CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 18745|Reply: 234

[Tempatan] Anwar Beri Alasan Lambat Balik Sebab Tiket Kapal Terbang

[Copy link]
Post time 2-1-2015 09:02 AM | Show all posts |Read mode
Edited by akughi at 2-1-2015 09:10 AM

Anwar Beri Alasan Lambat Balik Sebab Tiket Kapal TerbangJan 01,2015 - by AIDC
[color=rgb(255, 255, 255) !important]7




KOTA BHARU – Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyarankan semua pihak termasuk jentera partinya agar tidak terlalu berpolitik ketika keadaan rakyat di Pantai Timur khususnya Kelantan menghadapi musibah banjir.

Anwar berkata, dalam keadaan sekarang, kerajaan negeri dan kerajaan persekutuan perlu memberi tumpuan terhadap usaha meringankan beban mangsa banjir.

“Saya mohon supaya semua pihak beri tumpuan kepada kerjasama dan bagi ruang serta peluang kepada semua yang mahu membantu, jangan ada cengkaman politik mahupun diskriminasi.

“Jangan lihat dari segi kepentingan politik, lihat kepada kepentingan rakyat,” katanya kepada pemberita di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra di sini, untuk melawat mangsa banjir di negeri ini, semalam.

Ketika mengulas dakwaan mengatakan beliau tidak sensitif kerana masih berada di luar negara walaupun banjir besar melanda Kelantan, Anwar memberi alasan faktor tiket kapal terbang sebagai halangan beliau bersama rakyat.

“Saya minta maaf kalau saya lambat datang. Memang saya tiada ada keupayaan untuk balik segera kerana tidak ada penerbangan, tempahan tiket tidak boleh ditukar.

“Gambar saya mengayuh basikal yang disebarkan itu sebenarnya sebelum banjir lagi, takkan saya naik basikal sebelum banjir pun nak dijadikan isu,” katanya.

Bagaimanapun katanya, dalam tempoh bencana tersebut, beliau sentiasa mendapatkan maklumat melalui pimpinan parti yang berusaha untuk memberi bantuan sewajarnya.

Katanya, dalam keadaan genting itu, tidak perlu mengumumkan peruntukan wang berjuta-juta, sebaliknya apa yang penting menyegerakan bantuan makanan dan keperluan lain kepada mangsa banjir – Sinar Harian


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 2-1-2015 09:03 AM | Show all posts
hahahahahahahhaa......aku nak dengar ulasan para macai pr....
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:05 AM | Show all posts
Nasib dia bukan PM...kalo x mampos kena hencap...
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:06 AM | Show all posts
Ape ke siput babian ka tt nih??pg cek blk thread lepas la
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-1-2015 09:07 AM | Show all posts
“Saya minta maaf kalau saya lambat datang. Memang saya tiada ada keupayaan untuk balik segera kerana tidak ada penerbangan, tempahan tiket tidak boleh ditukar.






macai cepat la masuk....tolong hangguk kepale kat statment ni
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:07 AM | Show all posts
anuwart ni relevant lagi ke? sakai2 umngok tak bole tahan Ketumno kene lahar main golf,
kasi twist cite ratib Ketum plak.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-1-2015 09:11 AM | Show all posts
ikkkkkk macai sentap hahahhahahahhahahahahahha

macai macai.....mau tak sentap....tuan kene bahan....
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:12 AM | Show all posts
akughi posted on 2-1-2015 09:07 AM
“Saya minta maaf kalau saya lambat datang. Memang saya tiada ada keupayaan untuk balik segera keran ...

oooo ok la tuh alasan dia...... aku ingat sakit belakang dia mai balik..........
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-1-2015 09:13 AM | Show all posts
Nasib baik dia bukan PM atau menteri kabinet ...hanya pembangkang pokai tak de duit, hanya pandai main politik dan yang tak habis-habis kena fitnah 24 jam, siang malam .. kalau tidak aku seliparkan ajer muka dia kiri kanan!
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:15 AM | Show all posts
ramai pakat2 kutuk dia, tak kira la BN ker PR
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
TT masih meraung kesejukan dipusat banjir. Ntah2 dh x mkn bnyk hari,PM kesayangan x dtg2 melawat. Tu yg meghoyan berharap sgt Anuart dtg menjengok. Org x cukup mkn mmng kadar kemurungan cukup tinggi
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:16 AM | Show all posts
dia menteri ke?

oooo
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:19 AM From the mobile phone | Show all posts
chaintea replied at 2-1-2015 09:16 AM
dia menteri ke?

oooo

Walaupun dia bukan menteri, tp dia ketua umum PR , yg mana salah satu negeri yg paling teruk kena banjir adalah negeri dibawah PR. Dia sepatutnya perlu turun padang.
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:20 AM | Show all posts

Fobia Ganu Nampak

Edited by tumpanglalu74 at 2-1-2015 09:22 AM
akughi replied at 2-1-2015 09:11 AM
ikkkkkk macai sentap hahahhahahahhahahahahahha

macai macai.....mau tak sentap....tuan kene bahan. ...

Bukan bahan la.  Belah orang darat ni takde sebut camtu.  Takut pakai G le tu.

Sebenarnye:
Bahang (loghat ganu) = Hentam / Pukol



Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:20 AM | Show all posts
dia insan yg diampunkan.. mmg dia bukan pemimpin tp dia adalah manusia yang sesetengah umat puja utk dijadikan pemimpin mereka.. maka dia sepatutnya tunjukkanlah yg dia ni layak bukannya dok mengayuh basikal di lereng2 bukit sambil pose senyum kemain lebar padahal penyokong&pengikut dia sedang kesedihan meratap hiba kemusnahan dlm banjir..
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:21 AM | Show all posts
primemova replied at 2-1-2015 09:19 AM
Walaupun dia bukan menteri, tp dia ketua umum PR , yg mana salah satu negeri yg paling teruk kena  ...

oooo

menteri2 lain
hasan malek, kj,zahid hamidi
pon mesti dah sampai sana kan?

oooo gitu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-1-2015 09:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru aku tau rupanya anwar ni PM yang ada kuasa untuk bagi arahan pada agensi kerajaan. Aku ingatkan ketua pembangkang yang takde kuasa tu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:22 AM | Show all posts
tak payah balik la..nanti semua dia bangkang kome gak yg susah..
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:23 AM From the mobile phone | Show all posts
primemova replied at 2-1-2015 09:19 AM
Walaupun dia bukan menteri, tp dia ketua umum PR , yg mana salah satu negeri yg paling teruk kena  ...

Dia ketua PR? Baru aku tau, aku ingatkan ketua umum PKR rupanya PR sampai hadi awang pun takut dengan dia. Sebab tu hadi awang sokong dia jadi MB besar aritu.
Reply

Use magic Report

Post time 2-1-2015 09:26 AM | Show all posts
macai pr masuk la....masuk2....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 08:37 PM GMT+8 , Processed in 0.109415 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list