Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
15058
View
96
Reply

Keseraman Di Rumah Sendiri oleh theflash

[Copy link]

Author: theflash    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-6-2014 03:33 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
nota kaki-- kejadian berlaku pada kawan sekerja..baru semalam dia cerita. rupanya dia forumer sini gak. dan dia tak caya saya theflash.hhhhahaaha
oh ye. berlaku di kompleks kejiranan putrajaya.
precint brape? rumah flat ke landed?
xperlu tahu.sian sapa yg duk area th.xpasal3 keseraman dan keserupan.heh
oh. kawan saya perempuan..nama dia...errrr.
Nelly la. boleh?



Aku jenis yang suke duk sorg. jenis OCD
so utk berkongsi rumah tu agak sukar bagi org macam aku

takpela kalo terpaksa bayar lebih.heh
lgpun duit side income aku jual Elken.Avon dan seangkatanny lepas la bayar sewa

kawasan tmpt ak agak sunyi
putrajaya
bandar org balik pegi keje
bagi aku

agak lama.baru tejadi benda ni.
8bulan ak duduk sini
takde yang pelik jadi.

one night. malam Rabu.
layan.movie online.

di ruang tamu.


srrrryuuuhhhhhhh!!
shower toilet aku terbukak sendri!!

terkejut ak
cpt3 aku matikan air.
dlm.hati. mungkin xketat or leaking?

hati rasa tak sedap..
terus ak of lappy
tgk tv kat depan..nak.tido tak ngantuk lagi.

cerite best
mmg asyik

ak dalam posisi baring.

then de bende gesel.

berbulu
tengok
kucing hitam
miau2 kat aku.
trus aku bersila dan usap kucing tu.aku sukr kucing.

tiba tiba
terus aku lempar kucing tu!
aku mana dr bela kucing!!!!
tingkat 3. pintu tingkap semua ttup!

kucing tu mcm marahkan aku!
berbunyi macam nak terkam aku!
aku baling kucing dengan bantal
terus dia lari dalam bilik
terus aku kejar
dan

hilang

mana kucing tu pergi!
bilkk aku tak besar.mane leh die keluar
terus rasa seram
cepat3 aku baring.tv kt lua aku bia kan
tp

aku perasan.channel tv di tukar tukar..
volume kejp perlahan kejap kuat..

last3 ak terlelap.


balik keje.kemas3.masak.
tp jam 11 baru aku makan
tgh makan.
pintu bilik belakang...terbukak
terkejut!

ada objek berbaju putih berdiri tegak dr dalam!
meremang bulu roma aku!

alih3 je benda tu pindah sebelah aku!
muka seperti kene bakar.rentung
ak blackout.
pengsan.

esoknya
aku kena lagi...
tgh aku layan movie.ada mende melintas depan bilik. 2 3 kali. last3.aku perhati betul3.

betul3 dia memang nak usik aku!
terus benda tu terpacul .dengan kepala nya di tangan!
aku menjerit sebelum pengsan.
esok

ak tido rumah kawan.

2hari.

then ak kembali ke rumah.
malam tu ak ingtkan aman.
tp.
tak.

tgh tido
sebelah badan aku rasa panas.
tiba tiba bahu aku di sapa.
ada tangan di bahu aku!
mmg mengigil di buatnya
memag aku terkencing dalam seluar..

sampai tertido..
bangun tido.
aku rasa badan aku dicakar3.pedih3

aku tny kawan3 yg kire pakar
dorg suh pasang ruqyah
ak pasang satu malam
rasa macam mengamuk lakk benda tu

bunyi pinggan pecah
bunyi org menjerit
semua dalam rumah
dan yang pelik.xde pn kesan pinggan pecah ke apa.

then one day. tgh aku masak. agak lewat.
rasa.nak membuang
g la toilet.

before g toilet. aku letak makanan dpn tv
mmg gelap.hanya suasana suram
dan hanya ada cahaya dr tv je.

g toilet.

