Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
22246
View
113
Reply

isteri dingin bila nak bersama

[Copy link]

Author: mfawzisa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 15-5-2013 01:29 PM | Show all posts |Read mode
Masalah yg saya tanggung ni nampak remeh tetapi tekanan yang sy lalui hanya Allah saja yg tahu.. Perkahwinan sy dan isteri baru menginjak 6 tahun,  sudah tentulah sy perlukan belaian dan kasih syg dr isteri tp isteri sy seakan tidak pernah faham keadaan tu.. Sy sering tidur sendiri, (tidur sendiri bermaksud tiada pelukkan manja dari isteri) dari anak pertama dan kedua hingga sekarang, tiada lagi pelukkan dan kucupan mesra dari dia, hanya anak tempat saya bermanja.

Untuk pengetahuan semua, sepanjang berkahwin selama 6 tahun boleh dikira berapa kali kami 'bersama' mmg nampak pelik tapi itulah hakikatnya. (2 bulan sekali)


Tak keterlaluan sy katakan, sepanjang sy berkahwin, sy x pernah rasa nikmat sex yg sebenar,  sbb ketika bersama isteri xda foreplay sbb isteri mcm xberminat langsunga dan nak cepat2 je sy ada berbincang dgn isteri tp dia mcm biasa ckp nak berubah tapi sampai sekarang sy x nampak dia cuba berubah..

Semakin hari sy makin tertekan.. Berbulan kami xbersamai.. Dulu sy ada juga cuba untuk brbincang betulkan keadaan, memujuk hati tapi skrg perasaan sy dah mati.. Sy dah x de apa2 rasa pd isteri, sy sekarang hanya bertahan sebab anak..

selalunya gaduh pn sbb benda yang sama xda benda lain dan penyudahnya isteri rela bercerai kalau saya terus meminta untuk bersama.

Tp smpai bila sy perlu bertahan?
Adakah sy tak layak untuk bahagia..






Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:39 PM | Show all posts
sian awk.. kalo istri dingin, awklah yg kena usahakan utk ubati kelemahan dia tu.. cuba produk ni..



haa ni lagi satu..



tak pernah cuba tapi iklannya menarik kan? mcm cantekkk je landing tgn somi dia tu.. cubalahh..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:41 PM | Show all posts
wife u fobia... asal bersama jer dia akan mengandung... pernah diskas pasal family planning dgn dia?
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:48 PM | Show all posts
ParinAmat posted on 15-5-2013 01:39 PM
sian awk.. kalo istri dingin, awklah yg kena usahakan utk ubati kelemahan dia tu.. cuba produk ni..
...

kau dah cuba berkotak2 tetap tak berhasil..

tak yah nak suh org lain cuba lak...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:57 PM | Show all posts
dia seriau kot..rasa sakit setiap kali besama??
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:57 PM | Show all posts
duritajam posted on 15-5-2013 01:48 PM
kau dah cuba berkotak2 tetap tak berhasil..

tak yah nak suh org lain cuba lak...

tu laa.. lain kali pocit jgn cuba jus kemut, tu utk org pompuan je..




tu yg nak marah je semedang..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:58 PM | Show all posts
byk kemungkinan.. dia maybe ada laki lain.. maybe dia onani.. maybe dia mmg buta seks.. takpun dia takut sakit ms kena enjut..

byk lg la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:58 PM | Show all posts
hhhmmmm.....maksudnya isteri TT rela bercerai dari hidup bahagia sebagai suami isteri..?? Rugilah pulak
agaknya TT tu carik dia sebab nak TuuT ajer kot...
mestilah dia nyamppahhhh!!
Hal2 lain pasal rumahtangga ada bantu tak??
kadang isteri penat melayan anak2 dan urus rumahtangga dan suami pulak jenis berat tulang temulang...
lepas tu mintak tuut nak..tolong buat keje umah tak nak.
gitu lah kot yg selalunya
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 01:59 PM | Show all posts
carly_lah posted on 15-5-2013 01:41 PM
wife u fobia... asal bersama jer dia akan mengandung... pernah diskas pasal family planning dgn dia?

tak yah diskas diskas...

dah kewajiban bini..laki nak..bagi je la..

diskas mender lagi...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:01 PM | Show all posts
ParinAmat posted on 15-5-2013 01:57 PM
tu laa.. lain kali pocit jgn cuba jus kemut, tu utk org pompuan je..

kau dah cuba berkotak2 tetap tak berhasil..

tak yah nak suh org lain cuba lak...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:03 PM | Show all posts
Ya ampun..jus kemut pun hado....aduhai!!
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:07 PM | Show all posts
AmMiNafeesa posted on 15-5-2013 02:03 PM
Ya ampun..jus kemut pun hado....aduhai!!

suma produk kecantikan wanita adalah utk kepuasan lelaki..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:09 PM | Show all posts
6 tahun kawin 2 bulan sekali..setahun = 6 kali...6 tahun = 36 kali...

katalah ada bonus harijadi mlm tahun baru etc..max campur tolak 50 kali selama 6 tahun..


memang patut pun kau tension...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:11 PM | Show all posts
duritajam posted on 15-5-2013 01:59 PM
tak yah diskas diskas...

dah kewajiban bini..laki nak..bagi je la..

kalu laki asyik nak jer.. tanpa pikir kan perasaan bini pun x guna gak... kawin ler berpuluh pompuan pun... ttp akan dpt layanan yg sama....
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:12 PM | Show all posts
ParinAmat posted on 15-5-2013 02:07 PM
suma produk kecantikan wanita adalah utk kepuasan lelaki..

macam lipstick....mesti kau rasa puas bila pakai kan..???
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:13 PM | Show all posts
Aku rasa korang kena sihir rumahtangga la......
Hokaku kata mcm tu........




Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:15 PM | Show all posts
carly_lah posted on 15-5-2013 02:11 PM
kalu laki asyik nak jer.. tanpa pikir kan perasaan bini pun x guna gak... kawin ler berpuluh pompu ...

mana aku tau...dah agama aku cakap mcm tu..

tak tau la agama korang..kalau tgh penat layan anak2 tak yah layan laki..

klau laki tak tolong buat kerja rumah..alasan paling kuat tuk tak layan laki...kalau tgh......

ahhh...kau hadamkan yg ni dulu la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:17 PM | Show all posts
duritajam posted on 15-5-2013 02:09 PM
6 tahun kawin 2 bulan sekali..setahun = 6 kali...6 tahun = 36 kali...

katalah ada bonus harijadi  ...

sepatutnya bilangan yang ideal berapa kali?
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:20 PM | Show all posts
cammie1711 posted on 15-5-2013 02:17 PM
sepatutnya bilangan yang ideal berapa kali?

tgk2 org gak...kalau cam parin tu..

setahun sekali pun takde masalah...

dia main makeup2 pun dah cukup memberi kepuasan tak terhingga..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 02:20 PM | Show all posts
ParinAmat posted on 15-5-2013 01:39 PM
sian awk.. kalo istri dingin, awklah yg kena usahakan utk ubati kelemahan dia tu.. cuba produk ni..
...

kat mana jual nih...iols pon nak jadi isteri hebat jugak...........
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.089386s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list