Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
48360
View
642
Reply

Sesi Melepaskan Geram III- Takyah Komen....Lepas je!!!

[Copy link]

Author: ketupat79    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 8-12-2015 02:39 AM | Show all posts
semua assignment ko nak main copy orang lain punye je kan

senang hidup ko
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2015 11:57 AM | Show all posts
aaaaa.....tensennya arini !!!!!

rasa macam nak campak2 semua barang !


cool down spenki cool down....! you are better than this !
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2015 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
geram dengan diri sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2015 05:22 PM | Show all posts
kecewa

sepatutnya saya yang marah

sayalah yang patut marah

tapi saya pulak yang rasa diri bersalah

dah minta maaf

tapi dia pula yang buat tak tau..
Reply

Use magic Report

Post time 9-12-2015 09:43 PM | Show all posts
Kau tunggu lah balasan betina sombong, angkuh.Ada orang, cantik tapi perangai buruk. Ada orang, buruk tapi perangai cantik. Engkau pulak DAHLA HODOH, PERANGAI BURUK. Melingkup lah engkau lepas ni betina Angkuh belagak, macam la ko tu pangkat tinggi sangat, kaya sangat ,cantik sangat.PUiiiiii! Dasar betina kampung tak sedar diri. Baru ada degree je pun, perasan macam Manager, rumah kayu je kat kampung, belagak macam duduk banglo. Ada orang lebih segala2nya dari engkau, tak sombong pun. Ehhhhh BENCINYAAA YOU'RE FOREVER BETINA TAK SEDAR DIRI. BERLAGAK!
Reply

Use magic Report

Post time 10-12-2015 12:16 AM | Show all posts
geram dgn laki dan perempuan mulut mcm longkang...spoil sgt kalau muka lawa and then...mulut mcm very the puaka...! eeee geramnye!
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2015 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Astaghfirullahilazim
Reply

Use magic Report

Post time 23-12-2015 10:50 AM | Show all posts
ffffffffffftttttttttttttttttghhhhhhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2015 10:40 AM | Show all posts
geram jugak nih, geram dengan macam-macam kerenah dan ragam manusia kat sekeliling nih... hadoi, semua benda nak dikomplen... hmmm...
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2015 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal nak p holiday je i sakit asal nak p holiday je sakit

Setiap kali! Menyusahkan
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2015 02:27 AM | Show all posts
ramai betul orang tengah geram kat sini
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2015 03:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Lebih baik lepas geram dari duk bercerita hijack benang org lolllll semua benang nak hijack naik muak bertahun2 dah camtu jela gaya nya

Bash org blh tp org bash retis tak blh
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2015 04:46 PM | Show all posts
klakarnye baca komen korg...tapi ada yg boleh relate..

aku geram dengan ko ni wahai lelaki... dulu ko manisss sgt ngn aku. skrg ko dah pandai buat muka x puas hati. pastu ko baik ngn aku sebab ko nak mintak tlg aku wat keje ko... no way man!
Reply

Use magic Report

Post time 31-12-2015 02:32 PM | Show all posts
arhghhhhhhhhh warhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2016 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
geram xdpt move on lg walaupun dh nk msk 3 tahun::
Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2016 01:21 AM | Show all posts
Edited by faraway1 at 2-1-2016 12:33 PM

ada orang terasa ke dalam ni, motif
alhamdulilah ku jenis tak kisah kalau orang mengumpat nak nak ianya forummer..


Reply

Use magic Report

Post time 3-1-2016 01:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Hari tunang sendiri datang lambat 2jam semata2 makcik ko lambat siap.

makcik ko tu mmg xsuka dgn aku
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2016 10:55 PM | Show all posts
mari hilangkkan diri.
Reply

Use magic Report

Post time 8-1-2016 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Geram dgn diri sendiri
Asik main game je kt tmpt keje
cane nk berkat rezki cani
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2016 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Tlg jaga rumah tangga sendiri jgn nk sibuk runtuhkn rumah tangga org lain..asyik mcucuk aku suh bcerai.ko ni syaitan ke?asal aku je, sume tak bagus abis kau tu bagus sgt ke ha?tak habis2 nk myakitkn hati aku.tu bini tu jaga elok2 asyik meroyan je sbb perangai kaki betina kau tu. Ckp besar,bak sini duit aku yg ko pinjam dl..yg ko plak pmpuan,lps ni ko ckp mcm psl laki kau..mslh kau pd aku mmg aku suh ko bcerai je la. Tak bahagia kepala bana kau!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.088640s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list