Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1190
View
0
Reply

KEBAIKAN MEALSHAKE SHAKLEE

 Close [Copy link]

Author: SHEENA73       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-5-2014 07:22 AM | Show all posts |Read mode
Hari ni nak cerita sikit pasal mealshake shaklee. Eh, bukan sikit. Rasanya memang banyak entry saya pasal kebaikan mealshake untuk kanak-kanak ni. Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan mealshake shaklee ni.


Apa yang BEST SANGAT pasal mealshake shaklee. banyak sebenarnya khasiat mealshake shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakkannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi diorang ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak










15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:
Kurangkan Ekzema
Untuk Tumbesaran
Untuk Perkembangan Minda
Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
Untuk Anak kekal aktif
Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
Meningkatkan berat badan anak
Membantu anak fokus
Membantu kurangkan kekerapan asthma
Mengatasi masalah sembelit pada anak
Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu


ADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!


Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.


Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je.


Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk kung-kung bunyinye..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak. Anak-anak pun seronok, kurang stress, dan tak bosan.





sms / whatsapp : 019-866 8615

email : hasheena73@gmail.com

FB Page :Health and you




Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.077338s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list