kelua je.
aku dgr cam org tgh memunggah sesuatu

aku jenguk.
ada bende tgh jmah makanan aku!!
de mcm budak kecik tgh mencangkung!!!
makan gelojoh!!
terus aku lari masuk dlm.bilik.
bile dah rasa reda.aku keluar.
mmg bersepah
abis semua mkanan aku
aku buang semua pinggan cawan tu.


bile dh banyak kali jadi cmni.
ak cpt3 cr rumah baru.

yg bestnye.
bile aku tny org yg duduk situ
dorg cko xde pape. huhuhu

mungkin sebab lelaki ?

entah lah..
aku pun xtaw apa yang ganggu aku sebenarnya

TAMAT

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 03:39 PM | Show all posts
tengok ko hapdet... terus aku cek-in....

dasyat jugak gangguan... macam2 jenis lak tu... dia dah pindah ker flash...??
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
boerbekeng posted on 25-6-2014 03:39 PM
tengok ko hapdet... terus aku cek-in....

dasyat jugak gangguan... macam2 jenis lak tu... dia dah  ...

dhh
awl.tahun pindahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 03:40 PM | Show all posts
yeyey mr flash sudah kembali..lama tunggu update tau
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 03:44 PM | Show all posts
hati kering kwn ko ni, bleh lg dia duduk situ lps kena kacau mula2 dulu

giler
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 03:46 PM | Show all posts
uishhh berani jugak kawan ko tu yer ...
klu aku.. sekali kene kaco.. kompem aku da kuar da..
huhuhuhu...

Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 03:49 PM | Show all posts
membaca citer ni sambil orang sebelah umah duk memaku pintu [orang betul ye....]


huhu.....
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 03:55 PM | Show all posts
punch card....walaupon dah halfday.....yeahh.....kemon lagi TT
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnya the flash ada thread br
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
lipstickz posted on 25-6-2014 03:44 PM
hati kering kwn ko ni, bleh lg dia duduk situ lps kena kacau mula2 dulu

giler

nk pndh tp masalah nk cr rumah kt pjaya ni pepaham lah hehehe
tmbahan lak dia nak rumah tu die sorgg

klo bilik sewa tu byk
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
bulan pose stop ar kejp


hahahahah buleh??
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 04:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi kenapa br skarang dia nak kacau kan? Ada org nak kenakan dia ke?

Speku. Speku
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 04:12 PM | Show all posts
theflash kembali...

dia punya cerita memang real lahhhh...
aku yg baca pun leh meremang siokkk..
tp memang hati kering lahh kawan ko tue...
bro korek lah lg cerita dia..
mesti lama kan dia stay situ sampai dia dpt umah baru n tentu
ader gangguan yg lebih teruk lg kan n x kan dia x buat apa2
kat umah dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 04:23 PM | Show all posts
cakapla kat manaaaaa
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
zalll posted on 25-6-2014 04:12 PM
theflash kembali...

dia punya cerita memang real lahhhh...

setahun lebih gakk.
ni sy pendek kan
byk kali die tido umah kawan
umah sedara

sebab x lalu nak.hadap.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 04:26 PM | Show all posts
aku duduk sorang dan juga penghidap OCD  
mintak2 takde apa2 jadi  
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
miskay posted on 25-6-2014 04:06 PM
Tapi kenapa br skarang dia nak kacau kan? Ada org nak kenakan dia ke?

Speku. Speku

masa pndh umh br

sihat ok je

xde.apa punnnnn
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
uori posted on 25-6-2014 04:26 PM
aku duduk sorang dan juga penghidap OCD  
mintak2 takde apa2 jadi  {:1_545 ...

nk ckp.umah die kotor

kawan girl kt.opis pnh g umah die
ckp leh tido.dlm.jamban

bau wangi je memanjang.mmg kemas

pelik.la.gak.bende ni kan sk tmpt koto2 huhu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-6-2014 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
mamaezah posted on 25-6-2014 04:23 PM
cakapla kat manaaaaa

kat putrajaya


haha
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2014 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Giler r.sumpah aku xnak duk umah sorang2 pasni even aku jenis MYOB gak..:Q
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115221s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list