Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
110162
View
516
Reply

(koleksi dari pengalaman sebenar)Rezeki

[Copy link]

Author: DumBell       Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 14-5-2013 09:13 PM | Show all posts
ainnidzan posted on 14-5-2013 08:35 PM
tt..
tak pahit plak nak makan kulit limau tue?
nak keringkan dulu ke ape?

xpahit sangat kalau dibuat ulam makan dengan nasi...

Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 11:25 AM | Show all posts
DumBell posted on 11-5-2013 01:49 PM
sesapa yg ada pengetahuan pasal aura ni..boleh la kongsi-kongsi ilmu kat sini ye,sebab saya kurang a ...

As Salam...cuba cari rawatan Color Vibation Therapy (CVT) perubatan melalui aura ..Hq kat Shah Alam
Forensik Polis pun ada guna ni...

Boleh ambil kos tentang CVT ni hingga status Dr.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-5-2013 12:25 PM | Show all posts
mohdfauzi posted on 15-5-2013 11:25 AM
As Salam...cuba cari rawatan Color Vibation Therapy (CVT) perubatan melalui aura ..Hq kat Shah Ala ...

yeke?...oh tq bos..tq...sebab kasi info yg berguna...

Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2013 04:55 PM | Show all posts
uiks....laju pulak benang che'ah ni
selalunye mendap jer
baru 5 hari aku x bukak porem
dah byk pages bergerak
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 12:16 PM | Show all posts
DumBell posted on 14-5-2013 03:00 PM
sekadar berkongsi petua lagi...
anak kecil yg menyusu...kalau anak kecil berak dalam pempers,jang ...

waaah... Tuan Tanah macam tau tau jer anak saya masih berpampers..
Nicey~
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 12:22 PM | Show all posts
ainnidzan posted on 14-5-2013 08:35 PM
tt..
tak pahit plak nak makan kulit limau tue?
nak keringkan dulu ke ape?

kulit limau me mmg suka makan.
masuk dalam sambal belacan.
limau nipis: perah jus  then potong halus-halus kulitnya dan gaul dlm sambal... BEST!
yang penting, tak rasa pahit.

or nak urban skit, campur dalam masakan macam kek, pasta, roti, puding bla bla bla...
"er you know, lemon zest" ... hihihihi
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 01:40 PM | Show all posts
AznieBunnie posted on 16-5-2013 12:22 PM
kulit limau me mmg suka makan.
masuk dalam sambal belacan.
limau nipis: perah jus  then potong  ...

ingatkan buat kering cam asam boi tu je boleh mkn.
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 01:58 PM | Show all posts
AznieBunnie posted on 16-5-2013 12:22 PM
kulit limau me mmg suka makan.
masuk dalam sambal belacan.
limau nipis: perah jus  then potong  ...

kulit oren aci tak? hehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 02:03 PM | Show all posts
ainnidzan posted on 16-5-2013 01:58 PM
kulit oren aci tak? hehe

kulit oren goreng pun sodap hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2013 02:53 PM | Show all posts
ainnidzan posted on 16-5-2013 01:58 PM
kulit oren aci tak? hehe

utk kek ok.. utk sambal belacan kalu, ainnidzan cuba dulu. rasa ok, mai kongsi sini...
tak ok, takpa simpan sendiri
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-5-2013 01:43 PM | Show all posts
edoraixora posted on 15-5-2013 04:55 PM
uiks....laju pulak benang che'ah ni
selalunye mendap jer
baru 5 hari aku x bukak porem

huhuhu...aritu cuti,tu yg sambung cerita pasal akak kurang siuman tu...


Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2013 03:06 PM | Show all posts
encik dumbell, sambung la lagi.dh lama sgt tak baca cite en dumbell ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2013 04:09 PM | Show all posts
mane la pegi brader dumbell ni...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2013 12:22 PM | Show all posts
ice98 posted on 22-5-2013 04:09 PM
mane la pegi brader dumbell ni...

maaf  sahabat...
kursus dan kerja membataskan saya untuk sementara waktu..lagi-lagi tengah tunggu due date isteri ni...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 24-5-2013 12:24 PM | Show all posts
yellowfish posted on 22-5-2013 03:06 PM
encik dumbell, sambung la lagi.dh lama sgt tak baca cite en dumbell ni

maaf sahabat..
nanti saya ceritakan kisah abg.saya hilang dompet di hutan dan kisah puaka bunga suli.....

Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2013 07:43 PM | Show all posts
banyak betol pengalaman saudara dn kisah hidup saudara buat sy mengenali diri
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2013 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
DumBell posted on 24-5-2013 12:22 PM
maaf  sahabat...
kursus dan kerja membataskan saya untuk sementara waktu..lagi-lagi tengah tunggu ...

Owhh takpe. Koi Takdok hey. Cume boring klu takdok citer dr aok..
Reply

Use magic Report

Post time 25-5-2013 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Koi doakan semoga segalanya selamat sejahtera buat isteri dan anak aok yg bakal dilahirkan...
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-5-2013 08:41 AM | Show all posts
ice98 posted on 25-5-2013 08:52 PM
Koi doakan semoga segalanya selamat sejahtera buat isteri dan anak aok yg bakal dilahirkan...

trime kasih bebanyok kat aok juge..
moga dipermudahkan segala urusan..due date 3/6/2013 ni...tu yg koi tgh standby tu takut juge koi di buatnye...maklum le nok jadi "aboh" le katekan...
mengkala koi ni baru balik dari keje,...kang pukul 2 kang kena gi kursus plok.
becinte juge rase tak dpt cuti teman isteri minggu ni..nasib baik 3 sampai 12/6 ni koi apply cuti cepat..kalo idak,mengelome la koi kat sini..huhuhuhu..
Last edited by DumBell on 26-5-2013 09:23 AM

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-5-2013 08:46 AM | Show all posts
yoeKB posted on 25-5-2013 07:43 PM
banyak betol pengalaman saudara dn kisah hidup saudara buat sy mengenali diri

muhasabah diri,mengenal insan
hablum minallah,hablum minannas...tak sama nilai dengan harga kete yg saudara nak beli....

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.230265s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list