Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
33919
View
258
Reply

Cerita-cerita Mistik bersama Hantu Killer Part 4

[Copy link]

Author: hantukiller       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 19-11-2015 03:02 PM | Show all posts
AKU MINTA MAAF PADA SESIAPA DI SINI YG BAGI PM KAT AKU, AKU DAH TAK RAJIN BUKA FORUM NI, SO MEMANG LA AKU X JAWAB...


KALAU ADA PERSOALAN CALL TERUS ATAU WHATSAPP 019-7516287, INSHAALLAH AKU LAYAN KALAU TAK DE MASAALAH
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2015 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
hantukiller replied at 16-10-2014 05:19 PM
Masih dengan harapan terhindar dari godaan dunia berlebihan tu masih bukan kerana Allah semata mat ...

Nk dkt setahun.... aiyooo...
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2015 02:43 AM | Show all posts

makcik ...ade lagi ko.. ingat dah berhenti berforumm... sombong ko ekkk
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2015 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
ArianPutra replied at 29-12-2015 02:43 AM
makcik ...ade lagi ko.. ingat dah berhenti berforumm... sombong ko ekkk

Kikikiii..sejk surf guna hp ni..lupa nk bukak forum..  dulu lyn forum dpn pc n laptop je...kikikii
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-3-2016 11:33 AM | Show all posts
Eh...... masih ada lagi rumah aku ni, ingat dah robohhhhhh, hahahahaha
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 1-3-2016 11:37 AM | Show all posts
mintak maaf la yg buat pm kat sini, aku memang dah tak rajin bukak forum ni, almaklum... dah tua, malas.... hahaha


ada apa masaalah call je atau whatsapp ... yg tu aku rajin sikit, tapi kalau soalannya mengarut aku pun x rajin jawab
0197516287
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2016 09:23 AM | Show all posts
assalamualaikum Wak hantuKiller...
pa habaq? rumah tak bersawang la, mama selalu mai baca cuma silent reader...

kan best kalo wak bukukan saja...musti ramai beli !!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-7-2016 02:22 PM | Show all posts
sepiiiiiiiiiii rumah niiiiiiiiiiii

hantu aku tak jaga ke????



tak boleh harap la hantu aku ni...  tolong kemas pun tak mau, rumah tinggal kosong

kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2016 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde cerita mistik terbaru ke wak? Rinduu
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2016 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
hantukiller replied at 19-7-2016 02:22 PM
sepiiiiiiiiiii rumah niiiiiiiiiiii

hantu aku tak jaga ke????

Hantu pn pndai mogok bila boss mls jgh... hihihiii
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 30-8-2016 12:52 PM | Show all posts
aku mmg lama tak masuk sini

Kalau nak cerita berubat mmg la banyak sangat, tapi tak maulah membukukan disini

kikiki
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2016 03:18 PM | Show all posts
Slm TT...,

Ambo nak cari ustaz2 yg pandai membuang sihir... Boleh bantu x
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2016 02:08 PM | Show all posts
hantukiller replied at 30-8-2016 12:52 PM
aku mmg lama tak masuk sini

Kalau nak cerita berubat mmg la banyak sangat, tapi tak maulah membuk ...

Salam WAk....


lama tak nampakkk.....
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-9-2016 12:14 PM | Show all posts
AisyaMumy replied at 5-9-2016 03:18 PM
Slm TT...,

Ambo nak cari ustaz2 yg pandai membuang sihir... Boleh bantu x

call atau whatapp saya... 0197516287
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 19-9-2016 12:15 PM | Show all posts

waalaikumsalam

hehe


dah jadi hantu betul ni sebab tu orang tak nampak aku, kikiki


malas la masuk sini
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2019 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Hebat lah wak tom
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:56 PM | Show all posts
Salam wak... bole ke kalau scan dari jauh
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Try msg wak tom...no dia ada bg kan dkt atas...dia dah lama x masuk forum
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 02:38 PM | Show all posts
jas7512 replied at 26-11-2019 01:19 PM
Try msg wak tom...no dia ada bg kan dkt atas...dia dah lama x masuk forum

noted2.. terima kasihh

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.078307s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list