Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
88811
View
203
Reply

MASIH DARA ATAU TERUNA KETIKA BERNIKAH

[Copy link]

Author: GuaAnakMelaka       Show all posts   Read mode

Post time 25-9-2019 08:39 PM | Show all posts
potsshine replied at 25-9-2019 06:08 PM
yg masing2 tahu tu..pandai2 la...yg tak tahu positif je la heheheh

salah seorg ada pengalaman pun dah cukup memudahkan proses bersetubuh...

jika lelaki dah biasa menerobos pasti mudah utk meloboskan si dara,
jika si pompuan sudah lobos mudah bagi si teruna utk menerobos..
kalau kedua2nya dah berpengalaman spt janda dan duda lagi hebat gamenye...

Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 03:12 PM | Show all posts
copy_paste replied at 25-9-2019 08:39 PM
salah seorg ada pengalaman pun dah cukup memudahkan proses bersetubuh...

jika lelaki dah biasa  ...

dasyat2 ayatnya...hahahahhahha
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 04:35 AM | Show all posts
MAAK AIH..DH 7 TAUN THREAD NI ..KALAU KAT CI,7 TAHUN ,TERUS HILANG DR RADAR
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2019 11:09 AM | Show all posts
aku kawin dengan duda
so memang tahulaa aku ada dara ke tak
anak anak dara kena jagalaa bawah tu dapat duda rasmi dengan duda tak rasmi kan susah

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.080890s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list