Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4447
View
65
Reply

[Teka-teki] Anak [Selesai]

[Copy link]

Author: Esmiria       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-5-2015 01:24 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Eva_yy_Ellin at 11-5-2015 08:45 PM

Calling @amiraira @spankee_fili @Blueberri @miabebe @ujio @foxneo @buapakperut @Yoongie

Ini teka teki untuk hari ni.

Aku mempunyai seorang anak yang taat. Dia ikut segala aku suruh. Aku sememangnya beruntung memilikinya. Suatu petang,aku menyuruh menutup pili kerana air tadahan sudah penuh.  Beberapa saat kemudian, aku mendapatih  tiada bunyi air melimpah di bilik air. Dia segera masuk ke biliknya. Aneh.


Kenapa aku berasa aneh?

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 01:56 PM | Show all posts
entah la..............
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Cepat sangat kot pili air tu ditutup..harry potter ke anak dia?pakai magic..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:24 PM | Show all posts
Edited by Blueberri at 10-5-2015 02:25 PM

Pada masa itu air bekalan rumah aku dah kena potong sebab dah setahun tak bayar bil air, aneh apa nyer
Anak aku masuk ke bilik semula sebab masa gi bilik air, air dah berhenti sebab kena potong

Edisi: Sila bayar bil air anda sebelum kena potong di pejabat Pos pun bolehhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:30 PM | Show all posts
Pada masa itu air bekalan rumah aku dah kena catu, macam biasa anak aku masuk ke bilik semula sebab masa gi bilik air, air dah berhenti sebab kena catu.

Aku berasa aneh...wei anehlah sangat nyer, yg ko tak baca surat khabar notis catuan tuh padia..

Edisi : Air dah kena catu sebab air di empangan tidak melepasi had yg ditetapkan
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:33 PM | Show all posts
Sbb tmpt tadahan tu bocor tu pasai air xmelimpah2
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Penah tengok nang nak tak? Yang part Nak amik buah limau tangan dia jadik panjang..adakah situasi yang sama berlaku dalam kes ni?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 02:39 PM | Show all posts
Blueberri replied at 10-5-2015 02:30 PM
Pada masa itu air bekalan rumah aku dah kena catu, macam biasa anak aku masuk ke bilik semula sebab  ...

saaaaaaaaalooooooooooh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 02:39 PM | Show all posts
miabebe replied at 10-5-2015 02:33 PM
Sbb tmpt tadahan tu bocor tu pasai air xmelimpah2

saaaaaaaaaaloooooooh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 02:41 PM | Show all posts
spankee_fili replied at 10-5-2015 02:39 PM
Penah tengok nang nak tak? Yang part Nak amik buah limau tangan dia jadik panjang..adakah situasi ya ...

saaaaaaaaaalooooooh
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 02:41 PM | Show all posts

Saaaaaaaaalooooooh
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 10-5-2015 02:39 PM
saaaaaaaaalooooooooooh

@blueberri

Hahahahaha..sebelum tt reply pun den dah tau jawapan ekau konpem salohh..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 02:46 PM | Show all posts
spankee_fili replied at 10-5-2015 02:42 PM
@blueberri

Hahahahaha..sebelum tt reply pun den dah tau jawapan ekau konpem salohh..

tag tak lkt lol.@Blueberri
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 02:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 10-5-2015 02:46 PM
tag tak lkt lol.@Blueberri

Tula, annoying betul tag ni..
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia terlupa dia dok kat selangor, air memang salu takdak..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 04:59 PM | Show all posts
spankee_fili replied at 10-5-2015 04:06 PM
Dia terlupa dia dok kat selangor, air memang salu takdak..

Saaaaloooooohhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Esmiria replied at 10-5-2015 04:59 PM
Saaaaloooooohhhhhhh

Bagi klu sikit tt, ujung2 minggu ni otak kejung
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 05:19 PM | Show all posts
spankee_fili replied at 10-5-2015 05:15 PM
Bagi klu sikit tt, ujung2 minggu ni otak kejung

klu-taat
Taat ada kaitan dgn jwpn
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2015 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak yang taat mengikut kata ibu untuk tutup pili...hmmmm, apa yang anehnya...jap nak pikir lagi..macam akan amek masa yg lama ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-5-2015 05:31 PM | Show all posts
spankee_fili replied at 10-5-2015 05:26 PM
Anak yang taat mengikut kata ibu untuk tutup pili...hmmmm, apa yang anehnya...jap nak pikir lagi..ma ...

klu lgi-sabda nabi muhamnad tekan 3 kli psl ibu. Dosa .
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.094551s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list