Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
93925
View
192
Reply

TANYA WANITA SUDAH BERKAHWIN

[Copy link]

Author: GuaAnakMelaka    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 4-4-2016 11:54 AM | Show all posts
Loxlaxman replied at 4-4-2016 11:12 AM
Haishh....mintak simpang empat lima nam dapat laki mcm tu..putus zuriat nanti.

Ekekekekeee....
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2016 11:39 AM | Show all posts

Dia mengaku direct kat u ke? U dah tengok bukti dengan mata u sendiri?


Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2016 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Loxlaxman replied at 5-4-2016 11:39 AM
Dia mengaku direct kat u ke? U dah tengok bukti dengan mata u sendiri?

Bukan citer i ler... Citer org lain... Org tu tanya kat i so i tanya kat uollss.... Sbb i x tau nak jawab utk dia... Klu i, i rasa klu cinta benda tu x penting kot??? Huhu... Correct me if i wrong???
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2016 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ke sex tu sgt penting hingga tanpanya boleh jejaskan umahtgga??? Ada ke manusia yg boleh hidup tanpanya? & klu ada normal ke dia???
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2016 08:55 AM | Show all posts
suriamir replied at 5-4-2016 01:22 PM
Bukan citer i ler... Citer org lain... Org tu tanya kat i so i tanya kat uollss.... Sbb i x tau na ...

Benda tu tak penting sebab u mungkin tak "kena" lagi kot...

Ye, Lox akui, cinta itu ibarat minuman isototik yang menghilangkan "dahaga" setiap wanita. Seks bagi setiap wanita hanyalah suatu hiburan kepada pasang. Aktiviti seksual bagi wanita adalah medan untuk mencari pasangan yang boleh melahirkan zuriat kuat dan hebat di mana anak yangannya lahir itu nanti akan menyambung tradisi untuk menjadi pelindung kepada spesis manusia.


Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2016 09:44 AM | Show all posts
Loxlaxman replied at 8-4-2016 08:55 AM
Benda tu tak penting sebab u mungkin tak "kena" lagi kot...

Ye, Lox akui, cinta itu ibarat ...

Hahaha.... lawak la u...

Anyway tq awak for ur advise.....

Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2016 08:17 AM | Show all posts
kalaulah korang sebagai lelaki suka mendengar isteri mengerang, apatah kami yang perempuan ni.

kami bangga kalau suami kami mengerang..
kami rasa kami dah berjaya membuatkan suami puas..

saya pun bangga dengan diri saya...

tapi kekadang suami saya ni kontrol...buat buat pejam mata la...amik bantal tekup muka la (muka sendiri)..
malu konon..dulu memula kawen, siang malam tak kira lampu on ke, memang tala je.

lately je sibuk nak tutup lampu bagai...

awak tak suka tengok perut kita yang pecah pecah ni ke wak?


kekadang saya pun saya tampar muka dia masa dia tengah pejam tu..

tapi tengah sedap dia tak marah plak..

hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 17-5-2016 04:03 PM | Show all posts
CikguZara replied at 18-4-2016 08:17 AM
kalaulah korang sebagai lelaki suka mendengar isteri mengerang, apatah kami yang perempuan ni.

k ...

Dia segan kowt.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2016 02:46 PM | Show all posts

hehehehehehe
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2016 12:42 PM | Show all posts
oppss.. nak jugak..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2016 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
I x pnh control..i akui i mmg bising ms main..sstgh laki suka..sstgh x suka.
Reply

Use magic Report

Post time 26-7-2016 03:31 AM | Show all posts
jandabergetah replied at 22-7-2016 10:50 PM
I x pnh control..i akui i mmg bising ms main..sstgh laki suka..sstgh x suka.

off course la suke bising hahahhaa

Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2016 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
pasanglah tv or lagu kuat sikit taklah orang dgr sgt.. hubby selalu akan buat mcmtu
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2016 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp i lebih suka menikmati bunyi benda tu keluar masuk dr buat bising dgn mulut..klu nk rs ghairah xmesti kna buat bunyi..main dpn cermin pun ghairah
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2016 10:48 PM | Show all posts
jandabergetah replied at 15-8-2016 04:36 PM
Tp i lebih suka menikmati bunyi benda tu keluar masuk dr buat bising dgn mulut..klu nk rs ghairah xm ...

hahahha betul tu..dpan cermin lg ghairah
nak2 kalau bua bdiri
hehehehe
bising bunyi tu la
suara xdek la bising sgt
Reply

Use magic Report

Post time 16-8-2016 10:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Rakam video ms main pun best
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2016 04:15 AM | Show all posts
jandabergetah replied at 16-8-2016 10:51 PM
Rakam video ms main pun best

partner x suke hahahha
Reply

Use magic Report

Post time 30-8-2016 12:08 AM | Show all posts
Hey bro! Hi kawan2!!


Unlimited Deposit Bonus hanya untuk anda!!!


Deposit minimum MYR100 keatas dan dapatkan bonus anda sekarang!!!



Hari2 miskin, bila la nak kaya!!!
Reply

Use magic Report

Post time 1-9-2016 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
melancap pun keluar suara tau..klau maen mst la bising..bru syok
Reply

Use magic Report

Post time 1-9-2016 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
CikguZara replied at 18-4-2016 08:17 AM
kalaulah korang sebagai lelaki suka mendengar isteri mengerang, apatah kami yang perempuan ni.

k ...

ganas btul cikgu zara nie..maen tampar2 lak..hehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.086838s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list