Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
187771
View
837
Reply

[MAKAN] Port Makan� Yang Best Di Melaka

[Copy link]

Author: DewaGanaZ       Show all posts   Read mode

Post time 13-7-2006 08:39 PM | Show all posts
Originally posted by king_kenny at 13-7-2006 07:56 PM
roti canai dkt klebang,bes,, femes dgn kuah ikan pari die


klebang besau oit ...
kt ner ...
specifik sket .....
ehkehkehkekhke
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 08:41 PM | Show all posts
Originally posted by Ax at 13-7-2006 08:39 PM


klebang besau oit ...
kt ner ...
specifik sket .....
ehkehkehkekhke


dkt2 caltex,,lepas lorong pandan tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 08:43 PM | Show all posts
caltex yg simpang tu kan ...? simpang skola tu ehh ...?
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 08:43 PM | Show all posts
Originally posted by Ax at 13-7-2006 08:43 PM
caltex yg simpang tu kan ...? simpang skola tu ehh ...?


silap bukan caltex,,esso kot,,tapi dkt simpang skolah tu la,mcm ade surau dkt rumah usang tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 08:45 PM | Show all posts
wakakaka ....
nnti aku tgk ar ....
konpius .....

aku nk gi mate kucing ni .....
warung tepi tuh ....
mkn roti sardin hekhekehkheeke .....
byebye
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 08:58 PM | Show all posts
ok,, korek mata kucing tu puas2
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 09:04 PM | Show all posts
sedap ker roti tu..nak sket
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 09:11 PM | Show all posts
dulu kecik2 aku rajin pegi paso mlm, kalau pasar mlm bukit baru ari senin dgn sabtu, ade la mamat india jual kacang ni nyanyi,

kacang goleng,goleng kacang,kacang goleng goleng kacang...ntah ape lg aku xigt,,

tapi dah x wujud dah dia ni,, mane pegi agaknye


dulu,kalau nak air tebu paling bes, pegi dpn skolah teknik bkt piatu,,
tapi skrg abg tu dah tak jual air tebu dah,,die jual air kepala aje,,,

kecewa aku pegi aritu nak beli air tebu,tapi dah xjual
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 10:20 PM | Show all posts
Originally posted by king_kenny at 13-7-2006 09:11 PM
dulu kecik2 aku rajin pegi paso mlm, kalau pasar mlm bukit baru ari senin dgn sabtu, ade la mamat india jual kacang ni nyanyi,

kacang goleng,goleng kacang,kacang goleng goleng kacang...ntah ape  ...


ader lagi mamat india tue..bukan mamat lagi, dah jadi pakcik pun..
Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2006 10:33 PM | Show all posts
oi dpn skola bkt piatu ade lg air tebu ........
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2006 05:50 PM | Show all posts
aku baru je pindah ke melaka ni, nak carik capati. Mane yg sedap ek, aku tinggal kat bukit katil. Aku ari2 asyik gi makan kat subaidah jek, tak brape sedap ah kat situ, dah muak dah . . . mee kari kat mane nak makan?
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2006 06:02 PM | Show all posts

hai ummy selamat pindah ke melake!!

ummy baru dok melake ek?? transfer keje ke>?
mee kari ermm...
mee rebus mee tau kat kg jawa.. ade lagi kan kengkawan.. kedai abg tue?
meh kite tanye AX! ax! ooww ax!!
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2006 07:41 PM | Show all posts
Originally posted by azerlma at 14-7-2006 06:02 PM
ummy baru dok melake ek?? transfer keje ke>?
mee kari ermm...
mee rebus mee tau kat kg jawa.. ade lagi kan kengkawan.. kedai abg tue?
meh kite tanye AX! ax! ooww ax!!


ye kak ipa ku ............
saya di sini ....
wakkakakakakkaak .......

gerai kt ayer keroh
petronas ayer keroh ....
sblh die ....
bes .......
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2006 04:23 PM | Show all posts
aku terai pegi ari tu, tutup plak. Bile le dpt makan ni . .
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2006 04:24 PM | Show all posts
Originally posted by ummy43 at 29-7-2006 04:23 PM
aku terai pegi ari tu, tutup plak. Bile le dpt makan ni . .


ade lg kan tmpt tu ..?
ptg2 try g stiu
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2006 09:10 PM | Show all posts
ax, yg ko ckp tu, kat medan selera tepi hotel seri malaysia ayer kroh kan?
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2006 09:12 PM | Show all posts
ade satu lagi gerai capati, sop dia pon power giler . . . kat durian tunggal  sebelum simpang tiga tu.
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2006 02:06 PM | Show all posts

Reply #117 ummy43's post

uik...kat mana tu...aku org durian tunggal tapi aku pun tak tau :lol

simpang tiga kat mana?...kat masjid ke kat balai polis...heheheh
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2006 02:13 PM | Show all posts
Originally posted by lissa at 31-7-2006 02:06 PM
uik...kat mana tu...aku org durian tunggal tapi aku pun tak tau :lol

simpang tiga kat mana?...kat masjid ke kat balai polis...heheheh


kt masjid tu kot
ade ke ..?
kt shell tu ehh
Reply

Use magic Report

Post time 31-7-2006 05:08 PM | Show all posts
kat shell tu mana ader simpang...depan skit ader la....
kalau kat balai polis tu ader arr kedai...tapi tak plak aku nampak macam kedai capati..

kalau kat depan masjid tu pun ader kedai...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.309123s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list