CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
Author: puteri7

[Tempatan] Gaza Dasyat dibedil, pompuan Islam Malaysia sebok trend bertudung Palestin

   Close [Copy link]
Post time 21-8-2014 07:07 PM | Show all posts
kita memang suka sokong secara kosmetik sesambil buat untung...
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-8-2014 07:09 PM | Show all posts
honestly,aku dah muak orang kita amik kesempatan atas kesengsaraan orang palestine..

apa significantnya tudung palestine nih?
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 07:10 PM | Show all posts
okla tu...sekurang2nya ada juga usaha nk bantu.
lgpun fesyen tudung tu xda la over sgt pn.
dh itu yg mampu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Hek elehhhhh sebab tudung palestin pun nak jadi isu kat CI
At least depa2 ni tutup aurat lengkap

Isu derma ikhlas tak ikhlas tu jangan persoal
Antara Tuhan n pembeli tudung palestin j

TT hang dah beli n dah pakai belum tudung palestin ni?

Kalau belum..jangan lupa beli sekali jubah palestin



Last edited by alinone78 on 21-8-2014 09:45 PM

Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 07:18 PM | Show all posts
Woi, org buat bisnes lah. Ko je xpaham. Paling senang buat bisnes guna agama ni. Xpun guna kaum.
Marketing ko xpower bro tu ko xtau. :-)
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
khaira01 posted on 21-8-2014 07:10 PM
okla tu...sekurang2nya ada juga usaha nk bantu.
lgpun fesyen tudung tu xda la over sgt pn.
dh itu  ...

Nak banding dengan tudung ultraman fareeda
Memang jauh panggang dari api laaa
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 07:22 PM | Show all posts
ai minat tengok kain keffiyeh... stylo sangat
ingat nak beli satu, bleh la fefeeling hipster



Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 07:31 PM | Show all posts
la.. orang pakai tudung kaler begitu pun sampai bukak thread.
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-8-2014 08:21 PM | Show all posts
takpela hak masing2.


Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Tudung peridaahh x da ke nak wat camni..,??:lol
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:40 PM | Show all posts
puteri7 posted on 21-8-2014 05:29 PM
berdosa tu tak la.. menyampah je sebab poyo rasa cam derma sejuta bila pakai tudung Gaza sambil kutu ...

TT ada kena kutuk sebab x tegur kecantikan tudung tu ke..no wonder la meroyan kt sini
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel je semuanya tengok pun rasa sejuk.. so apa masalahnya?
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin sbb warna bendera palestin tu syantek...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
5229 posted on 21-8-2014 07:09 PM
honestly,aku dah muak orang kita amik kesempatan atas kesengsaraan orang palestine..

apa signific ...

Kak anya pon meluat... suka benar ambil kesempatan atas musibah orang lain...
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah ke?
Mmg xleh ?

So nk wat cmne to show sokongan?
Pegi Gaza?


Why bother?? Hak dia.x suka xyah pdg
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Benda mcm ni pun jd isu. Mcm cik leha & cik timah duk ayam ketupat kat kg:lol
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-8-2014 08:51 PM | Show all posts
Johnyblaze87 posted on 21-8-2014 07:18 PM
Woi, org buat bisnes lah. Ko je xpaham. Paling senang buat bisnes guna agama ni. Xpun guna kaum.
M ...

Ye betul tu.. Strategi marketing je ni...
apa2 pun sokong je kalau benda yang baik.. Sekurang2nya nye ada jugak la inisiatif nak cari penderma...
walaupun hrga jual berpuluh yang masuk tabung derma sen je..



Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Cumellllll la... lgpon... buat lagu ni x nyusahkan sesaper... yg baling2 batu jat mcd tu.. baru salah..
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 09:32 PM | Show all posts
~anya~ posted on 21-8-2014 08:48 PM
Kak anya pon meluat... suka benar ambil kesempatan atas musibah orang lain...

betul...tak tahu nak cakap macam mana..tapi macam tak kena gaya dengan kelantangan kita memprotes pencerobohan israel..
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2014 09:33 PM | Show all posts
memang xsalah..so,bila pulak nak buat tudung bendera malaysia?31 ogos ni hari merdeka..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-8-2022 04:01 AM GMT+8 , Processed in 0.078130 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list