Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
87191
View
244
Reply

berapa kali ?

[Copy link]

Author: GuaAnakMelaka       Show all posts   Read mode

Post time 13-4-2015 04:55 PM | Show all posts
6 bulan sekali pun takpe. yang penting ktorang bahagia. penat kot hari-hari
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2015 03:55 PM | Show all posts
owh...hehehe kak nab sebualn 2 x je...ingat kan x normal dah laki kak nab tu rupenye kat cni baru kak nab tau...normal la tu....hehehehe kalau ari2 x larat kak nab, seminggu sekali tu ok la tu. kak nab kekadang seminggu 2x tapi kdg2 semiggu langsung xde....tengok kesibukan mcmane..seb bek la laki kak nab bukan rakus nak ari2....hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 16-6-2015 04:17 PM | Show all posts
dewi replied at 7-4-2015 04:06 PM
hmm .. sekali sebulan pun kalau main puas ok jer

byk2 kali pun main tapi tak puas ( tak inzal ka ...

setuju.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-6-2015 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Seminggu 5kali
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2015 01:04 AM | Show all posts
Hari hari Mau....
Reply

Use magic Report

Post time 21-7-2015 11:09 AM | Show all posts
aku mau hari hari tapi bini aku kadang seminggu sekali kadang dua minggu sekali kadang tu puas minta baru dapat...aku pernah tanya bini aku masa kecik mak ayah dia bersunat dia lebih sangat kot sampai payah sangat nak naik nafsu dari mula kawin lagi... sebab ada baca bersunat untuk perempuan ni sebab nak kawal nafsu perempuan masa bujang senang mak ayah nak kawal... tapi bila dah kawin laki plak tersiksa... kadang tu mari pikir ramai ramai awek masa bujang aku pilih dia tapi sekarang...
Reply

Use magic Report

Post time 27-9-2015 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kita pun da vote
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2015 07:31 PM | Show all posts
deecokelat replied at 5-9-2013 03:30 PM
seminggu sekali mengungguli carta

hahaha malas sgt tu... i 3d/weeks
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2015 07:33 PM | Show all posts

yele tu hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2015 07:34 PM | Show all posts
DIYAnIFA replied at 7-9-2013 12:42 PM
xde dlm pilihan kt atas... rsnya normal suami isteri sminggu 3 hg 4 kali ..

same la hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2015 07:35 PM | Show all posts
ixora87 replied at 14-10-2013 12:32 AM
Kalau dah 3thn kawin, xda anak..  Nak setiap hari tu normal x?

normal la...setiap org yg dh married nk baby
Reply

Use magic Report

Post time 18-10-2015 07:38 PM | Show all posts

waaa bes nye got hari2..hahahha...isteri ketat suami hari2 mau hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 5-1-2016 02:00 PM | Show all posts
sunnah 3-4 kali seminggu..
Reply

Use magic Report

Post time 9-1-2016 10:11 PM | Show all posts

woowwww!
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2016 10:53 PM | Show all posts
kualiti lebih penting drp kuantiti.  pendapat masing masing..
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 10:34 AM | Show all posts


Aku punya frekuensi tak ada dalam senarai pilihan!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 29-1-2016 11:04 AM | Show all posts
aku mau 2-3 kali seminggu tapi hubby mampu bagi seminggu sekali je...
biasa alasan malas nak mandi pagi2..
Reply

Use magic Report

Post time 2-2-2016 01:43 PM | Show all posts
2 - 3 kali seminggu ...sounds right ....
Reply

Use magic Report

Post time 4-2-2016 12:33 PM | Show all posts
Tak bagus cakap seks
Reply

Use magic Report

Post time 4-2-2016 02:23 PM | Show all posts
setiap jam...

@genchi ; @tajul186 ; @MeeSai
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.365971s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list