Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
84754
View
197
Reply

MASIH DARA ATAU TERUNA KETIKA BERNIKAH

[Copy link]

Author: GuaAnakMelaka       Show all posts   Read mode

Post time 18-1-2013 03:27 PM | Show all posts
mestilah dara, hanya untuk dia yg halal
alhamdulilah
Reply

Use magic Report

Post time 18-1-2013 10:04 PM | Show all posts
ADA KA TNYE MCMNI. HILANG ADAB SOPAN
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2013 12:05 AM | Show all posts
Nak cari gadis yang masih dara? Sila pergi ke wad kelahiran bayi kat hospital. Semuanya dijamin dara dan teruna.
Reply

Use magic Report

Post time 27-1-2013 07:09 AM | Show all posts
my 2 cents...

Teruna atau dara bukan lah suatu pengukur atau penentu kebahagiaan ... apa yg lepas tu lepas lah, tak payah nak di fikirkan.. yang penting apa yg ada sekarang dan bagaimana sama2 menjalani kehidupan di hari yg mendatang.

IMHO lelaki yg duk kira samada dara atau tidak tu adalah sangat ego ... lelaki manada teruna.. mesti ada mimpi basah (tak pun onani).. tu dah kira tak teruna la.. buang lah ego yg tak guna tu..  yg perempuan tu adalah manusia dan partner anda, layan dia dgn baik bukannya menilainya spt barang..

Banyak juga lelaki hipokrit yg dia duk jahat merata, tapi bila nak bini, nak yg "dara".. kononnya dara tu bermakna pompuan baik la.. sempit nya akal.. zaman skrg ni ada juga yg dara tapi semua dah bagi abis (tang penetration je tak, lain semua ok boleh)...

Memang zina tu dosa besar, tapi mungkin itu kesalahan dia yg lalu, mungkin satu titik hitam dalam dirinya.. banyak lagi dosa besar kalau nak tengok, kenapa part "dara" je yg jadi fokus besar bila nak pilih bini.. lagi penting, samada dia buat baik dgn mak bapak tak (tu lagi dosa besar kalau derhaka)... dia sembahyang ke idak.. banyak lagi..  be fair la kpd wanita.. Last edited by k_a_a on 27-1-2013 07:12 AM

Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2013 05:16 PM | Show all posts
Lelaki melancap biasa. Adakah bila melancap maka tak teruna?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2013 02:38 PM | Show all posts
Lelaki melancap biasa. Adakah bila melancap maka tak teruna?


Mungkin masih teruna kot.. sebab buat dengan tangan sendiri..
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 11:36 PM | Show all posts
mastubet sebelum nikah kira masih teruna kan
Reply

Use magic Report

Post time 25-3-2013 04:40 PM | Show all posts
Ada je lelaki yg aku kenal sebelom kawen one nite stand tu normal jek..tp dia kawen pun ngan kaki clubbing gak..sama spesis. xtau la apa dlm kepala diorg ni..sebelom kawen pun aku tgk rilek je holiday gi Krabi..pre wedding honeymoon kekdahnya
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2013 08:47 PM | Show all posts
k_a_a posted on 27-1-2013 07:09 AM
my 2 cents...

Teruna atau dara bukan lah suatu pengukur atau penentu kebahagiaan ... apa yg lepas ...

K_a_a
Saya sokong...,

Hidup yg terbaik adalah ,hidup yg boleh memberi manfaat pada org lain,
setiap yg terjadi ada hikmah, bersangka baiklah...

wallahualam bissawab.

Tabarakallahu fiikum.
Reply

Use magic Report

Post time 30-3-2013 04:19 PM | Show all posts
pisang tu merah hujung2 je..
Reply

Use magic Report

Post time 28-4-2013 08:45 AM | Show all posts
ngeri nye gambo pisang tu
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2013 07:47 PM | Show all posts
aku dah kawin pun masih teruna lg........ sebab pisang aku ' tak berdarah' pun macam gambo kat atas tu..... ;)
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2013 11:47 AM | Show all posts
langau posted on 7-12-2012 04:15 PM
masih teruna/dara- high possibility x pernah melakukan zina
x der teruna/x der dara- pernah melak ...

x semestinya hilang dara because of sex semata2...
kadang terlalu aktif bersukan pon selaput dara ble pecah..
so beware lah of your statement

Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2013 01:50 PM | Show all posts
NaylaArisha posted on 12-7-2013 11:47 AM
x semestinya hilang dara because of sex semata2...
kadang terlalu aktif bersukan pon selaput dara ...

sokong.

perempuan boleh hilang dara jugak kalau suka beraktiviti lasak...

Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2013 02:04 PM | Show all posts
winsonyu posted on 12-7-2013 01:50 PM
sokong.

perempuan boleh hilang dara jugak kalau suka beraktiviti lasak...

khen....... hehehe
bukan semua pompuan lost 'dara' because of sex..


Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2013 04:12 PM | Show all posts
NaylaArisha posted on 12-7-2013 02:04 PM
khen....... hehehe
bukan semua pompuan lost 'dara' because of sex..

ye...betul...tapi ramai jugak yg hilang becoz of sex jugak cik....

Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2013 11:03 AM | Show all posts
NaylaArisha posted on 12-7-2013 11:47 AM
x semestinya hilang dara because of sex semata2...
kadang terlalu aktif bersukan pon selaput dara ...

rasa nyer lebih 95% anak dara pecah dara sebab tusukan padu kontol, cuma 5% jer yg aktip bersukan, kalo jogging pun x pernah bila mau pecah itu dara....

Reply

Use magic Report

Post time 13-7-2013 11:15 AM | Show all posts
langau posted on 13-7-2013 11:03 AM
rasa nyer lebih 95% anak dara pecah dara sebab tusukan padu kontol, cuma 5% jer yg aktip bersukan, ...

x semua...


Reply

Use magic Report

Post time 15-7-2013 08:46 AM | Show all posts
NaylaArisha posted on 13-7-2013 11:15 AM
x semua...

hai mis,

pokcik ckp 95%  bukan 100 %, mis nie pecah dara masa bersukan ker...
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2013 04:09 PM | Show all posts
ada yg xtersenarai diatas tp vote gak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
4.853135s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list