CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 6933|Reply: 26

naik kapal terbang berbungkus plastik...

[Copy link]
Post time 6-8-2014 07:23 PM | Show all posts |Read mode


Mula mula i tengok picture ini, i ingat orang takut jangkitan ebola apabila berada dalam kabin kapal....

penumpang warga Isreal yang dikatakan ortodok Yahudi yang membungkus dirinya dikatakan kerana duduk dengan penumpang wanita..
Sebenarnya dia adalah utra Ortodok Yahudi Cohen (keturunan iman suci) yang membungkus diri dengan plastik ketika penerbangan itu melintasi tanah perkuburan dimana golongan ini tidak dibenarkan berjalan dan terbang di atas tanah perkuburan, yang menyebabkan mereka tidak lagi suci..

Tapi membungkus diri dengan plastik tidak lagi dibenarkan oleh penerbangan EL Al Airlines sejak 2001


Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2014 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
dh mcm mayat je aku tgk
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2014 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Gmbr lama la ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2014 09:48 PM | Show all posts
konon suci la sangat ortodok tu...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2014 09:56 PM | Show all posts
sanggup die..

warak la nie..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-8-2014 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
tapi look so funny...kalau i tengok sure i gelak kuat2


Pompuan kat belakang dia pon senyum simpul..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 08:20 AM | Show all posts
gambar lama ni Israel airlines if tak silap
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 09:32 AM | Show all posts
dah kenapa ko ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-8-2014 09:40 AM | Show all posts
ortodok..otok mung
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 10:44 AM | Show all posts
ortodok ke cekodok , sesuci embun pagi kah luuu ?
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 11:06 AM | Show all posts
mcm2............
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 11:13 AM | Show all posts
dh 2 pakai plastik boleh sucikan diri la? aiyoooo..cikadak jgk
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 11:28 AM | Show all posts
soooooociiiiii "sangat" ...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 11:52 AM | Show all posts
kalau dia terkentut dalam plastik tu, mesti dia terpaksa jugak tahan kan baunya...tapi tak pe la, kentut sendiri, ok aje bau sendiri...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 12:48 PM | Show all posts
Siapa yang tolong dia bungkuskan diri??
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 01:22 PM | Show all posts
xlemas ke????
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-8-2014 01:45 PM | Show all posts
Duk diam2 je la kat umah kalau cenggitu...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2014 03:09 PM | Show all posts
cam ner nak lepaskan diri tu?
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2014 10:00 AM | Show all posts
tak nak melintas kubur silap gaya dia yang masuk kubur...
Reply

Use magic Report

Post time 11-8-2014 11:12 AM | Show all posts
uiks.. sakan noh..
tak lemas ke berbungkus mcm tu?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 10:06 PM GMT+8 , Processed in 0.087550 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list