Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
44587
View
167
Reply

Negeri paling ramai lelaki Melayu romantik ..

[Copy link]

Author: Loxlaxman       Show all posts   Read mode

Post time 26-2-2014 12:03 AM | Show all posts
gingolok posted on 25-2-2014 11:52 PM
Cik nana bercakap atas pengalaman sendiri ke? Ceciter..

kenape??? gingolok terasa ke???
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2014 09:04 AM | Show all posts
gingolok posted on 25-2-2014 11:54 PM
Hmm suami mira skrg ke?

sort of...
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2014 06:16 PM | Show all posts
hohoho...topic tak boleh blah punya.
tapi betul jugak kalau kata boleh tahan ramai jugak romantika de boya kat Malaysia ni
kalau tidak, tak lah mengandung dan buang merata-rata berlaku
mesti keganasan terhadap wanita lah jadi isu utama
kejapkejap mati, cacat kena asid, luka, lebam macam negara tertentu tu
yg asyik jadi...terbunting, bewak hidup kat rumah, kayu tiga empat, madu senyap-senyap

tapi kalau bab ikut negeri tu~~ masalah lah
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2014 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
nanacinta posted on 26-2-2014 12:03 AM
kenape??? gingolok terasa ke???

Nape putarjaya tak masuk senarai?
Reply

Use magic Report

Post time 1-3-2014 10:50 PM | Show all posts
bangcak posted on 1-3-2014 10:45 PM
Nape putarjaya tak masuk senarai?

putarjaya tak masuk sebab kita putar dulu...
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2014 06:54 AM | Show all posts
Err...takde info nak kongsi tapi saya tersedak minum kopi baca semua forumer punya post...lawaklah korang!
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2014 04:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Romantik xde kaitan ngan negeri lansung
Reply

Use magic Report

Post time 2-3-2014 06:22 PM | Show all posts
lelaki lombok la paling rumentikkkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2014 10:08 PM | Show all posts
pakwetizzaqyah posted on 20-2-2014 01:51 PM
aku rasa kelantan...

main kuda banyak jugakk tuh
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2014 09:13 AM | Show all posts


cek ghasa org teganu yg reka list ni...sbb bias Last edited by intriQue on 7-3-2014 09:17 AM

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-3-2014 09:52 AM | Show all posts
intriQue posted on 7-3-2014 09:13 AM
cek ghasa org teganu yg reka list ni...sbb bias

PENANG...? Adehhh ... malang sungguh.

Penang = Lelaki Penang kedekut, tapi rajin dan sangat berkira bab duit, makan pikir duit, minum pikir duit, main pikir duit, tidur mimpi duit dan lemah seks .. asyik pikir duit!





Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2014 12:59 PM | Show all posts
intriQue posted on 7-3-2014 09:13 AM
cek ghasa org teganu yg reka list ni...sbb bias

tergelak baca yg kl punya

mmg x leh pakai lgsung list ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2014 01:01 PM | Show all posts
sayang mmg x ramai lelaki malaysia yg romantik, sume ego semacam, anggap diri tuan the wife has to please him

x cam kokesen, sama rata dlm perhubungan, xde tuan xde kuli, pompuan melayu ni apa suami buat pun kena redha jer, tu sebab lelaki naik lemak
Reply

Use magic Report

Post time 12-3-2014 01:50 AM | Show all posts
Ahahhaha...mmg susah pun nk cari lelaki romantik pas kahwen...dlm 10 laki melayu belum tentu ada sorg...
Reply

Use magic Report

Post time 18-3-2014 12:23 PM | Show all posts
KL and Singapore.....
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2014 09:57 AM | Show all posts
Kebanyakan lelaki romantik yang dikenali berpotensi untuk panas baran...bukan pasangan iols la..pasangan orang2 terdekat..
Reply

Use magic Report

Post time 19-3-2014 11:34 PM | Show all posts
Lelaki melayu = x romantik
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2014 02:51 PM | Show all posts
aku rasa yg dari selangor agak romantik.
Reply

Use magic Report

Post time 22-3-2014 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
fifie_olin posted on 20-2-2014 02:26 PM
aku x ske la lelaki romantik jiwang2 karat ni....geli weiii...ckp bermadah helah...eeuuuuwww...

haha. aku pn x suka lelaki mcm tu.
aku rasa kalau kapel guna panggilan aku-kau sgt gempak
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2014 01:38 PM | Show all posts
nanacinta posted on 20-2-2014 02:00 PM
saya rasa kat malaysia ni takde lelaki romantik...lelaki yang nak jadi tuan ramai la..

haha betul tu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.087372s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list