Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
26880
View
108
Reply

[BEST]kisah Aku & Amy

[Copy link]

Author: uncle_syib       Show all posts   Read mode

Post time 17-2-2014 08:50 AM | Show all posts
baca jugak citer nenek kamsia tu.. tp separuh jer sebb katanyer imaginasi si penulis.. terus stop baca.. nak baca citer yg real2 jer.. xmo baca citer imiginasi or rekaan... x syok....

Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2014 06:37 AM | Show all posts
jujur cite..bila baca naik bulu roma eden..mueheheh terbaekkkk
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2014 03:45 AM | Show all posts
Pasal nenek kamsia tu, dekat mana dia ngaku cerita tu tipu je? Sorry tt, off topic
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2015 05:06 PM | Show all posts
amy dh bertunang
syib sendiri pulak?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-6-2015 10:23 AM | Show all posts
supernaturalee replied at 12-5-2015 05:06 PM
amy dh bertunang
syib sendiri pulak?

la ni saling belumba dgn amy...masing2 dah ade 2 anak...
Reply

Use magic Report

Post time 9-6-2015 10:18 AM | Show all posts
uncle_syib replied at 8-6-2015 10:23 AM
la ni saling belumba dgn amy...masing2 dah ade 2 anak...

alhamdulillah
clear air dah
Reply

Use magic Report

Post time 10-3-2016 02:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Terbaik....
Reply

Use magic Report

Post time 12-8-2016 10:17 PM | Show all posts
Rasanya mamat tu tak suka sbb yela, aku yang baca ni pun rasa mcm korang ni rapat sangat. Mana la dia tak bengang. Tp apepun best baca cite ni
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-10-2019 10:35 AM | Show all posts
lnakass replied at 12-8-2016 10:17 PM
Rasanya mamat tu tak suka sbb yela, aku yang baca ni pun rasa mcm korang ni rapat sangat. Mana la di ...

mungkin..tapi klu nak kate jeles,awek die pun keje situ jgk..kemana pun,offday ke, termasuk pegi bercuti berdua...dan amy ni pun bkn awek aku...tp hati manusiakan..kadang ade perasaan yg die sorok bila skali meletus,ape pun blh jadi kan...hmm

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.074298s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list