Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3458
View
47
Reply

[Trivia] Doraemon [Selesai]

[Copy link]

Author: Eva_yy_Ellin       Show all posts   Read mode

Post time 18-12-2013 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
As he wept, the yellow color washed off and his voice changed due to the potion.


suara dia bertukar sbb potion tu, smbil nangis ilang kaler kuning jd biru, telinga kna mkn tikus..
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
alaaa... sbb potion la.. huhu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:30 PM | Show all posts

Asal suara Doraemon



Jadilah macam ni dan sebabnya.
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
cikgu, i nk semakan semula... haha
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:31 PM | Show all posts
Eva_yy_Ellin posted on 18-12-2013 05:27 PM
Jangan tak tau, board teka-teki pun boleh tambah ilmu pengetahuan jugak apa

ye la... tak pasal2...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:32 PM | Show all posts
clarizsa posted on 18-12-2013 05:30 PM
cikgu, i nk semakan semula... haha

Bukti post #23
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
haha.... stress sbb miaw laju sgt... arrrgggghhh

Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:33 PM | Show all posts
clarizsa posted on 18-12-2013 05:32 PM
haha.... stress sbb miaw laju sgt... arrrgggghhh

hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:34 PM | Show all posts
Eva_yy_Ellin posted on 18-12-2013 05:30 PM
Asal suara Doraemon

terkejut dengar suara doraemon sangat lain....rupanya itu yang original..yang kat ntv7 tu dah alihsuara punya...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:34 PM | Show all posts
clarizsa posted on 18-12-2013 05:32 PM
haha.... stress sbb miaw laju sgt... arrrgggghhh

Jangan stress stress, ni stress sebagai karatz Doraemon la ni ye
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:35 PM | Show all posts
Pada masa hadapan, Cicit Nobita iaitu Sewashi membuat replika patung Doraemon daripada tahan liat. Bila dah siap kelihatan telinga patung itu seakan-akan keju sebab ada lubang. Lalu Sewashi mengarahkan robot tikus untuk makan telinga patung Doraemon.

Tetapi robot tikus yang keliru tersilap makan telinga Doraemon yang sebenar sebab ia juga kelihatan seperti keju.

Doraemon dihantar ke hospital tetapi doktor gagal membaiki telinga Doraemon dan akan hidup tanpa telinga.
Sebab sedih dia mengambil keputusan untuk minum ubat/cecair semangat, tetapi tersilap minum ubat sedih pula.

Kerana terlalu sedih, dia menangis dan menangis sehingga badannya yang berwarna kuning hilang mulai hilang dan bertukar warna biru dan suaranya yang merdu bertukar menjadi serak.

Macam ni ok tak TT.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:35 PM | Show all posts
Elle_mujigae posted on 18-12-2013 05:34 PM
terkejut dengar suara doraemon sangat lain....rupanya itu yang original..yang kat ntv7 tu dah alih ...

Yup, harus yg original punya.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:35 PM | Show all posts
caul posted on 18-12-2013 05:35 PM
Pada masa hadapan, Cicit Nobita iaitu Sewashi membuat replika patung Doraemon daripada tahan liat. B ...

Uh...ok tapi hang lambat sangat la caul.
miaw dah jawab betul pun
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:38 PM | Show all posts
Eva_yy_Ellin posted on 18-12-2013 05:35 PM
Yup, harus yg original punya.

lagi suka suara yang dah dialih suara ke bahasa Melayu...

Eva memang peminat Doraemon ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:39 PM | Show all posts
Eva_yy_Ellin posted on 18-12-2013 05:35 PM
Uh...ok tapi hang lambat sangat la caul.
miaw dah jawab betul pun

La.. melepas lg.. tadi kata mau jawapan lengkap so aku ambil masa untuk taip la..
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 05:43 PM | Show all posts
caul posted on 18-12-2013 05:39 PM
La.. melepas lg.. tadi kata mau jawapan lengkap so aku ambil masa untuk taip la..

eva bg la sikit tacang ke caul ni
sian dia....


Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:54 PM | Show all posts
Elle_mujigae posted on 18-12-2013 05:38 PM
lagi suka suara yang dah dialih suara ke bahasa Melayu...

Eva memang peminat Doraemon k ...

Ahaha...segan pulak dah tua-tua nak ngaku minat Doraemon. Tapi yup...saya minat Doraemon
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-12-2013 05:54 PM | Show all posts
caul posted on 18-12-2013 05:39 PM
La.. melepas lg.. tadi kata mau jawapan lengkap so aku ambil masa untuk taip la..

Ahaha...sorry.
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 06:00 PM | Show all posts
Eva_yy_Ellin posted on 18-12-2013 05:54 PM
Ahaha...segan pulak dah tua-tua nak ngaku minat Doraemon. Tapi yup...saya minat Doraemon

comelnya dia minat Doraemon lagi...

nah untuk Eva..


Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2013 06:01 PM | Show all posts
ala...cepatnye korang ni jawab..asal g sini je dah selesai..dah selesai..pasni ade teka teki baru seru2 iols ok...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.101198s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list