JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
82631
View
196
Reply

MASIH DARA ATAU TERUNA KETIKA BERNIKAH

[Copy link]

Author: GuaAnakMelaka    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 27-2-2017 05:02 PM | Show all posts
gambar paling atas kejammmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 03:06 PM | Show all posts
seram betul dengan gambar paling atas tu
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 03:17 PM | Show all posts
we don't care and we don't bother..
Reply

Use magic Report

Post time 11-4-2017 03:15 PM | Show all posts
lelaki hilang teruna mcm mne?

Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2017 03:06 PM | Show all posts
lelaki berzina biasanya carilah pompuan macammana pun pasangannya pasti seorang penzina jugak....
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2017 11:39 AM | Show all posts
Aii dah tak dara sebab kena rogol
Reply

Use magic Report

Post time 5-6-2017 09:19 AM | Show all posts
kalau ppuan tu dulu pnh berzina tp dah bertaubat, adakah dia akan dpt lelaki bekas penzina jugak?
Reply

Use magic Report

Post time 27-6-2017 07:44 PM | Show all posts
jofizo replied at 5-6-2017 09:19 AM
kalau ppuan tu dulu pnh berzina tp dah bertaubat, adakah dia akan dpt lelaki bekas penzina jugak?

itu RAHSIA ..jodoh maut sape yg tahu..
kan kan kan
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2017 01:06 PM | Show all posts

kenapa?
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2017 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bedah.Cun replied at 16-5-2017 11:39 AM
Aii dah tak dara sebab kena rogol

Uishhh kena rogol dgn Sape sis?
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2017 12:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Surah An-Nur Ayat 3

"Lelaki yang berzina tidak ingin berkahwin melainkan dengan perempuan yang berzina atau perempuan yang musyrik; dan perempuan yang berzina itu pula tidak ingin berkahwin dengannya melainkan lelaki yang berzina atau lelaki musyrik. Dan perkahwinan yang demikian itu dilarang atas orang yang beriman."
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2017 01:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Surah Al Isra' Ayat 32

"Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah satu perbuatan yang keji dan satu jalan yang jahat (yang membawa kerosakan)"
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2017 08:08 AM | Show all posts
Uhh ahhh uhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2017 08:23 PM From the mobile phone | Show all posts
aciik replied at 21-4-2017 03:06 PM
lelaki berzina biasanya carilah pompuan macammana pun pasangannya pasti seorang penzina jugak....

Yaa, setuju. Mana2 yg penah buat mesti pasangannya pun penah. Aku teruna dapat dara, puashati...weh. Bagi yg dah terlanjur mesti dapat pon yg trlanjur jugak. Jangan bimbang
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2017 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_BeachBoys replied at 3-8-2017 12:56 AM
Surah An-Nur Ayat 3

"Lelaki yang berzina tidak ingin berkahwin melainkan dengan perempuan yang be ...

Untuk para2 somi2 jangan skandal, nanti bini pun buat skandal, jgn curi mkn luar, nnanti pasangan pun makan luar. Kalau tk caya buatlah...
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2017 03:16 PM | Show all posts
Selaput Dara saat ini mudah dibuat oleh doktor....if you have money ....
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Idolat @MatDeghem masih darau atau sebaliknya sebelum nikah ? Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:41 AM | Show all posts
batman_2007 replied at 3-3-2018 10:31 AM
Idolat @MatDeghem masih darau atau sebaliknya sebelum nikah ? Hehe

acik kluangman frust tonggeng....fatah amin kawin fazura. tag bg mat merata....harap semua faham & maklum







Reply

Use magic Report

Post time 3-3-2018 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
MatDeghem replied at 3-3-2018 10:41 AM
acik kluangman frust tonggeng....fatah amin kawin fazura. tag bg mat merata....harap semua faham & ...

Hehehe.. hidup mati ku berkhidmat utk fattzura. Hehe
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2018 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Pernah mastubarsi/onani. Tetapi tak pernah masukkan apa2. Kira masih dara kah? Dah check, tak ada bukaan or mcm dalam gambar google yg tiada dara. So kira dara lagi kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.078029s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list