
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-9-2022 04:17 PM GMT+8 , Processed in 0.097627 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list