CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 7820|Reply: 44

Azad Jazmin Bersyukur Ahli Keluarga Selamat Dalam Kemalangan

[Copy link]
Post time 23-9-2015 04:24 PM | Show all posts |Read mode
Bagai diberi peluang hidup kali kedua – begitulah antara luahan Azad Jazmin apabila dia telah terlibat dalam kemalangan yang turut melibatkan isteri, anak dan adik lelakinya ketika di luar terowong Ipoh. Menurut Azad, kereta yang dipandunya berpusing sebanyak lima kali berpunca daripada minyak tumpah di kawasan luar terowong itu.
“Kereta yang dipandu saya terbabas setelah berpusing sebanyak lima kali. Alhamdulillah, saya bersyukur kerana kami sekeluarga tidak mengalami sebarang kecederaan walaupun kereta saya hancur. Saya bersyukur kerana masih diberikan kesempatan oleh Allah untuk bernafas”
“Pelbagai perkara berlegar di benak fikiran dan saya menyangka kereta itu akan jatuh ke gaung. Saya sempat menoleh kepada adik lelaki saya di belakang sambil mengungkapkan kata-kata maaf kepadanya. Syukur juga isteri saya, Eira memegang erat anak perempuan kami di bahagian belakang dalam keadaan getir itu”
“Keadaan menjadi bertambah kalut apabila ada peminat terlihat kami terlibat dalam kemalangan dan ingin bergambar. Lantas menjadikan lebuh raya sesak seketika,” katanya kepada BH Online.Seriously wahai peminat? Sempat lagi mahu bergambar?
Mempercayai apa yang terjadi mempunyai hikmah di sebaliknya, Azad dan juga isteri merancang untuk mengadakan doa selamat ketika Hari Raya Aidiladha. Semoga urusan dan keselamatan pasangan ini sentiasa terjaga dan dipermudahkan.


Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 04:27 PM | Show all posts
Alhamdulillah tak jadi apa-apa kat family azad.

Btw, are you sure azad yang tangkap gambar tu peminat uols? Ntah2 depa nak snap pastu update facebook/insta/twitter sajork.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
alhamdulillah
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 04:32 PM | Show all posts
bini pegang anak? takde duit beli child seat ke wahai retis?
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 04:45 PM | Show all posts
nasib hang baik la azad oi.. syukur lah masih bernyawa lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 04:48 PM | Show all posts
mujur lerr xde apa2.. haishh.. kita yg baca pun mcm rasa berpusing 5x gak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 23-9-2015 04:54 PM | Show all posts
tembun gak anak dia kn..comey
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 05:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni jutawan kan
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 05:02 PM | Show all posts
Syukur lah selamat semuanya tanpa kecederaan serius...lepas terowong Ipoh ni mesti nak nalik beraya kat Penang ni..kampung laman azad..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 05:07 PM | Show all posts
Tetiba ada orang dok viral kata diorang dah meninggal.....manusia2..mcm ni pun boleh buat main2...
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 05:09 PM | Show all posts
alhamdulillah theyols okay.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 05:11 PM | Show all posts
Keadaan menjadi bertambah kalut apabila ada peminat terlihat kami terlibat dalam kemalangan dan ingin bergambar. Lantas menjadikan lebuh raya sesak seketika




peminat level pprt..jakun benor jumper retis..tak kira situasi..
ade saje mood nak ajak berwefie..
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana satu azad dlm gbr tu? Aku xpercaya mana2 dua lelaki dlm gbr tu azad. Yg baju biru tu cam pakcik maniam rupanya dgn rambut berdye perang karat.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Hancur ke kereta itu???
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon pencerahan kereta ape tu ye. Tak nampak mcm hancur pun.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Berhati2 di jalan raya pada yang lain. Pandu cermat jiwa selamat. Moga semua selamat sampai ke destinasi.
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 06:40 PM | Show all posts
hey mamu kalau bercerita x sah kalau x hariaaaaa

ada part yg remuk. tapi x hancur pon
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 07:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh ini yg adik aku cerita jam kat terowong aritu
Kejadiannya 20/9 ahad baru ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah teselamat. Apa kes duit tipu org aritu? Dah settle ke?
Reply

Use magic Report

Post time 23-9-2015 09:43 PM | Show all posts
talia replied at 23-9-2015 02:25 PM
Mohon pencerahan kereta ape tu ye. Tak nampak mcm hancur pun.

maaf ajat tecacul
yg hancoq tuh kuih raya dlm keta

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 09:10 PM GMT+8 , Processed in 0.106544 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list