CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 3694|Reply: 44

[Tempatan] Edisi Fitnah - Harakah mohon maaf isu 1MDB

[Copy link]
Post time 22-12-2014 11:03 AM | Show all posts |Read mode
RALAT: Artikel '1MDB simbol kelemahan terbesar Najib - MTEM'

HARAKAHDAILY | 21 Disember 2014.

MERUJUK kepada artikel bertajuk "1MDB simbol kelemahan terbesar Najib - MTEM" yang disiarkan Harakah pada muka surat 8, bilangan 2006. Pihak Harakah memohon maaf terhadap beberapa kesilapan dan penambahan fakta yang dibuat dalam penulisan tersebut.
Penulis mengakui telah menggunakan butiran perbualan biasa dengan pihak peneraju Majlis Tindakan Ekonomi Melayu (MTEM) menjadi sebuah artikel yang bertentangan dengan sikap dan pendirian rasmi MTEM.
Sebarang salah faham berhubung penyiaran artikel tersebut dipohon maaf. - Editor Harakah





Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 22-12-2014 11:03 AM | Show all posts
harakah....pas dan fitnah berpisah tiada
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-12-2014 11:04 AM | Show all posts
jap lagi mesti macai pas cakap.....

"tak de pun perkataan fitnah dlm artikel tu?"
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 11:13 AM | Show all posts
mn pejuang2 yg dok kondem 1mdb ni, apa kata masuk sini bg sepatah 2 kata,



Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 11:15 AM | Show all posts
eh  takkanlah lah parti syummul PAS memfitnah...nanti marah macai2
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
badaksumbu posted on 22-12-2014 11:13 AM
mn pejuang2 yg dok kondem 1mdb ni, apa kata masuk sini bg sepatah 2 kata,

Harakah kaki fitnah semua orang tahu..so bila harakah minta maaf..xbermakna 1MDB xbermasalah..

Yang serang 1MDB bukan harakah sahaja..tun m pun serang..sekarang kita tunggu tun m minta maaf..baru boleh setuju 1MDB benar
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 11:22 AM | Show all posts
hanya mampu pekup mulut dan gelak guling2 aja

Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 11:34 AM | Show all posts
ResellerMaxis posted on 22-12-2014 11:18 AM
Harakah kaki fitnah semua orang tahu..so bila harakah minta maaf..xbermakna 1MDB xbermasalah..

...

drp blog chedet bkn media pro pembangkang, x nampak pun sebab dia perlu mintak maaf,
3. Saya jarang membaca akhbar The Edge. Tetapi baru-baru ini saya terbaca rencana yang bertajuk “Tabiat 1MDB membayar lebih untuk memperolehi (hutang) duit.”

18. Mungkin seluruh rencana dalam The Edge adalah fitnah untuk memburuk Kerajaan dan Perdana Menteri. Tetapi jika tidak ada audit oleh pihak bebas dan penjelasan yang munasabah, saya khuatir orang ramai akan percaya cerita dongeng The Edge.



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 22-12-2014 11:40 AM | Show all posts
macai pr guna isu 1MDB tuk tibai kerajaan....

tapi bile haramkah kaki fitnah mohon maaf.....

seko monyet pun tak nampak
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 12:12 PM | Show all posts
halamkah dah mohon maaf memfitnah,

rapuzi bila lagi?
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Harakah Dan pas spt besa kantoi pitenah Dan bodoh dlm Hal kewangan
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 12:55 PM | Show all posts
senang je kan...silap dgn niat nak fitnah...minta maaf..
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 01:35 PM | Show all posts
ini semua mainan Umnoooooooooo
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-12-2014 02:52 PM | Show all posts
mane gi monyet2 PR ni....seko pun tak nampak....

ari tu kemain menyumpah lagi bile isu ni dimainkan....

sekarang buat2 pekak pulak
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 02:54 PM | Show all posts
akughi posted on 22-12-2014 02:52 PM
mane gi monyet2 PR ni....seko pun tak nampak....

ari tu kemain menyumpah lagi bile isu ni dimaink ...

macai2 masuk thread utusan disaman kot..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-12-2014 03:01 PM | Show all posts
Anak_Nogori posted on 22-12-2014 02:54 PM
macai2 masuk thread utusan disaman kot..

kalo ade thread utusan disaman mmg wajib masuk dan memaki hamun....

ni dah mmg amalan macai PR.....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-12-2014 03:07 PM | Show all posts
akughi posted on 22-12-2014 03:01 PM
kalo ade thread utusan disaman mmg wajib masuk dan memaki hamun....

ni dah mmg amalan macai PR. ...

kannnn...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-12-2014 03:41 PM | Show all posts
dah petang ni, tapi seko monyet pun tak datang menjilat
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2014 03:51 PM | Show all posts
maaf atas "sumber lisan" tak bermakna fitnah.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-12-2014 04:05 PM | Show all posts
akhirnye ade gak yg datang.......
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 09:52 PM GMT+8 , Processed in 0.115431 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list