CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 11642|Reply: 68

Sosehsoseh : Layan suami macam hamba?

[Copy link]
Post time 29-9-2015 09:22 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Siputjelly at 29-9-2015 09:30 PM

hai. Aku taktahu lah dah ada belum benang pasal ni. Kalau dah ada, sila katup. Kisah ni dah lama, 12 sept haritu punya.  Ampunn


Syurga seorang isteri itu adalah di sisi suaminya. Namun, masih ramai wanita yang terlupa atau terlepas pandang betapa tingginya kedudukan seorang suami.
Bercakap soal ini, rakan SS memberitahu perihal artis yang melayan suaminya seperti hamba suruhan.
Kata rakan SS, bukan dia mahu memburuk-burukkan artis itu, tetapi kejadian terbabit berlaku depan matanya.
Nak dijadikan cerita rakan SS membantu menghias majlis pelancaran kedai yang dimiliki artis terbabit.
Ketika sibuk menghias meja, rakan SS terdengar suara artis itu mengarah suaminya seperti hamba.
Bukan saja mengarah itu dan ini, artis itu juga memarahi dan menengking suaminya depan pekerja lain.
Rakan SS berasa simpati dengan suami artis itu yang terpaksa menahan malu apabila diperlakukan seperti itu.
Lebih teruk lagi, ahli keluarga artis itu turut melayan lelaki itu dengan buruk.
Bagaimanapun, selepas insiden itu rakan SS dapat tahu artis terbabit sudah bercerai dengan suaminya.
Rakan SS tidak terkejut pun dengan berita itu kerana percaya tiada suami yang tahan jika diperlakukan sedemikian rupa.
Jika apa yang sampai ke telinga SS ini benar-benar berlaku, diharap artis itu bertaubat dan segera muhasabah diri.

SS: Suka lihat isteri yang solehah.




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-9-2015 09:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Sumber dari ss
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 09:26 PM | Show all posts
rasa macam pernah kubacaaaaa saja...di mana ya?
tred linda-syed aiman kut
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
hah..yatt hamzah ke...
haha main petik je ni...bisnes Suci by yatt hamzah tu ada butik ke? atau online je?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-9-2015 09:29 PM | Show all posts
hzln replied at 29-9-2015 09:26 PM
rasa macam pernah kubacaaaaa saja...di mana ya?
tred linda-syed aiman kut

Kisah ni dah lama, 12 sept. Linda dgn syed macam baru lagi
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sepitsiput at 29-9-2015 09:41 PM

Pelancaran butik di bulan sep ni

1. Suci by Yatt Hamzah (ada amber chia pakai tudung). Disahkan bercerai beberapa hari lepas. Yatt mmg bersuara nyaring. Suami Yatt yg iras2 bekas suami Dynas tu mmg ada raut wajah kesian & berpotensi di herdik abdul halim.

2. Shara by Puteri Sarah Syamsul Yusof (aman2 jah sbb bisnes tu pun modal dr syamsul). Sarah agak gedik tp byk tone down lately plus..syamsul tu lagi garang kot
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
d_dalia replied at 29-9-2015 09:27 PM
hah..yatt hamzah ke...
haha main petik je ni...bisnes Suci by yatt hamzah tu ada butik ke? atau onl ...

Butik Suci Yatt Hamzah tu kt Wangsa Melawati chuols...sebelah restoran Adam Lai Ebby Yus. Blkg KWSP
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 09:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku nengok banner 12 sept tu pelancaran soukha yatt tu. Anyway brrita tu kata dah cerai. Yatt tu baru je cerai kan. Bukan dialah tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-9-2015 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau betul yatt, memang hipokrit la dia ni.. konon berjubah tudung labuh muslimah bagai.. tapi derhaka pada suami..
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tengok kat crawl headlines astro awani few days ago, puteri sarah menafikan rumahtangga bermasalah. Gossip puteri sarah ni iols tak pernah lg. Apa kes sheols?
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 10:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Ade ke retis yg start buat butik bulan Aug ke, mane tau ntah2 artis lain bukan yatt, c linda rafar xde butik kan, byk sgt artis bcerai sebulan dua ni xtau mane satu
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
munchkin replied at 29-9-2015 09:44 PM
Aku nengok banner 12 sept tu pelancaran soukha yatt tu. Anyway brrita tu kata dah cerai. Yatt tu bar ...

Mungkin dah cerai tp mahkamah baru sahkan
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
virgo19 replied at 29-9-2015 10:00 PM
Kalau betul yatt, memang hipokrit la dia ni.. konon berjubah tudung labuh muslimah bagai.. tapi derh ...

Meols xde lah nk menuduh sheols dlm kes ni..tp ever since sheols over sgt jaja kisah taubat sheols kepala melekat kt sejadah tu meols ala2 kureng sikit nk percaya molot dia yg kuat menceceh tu. Negative vibe gitu
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
de_ikea replied at 29-9-2015 10:06 PM
Tengok kat crawl headlines astro awani few days ago, puteri sarah menafikan rumahtangga bermasalah.  ...

Pelancaran butik sarah tu penuh dgn ahli kluarga usop selam je chuols..berani mati sheols nk lahar syamsul depan datin?
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 10:21 PM From the mobile phone | Show all posts
sepitsiput replied at 29-9-2015 10:16 PM
Pelancaran butik sarah tu penuh dgn ahli kluarga usop selam je chuols..berani mati sheols nk lahar ...

Tambahan lg mesti modal butik dr suami nya yg kaya raya itu... Kat manabutiknya kak cepit?
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 11:09 PM | Show all posts
de_ikea replied at 29-9-2015 10:21 PM
Tambahan lg mesti modal butik dr suami nya yg kaya raya itu... Kat manabutiknya kak cepit?

Meh nk tlong jwb kan - butik Shara tu kt Jalan Maarof, Bangsar
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-9-2015 11:14 PM From the mobile phone | Show all posts
de_ikea replied at 29-9-2015 10:21 PM
Tambahan lg mesti modal butik dr suami nya yg kaya raya itu... Kat manabutiknya kak cepit?

Hah tu dh ada jawapannya di atas...

Jalan maarof tu sesuai la utk high end fashion house....lgpun situ xde lagi butik muslimah...mostly brand2 mcm Jovian, Melinda Looi, Syaiful Baharim, house of dodol etc
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 11:46 PM From the mobile phone | Show all posts
sepitsiput replied at 29-9-2015 11:14 PM
Hah tu dh ada jawapannya di atas...

Jalan maarof tu sesuai la utk high end fashion house....lgp ...


Ada brand muslimah. Berlambak kt c2. Dikumpolkan dlm 1 kabin modvier
Kui3
Reply

Use magic Report

Post time 29-9-2015 11:57 PM From the mobile phone | Show all posts
kat dlm melodi aman2 je sarah mngedik mnja gn lakinye...si samsol pon nmpak sygg sgt gn sarah tu..xkasi berlakon lg dah bg butik jgn gedik nk brlakon..mngacara xpe..

tp klo gosip ni rujuk pd yat or linda aku pecaya je...stok2 garang gn laki dorg ni.
Reply

Use magic Report

Post time 30-9-2015 12:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by mommymonster82 at 30-9-2015 12:08 AM

Me rasa betul dah tekaan yat hamzah tu sbb kes yg mula2 dulu dia yg beria2 nak mintak cerai.. pastu beria2 pulak kata insaf sbb konon2 bila gi syria tgk pompuan sana tu susah ya hamat tu xjadi cerai..
So nampak mcm dia yg buat keputusan si suami tu ngikut jer..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-9-2022 02:12 AM GMT+8 , Processed in 0.089732 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list