CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 1841|Reply: 22

[Tempatan] Tak hadir mesyuarat pun boleh jd gaduh PAS vs DAP

[Copy link]
Post time 14-11-2014 08:51 AM | Show all posts |Read mode
DAP kena cermat, tak perlu desak Presiden PAS

MUHAMMAD FAIZAL | 13 November 2014.

KUALA LUMPUR: PAS meminta DAP cermat dalam membuat kenyataan lebih-lebih lagi berkait dengan Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Ketua Penerangannya Datuk Mahfuz Omar berkata, DAP tidak wajar untuk mendesak Presiden PAS hadir ke mesyuarat lebih-lebih lagi ia dibuat secara terbuka.

"Saya harap rakan-rakan dalam DAP harus berhati-hati membuat kenyataan, mereka tidak boleh menggesa untuk Tuan Guru Abdul Hadi hadir mesyuarat.

"Sudah tentu ketidakhadiran Presiden PAS itu atas faktor kesihatan.

"PAS sendiri tidak pernah menggesa Lim Guan Eng agar hadir mesyuarat walaupun kita tahu beliau pun tidak hadir kerana mungkin beliau ada sebab tertentu," katanya di lobi Parlimen hari ini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas desakan berterusan DAP supaya Tuan Guru Abdul Hadi Awang menghadiri mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat.

Terbaru Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP yang bermesyauarat kelmarin, sekali lagi membuat gesaan tersebut.

Malah, Guan Eng berkata, kehadiran Presiden PAS itu dalam mesyuarat tersebut adalah wajib kerana beliau adalah pemegang kuasa tertinggi yang boleh membuat keputusan dalam PAS.

Dalam pada itu, Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali semalam telah mengadakan pertemuan dengan Setiausaha organisasi DAP Anthony Loke bagi menyelesaikan isu berbangkit tersebut-HARAKAHDAILY 13/11/2014


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 14-11-2014 08:51 AM | Show all posts
balas membalas.....nampak....


mane sepakatnye kalo gini gaye nyer
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-11-2014 08:52 AM | Show all posts
PAS kemain jaga mulut nak jaga air muka DAP.....

sekali DAP gi mampos ko la PAS
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 09:09 AM | Show all posts
sendu la....majoriti dalam ni pro pakatan
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 09:19 AM | Show all posts
hmm...tutup muka dulu dgn spenda putih stopa...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 09:26 AM | Show all posts
Saya harap rakan-rakan dalam DAP harus berhati-hati membuat kenyataan, mereka tidak boleh menggesa untuk Tuan Guru Abdul Hadi hadir mesyuarat.

Dah sampai masanya perkataan "bold" tu digantikan dengan "musuh-musuh"... Please la PAS... kluar la dari PR tu... Kalu nak aku terus sokong korang... Kalu tak, paham2 le...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 09:34 AM | Show all posts
biase la... DAPig dengan  Parti Anak Setan...
Ngam2
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 09:38 AM | Show all posts
PAS kuar... PR yg sakit sebenarnya...

ramai penyokong PAS dari PKR....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-11-2014 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
hadi x betegas dlm bnyk isu.cm ni ke nk jdk.pm..lol
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 09:44 AM | Show all posts
kan hadi sakit. apa masalahnya dia x hadir.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-11-2014 10:05 AM | Show all posts
parti lemah mmg ditindas oleh parti yg kuat.....

penyokong ramai tapi tetap lemah

penyokong tak seramai mane, tapi kuat......




maka rakyat malaysia....pikir2kan la ye.....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-11-2014 10:06 AM | Show all posts
semua org cakap yg pas ade ramai penyokong.......

semua org pun akui pekara tu.......






tapi kita lihat dgn mata sendiri.......sape yg selalu dikudakan dan dipijak2
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-11-2014 10:06 AM | Show all posts
ape guna punya penyokong yg ramai tapi lemah
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 10:12 AM | Show all posts
orang yang pura2 suka antara
satu sama lain gini la jadinya

berkawan sebab semata2 nak kongsi
hasil rompakan

nak mencuri dari rumah BN

jarang orang yang berpakat
untuk kejahatan ni boleh kekal
lama dalam berkawan
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 10:22 AM | Show all posts
Ini la hasil akibat drp dendam Nik Aziz... sapa yg kena tanggung skrg? sapa yg kena tindas??
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 10:42 AM | Show all posts
akughi posted on 14-11-2014 10:06 AM
semua org cakap yg pas ade ramai penyokong.......

semua org pun akui pekara tu.......

Kalu aku yang jadi Presideng PAS mungkin tak jadi lagu ni kot...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-11-2014 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Lge tu nak ajak gaduh manja la tu....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 14-11-2014 12:20 PM | Show all posts
d'zeck posted on 14-11-2014 10:12 AM
orang yang pura2 suka antara
satu sama lain gini la jadinya

hahahahahahhahahahhaaha gile la ayat ko ni.....

power siot......
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
harimau76 posted on 14-11-2014 10:22 AM
Ini la hasil akibat drp dendam Nik Aziz... sapa yg kena tanggung skrg? sapa yg kena tindas??

sebenar pas perlukan dap...bukan dap perlukan pas...jd pas kena telan jelah apa saja...
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2014 04:52 PM | Show all posts
biarlah meke bergaduh...dah lama meke tak gaduh....
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-12-2022 09:17 PM GMT+8 , Processed in 0.114647 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list