Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
63024
View
141
Reply

Perasaan anda selepas seks?

[Copy link]

Author: Loxlaxman       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-5-2014 09:53 AM | Show all posts |Read mode
Hello akak2 cun ATW,

Ada orang kata, selepas seks perasaannya sukar nak digambarkan. Bagi Lox, seorang lelaki apabila mencapai kepuasan seks, wujud satu perasaan "feel good" yang agak dramatik bila paras dopamine meningkatkan aktiviti sel otak Lox (neurotransmitter). Biasanya, lepas seks Lox akan rasa cergas + gedik lebih dan selalunya Lox terus jadi rajin ambil kain baju basuh, lipat seterika dan simpan dalam almari elok-elok. Tak habis di situ, Lox mop pulak lantai, cuci air-cond & kipas siling, kemas rumah dan pegi pasar beli lauk pauk nak masak nanti ... pendek kata seks yang baik, menjadikan Lox lelaki yang rajin dan produktif..

Lox nak tanya ... ape akak2 rasa selepas seks dengan suami?

Multiple Polls: ( Max 3 choices ), Total 374 Users voted
Your User group have no permission to vote
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2014 10:46 AM | Show all posts
sebagai pemerhati luar sahaja
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2014 11:15 AM | Show all posts
emmm.. sayang abam... mmmm
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-5-2014 11:29 AM | Show all posts
manehnya posted on 8-5-2014 11:15 AM
emmm.. sayang abam... mmmm

Emmmmmmmuahhh jugak ..!!
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2014 03:25 PM | Show all posts
Feeeeelllllllll goooddddddddddd...
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2014 03:34 PM | Show all posts
untunglah wife abe Lox

semua keje2 rumah beresssssss
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2014 03:38 PM | Show all posts
carly rasa nak p holiday la.... valid x jawapan tu???
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-5-2014 05:41 PM | Show all posts
carly_lah posted on 16-5-2014 03:38 PM
carly rasa nak p holiday la.... valid x jawapan tu???

Lepas sex rasa nak pi holiday ... err ok pe..
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2014 04:08 PM | Show all posts
dah lupa la perasaannya camane.. lega kot... sb dah tertunai tunggakan bil
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2014 08:32 AM | Show all posts
lagu yg paling sesuai utk topik ni

Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2014 02:14 PM | Show all posts
tumpang lalu..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2014 03:32 PM | Show all posts
I noticed my other half pon like Mr. Lox..
after a session, rajin semacam..
hahaha.. suka je mak nak bagi byk2 session sbb pandai amik hati..
Reply

Use magic Report

Post time 30-5-2014 12:02 PM | Show all posts
Utk perempuan yg orgasm lepas sex...bembira, riang, mcm stress sudah hilang
Utk lelaki yg orgasm lepas sex...memang akan terasa mau tidur....sbb hormon yg dikeluarkan akan membuat lelaki sleepy gila, bagai makan sleeping pill

so utk perempuan, jgn rasa singgung ye dgn lelaki u lepas sex...
Reply

Use magic Report

Post time 31-5-2014 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
x de ke button utk si gadis2 belom kahwin mcm iols. terpaksa undi sbb nk tahu keputusan.
Reply

Use magic Report

Post time 2-6-2014 02:24 PM | Show all posts
i rasa i macam incik lox
i akan jadi xtra rajin
mungkin sebab hati riang
Reply

Use magic Report

Post time 4-6-2014 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa seksi..ahahaha...!
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2014 04:23 PM | Show all posts
aku laki xrase sleepy pun...
rase mcm dahage...then minom
naik atas katil
my jr. akan naik balik
so... 2nd round!!! begin!!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 10-6-2014 11:24 AM | Show all posts
Ada orang kata, selepas seks perasaannya sukar nak digambarkan. Bagi Lox, seorang lelaki apabila mencapai kepuasan seks, wujud satu perasaan "feel good" yang agak dramatik bila paras dopamine meningkatkan aktiviti sel otak Lox (neurotransmitter). Biasanya, lepas seks Lox akan rasa cergas + gedik lebih dan selalunya Lox terus jadi rajin ambil kain baju basuh, lipat seterika dan simpan dalam almari elok-elok. Tak habis di situ, Lox mop pulak lantai, cuci air-cond & kipas siling, kemas rumah dan pegi pasar beli lauk pauk nak masak nanti ... pendek kata seks yang baik, menjadikan Lox lelaki yang rajin dan produktif..


err....boleh tnye tak? cmne gaya lipat seterika tu....rare aktiviti ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 10-6-2014 01:16 PM | Show all posts
220796 posted on 10-6-2014 11:24 AM
Ada orang kata, selepas seks perasaannya sukar nak digambarkan. Bagi Lox, seorang lelaki apabila men ...

Aaaaaaa pelik kan.... kalau nak tau kena tunggu dan lihat lepas Lox mengeseks .. seterika panas2 pun kami sanggup lipat masuk almari .. heh heh heh ...
Reply

Use magic Report

Post time 12-6-2014 06:40 AM | Show all posts
perasaan sangat puas..ssb air dah kuar.....kah kah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084167s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list