CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 4205|Reply: 15

Pengasuh jahat mendera anak kecil-tampar pijak dan tendang

[Copy link]
Post time 20-12-2014 12:57 AM | Show all posts |Read mode
Uganda :
video seorang pembantu rumah Uganda mendera seorang kanak kanak kecil menjadi viral dan
telah ditonton lebih 21 juta kali dalam masa empat hari di Facebook.      

Rakaman yang diambil dari kamera tersembunyi di sudut ruang tamu , menunjukkan wanita hitam legam bernama Jolly Tumuhiirwe , 22 , memaksa anak kecil itu makan, menampar dan kemudian mendera anak kecil yang berusia 18 bulan itu apabila kanak kanak itu muntah.

Beliau memukul kanak kanak itu dengan lampu suluh, sebelum memijak badan dan menendang kanak kanak kecil itu.
Bapa kanak-kanak itu Eric Kamanzi memasang kamera selepas dia perasan anaknya tempang dan terdapat lebam pada tubuh anaknya.

https://m.youtube.com/watch?v=LvNERdZjXp4 Last edited by mrsLucky on 21-12-2014 02:02 PM

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-12-2014 01:34 AM | Show all posts
tt ko tepek video xbetul bg link j la
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2014 02:09 AM | Show all posts
tak boleh tgk pun videonye
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-12-2014 05:14 AM From the mobile phone | Show all posts
https://www.youtube.com/watch?v=LvNERdZjXp4 Last edited by mrsLucky on 21-12-2014 02:24 PM

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-12-2014 05:14 AM From the mobile phone | Show all posts
nasi_goreng posted on 20-12-2014 02:09 AM
tak boleh tgk pun videonye

Sorry i fix nanti...link kat atas...
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2014 07:20 AM | Show all posts
dah tengok dah...sakit hati betul dengan perangai dia...macam setan...ape la nasib budak2 zaman sekarang...kena dera, kena bom, kena bunuh...
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2014 09:20 AM | Show all posts
kesiannyer budak tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2014 01:04 PM | Show all posts
jahat la...
budak kecik tu...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 20-12-2014 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
hanamunir posted on 20-12-2014 01:04 PM
jahat la...
budak kecik tu...

Nasib baik kedapatan dia mendera...kalau tidak dengan gayanya yang pukul pijak tendang tu...i pasti budak ni akan mental dan mati dikerjakannya. Macam mana budak tu tak muntah..paksa makan dan tampar muka dengan kuat. I rasa nak belasah pompuan tu..budak kecik berani lah...

Waktu dihadapkan pada hakim dia mengaku bersalah dan minta maaf...dan komplain kat penjara dia dipinggirkan banduan yang lain
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2014 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
ciannyer bdk tue..  
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 20-12-2014 04:56 PM | Show all posts
Jolly Tumuhiirwe, a Ugandan nanny who has been dubbed the 'monster maid', has spoken out about the events around the tragic beating of the child she was supposed to take care of, 18-month-old Arnella.



Tumuhiirwe held up a pink t-shirt spotted with blood and according to Ugandan Online.net, she was not aware there was a video camera in the house.
She was apparently shocked when Eric Kamanzi, the father of the toddler, started beating her, which lead to her opening a police case.Ugandan Online.net adds that Tumuhiirwe sustained serious injuries including welts on the back from being caned and was quoted as saying: 'Arnella was lucky, she did not bleed, but I bled.'


PADAN MUKA KENA PUKUL BAPA BUDAK TU...terkejut konon kena pukul...
Last edited by mrsLucky on 20-12-2014 04:57 PM

Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2014 11:34 PM | Show all posts
padan muka kantoi......amboi dengan bebudak leh la tendang2....
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2015 12:33 PM | Show all posts
kesian la mangsa dera tu, pengasuh2 ni patutlah ambik lesen dulu sebelum mengasuh kanak2
Reply

Use magic Report

Post time 7-1-2015 05:21 PM | Show all posts
kena dera balik org org ni
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-1-2015 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Updated... pengasuh tu kena penjara 4 tahun..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 7-1-2015 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebenarnya cetenya gini..bapa budak ni pasang video cam bila tengok anaknya ada brusing dan limping.
Bapanya mula2 cuma tengok bahagian anaknya ditampar muka kerena tak makan..dia balik dan pukul pengasuh itu.
Pengasuh yang tidak tahu mengapa dia dipukul kemudian membuat lapuran polis..
Polis menahan bapa budak kerana memukul pengasuh yang berkerja kurang sebulan itu dan diminta membayar gaji prngasuh. Cuma bila bapa dan ibu budak tu tengok keseluruhan video baru tahu anaknya didera teruk dan ditunjuk pada polis. Pengasuh kemudian di tahan.

Maid tu pula berkata..budak tu lucky kerana tidak berdarah waktu di pukul..tapi dia di pukul bapa budak tu sampai berdarah..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 06:13 AM GMT+8 , Processed in 0.146738 second(s), 25 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list