Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
88983
View
203
Reply

MASIH DARA ATAU TERUNA KETIKA BERNIKAH

[Copy link]

Author: GuaAnakMelaka       Show all posts   Read mode

Post time 24-2-2019 12:04 AM | Show all posts
Kenjiyan replied at 23-2-2019 05:03 PM
Org lain dh pernah rasa tu subjektif jugak.. hoho,kalau x kenapa org muda skrg ramai suka kepada j ...

sbb janda byk pengalaman dan berharta....
tp kalau xdpt dara sedikit ralat la....mungkin perlukan masa utk terima....
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2019 12:49 AM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 24-2-2019 12:04 AM
sbb janda byk pengalaman dan berharta....
tp kalau xdpt dara sedikit ralat la....mungkin perlukan ...

Itu atas masing2 laaa,ape di cari dlm pasangan hidup..
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2019 08:05 AM | Show all posts
Kenjiyan replied at 25-2-2019 12:49 AM
Itu atas masing2 laaa,ape di cari dlm pasangan hidup..

tapi kalau dah cinta xkisah soal masa silam.....
ambil yg positif yg nagetif tinggalkan.....
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2019 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 27-2-2019 08:05 AM
tapi kalau dah cinta xkisah soal masa silam.....
ambil yg positif yg nagetif tinggalkan.....

Betul,sy dan isteri masing2 ada kisah silam yg gelap..
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2019 08:22 PM | Show all posts
Kenjiyan replied at 27-2-2019 11:31 AM
Betul,sy dan isteri masing2 ada kisah silam yg gelap..

tunang saya pun ada kisah jugak,tapi masih gelap.....
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2019 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak pentinglah asalkan bahagia
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2019 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Opkos msih suci
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2019 09:47 AM | Show all posts
yang lepas biar menjadi sejarah...... janji mulaii saat ni,  kita berdua melakar sejarah baharu di lembaran baharu..
Reply

Use magic Report

Post time 27-3-2019 03:23 PM | Show all posts
untung la kalau jd sejarah je....
kalau tunang sendiri masih melakukannye jenuh arr
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 09:15 AM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 27-3-2019 03:23 PM
untung la kalau jd sejarah je....
kalau tunang sendiri masih melakukannye jenuh arr

Maksudnya mcm mana tu?
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 10:07 AM | Show all posts

masih melakukan dengan lelaki lain.....

Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 11:17 AM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 28-3-2019 10:07 AM
masih melakukan dengan lelaki lain.....

Huhuhu,itu susah jugak tu.. sbb bukan bini lagi kan..
Reply

Use magic Report

Post time 28-3-2019 11:23 AM | Show all posts
Kenjiyan replied at 28-3-2019 11:17 AM
Huhuhu,itu susah jugak tu.. sbb bukan bini lagi kan..

sbb bukan bini lagi la bg peluang.....

Reply

Use magic Report

Post time 31-3-2019 06:57 PM | Show all posts
Edited by ArnabAtasBulan at 31-3-2019 07:00 PM

takde pilihan untuk yang masih dara/teruna dan masih belum nikah ke? kesian pulak kat kitorang sebab dippinggirkan.

pastu yang kalo melancap sorang2 main sapu2 tapi tak jolok sebab taknak hilang dara tu masih kira dara kan? ataupon tak? maaf kalo soalan terlalu direct.

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2019 10:59 AM | Show all posts
ArnabAtasBulan replied at 31-3-2019 06:57 PM
takde pilihan untuk yang masih dara/teruna dan masih belum nikah ke? kesian pulak kat kitorang sebab ...

selagi selaput tu x pecah kira dara la.... ade sesetengah xde dara sbb xtvt lasak....
kalau mmmelancap sampai berair2 rasanya x pecah kot....jgn la sampai terjolok dalam rugi la...

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2019 12:26 PM | Show all posts
Edited by yprat at 1-4-2019 12:29 PM
ArnabAtasBulan replied at 31-3-2019 06:57 PM
takde pilihan untuk yang masih dara/teruna dan masih belum nikah ke? kesian pulak kat kitorang sebab ...

Camnih lah, dara nih sebenarnye adalah untuk seseorang perempuan yg tak pernah melakukan penetrative sexual intercourse, senang kata x pernah jolok dengan lelaki lah.

Kalau dah xde selaput dara (hymen) disebabkan aktiviti lasak/sukan/seharian, onani (walaupon onani tuh involve dildo/jolokan), kecederaan, dan selainnya, jangan risau anda masih dara/virgin. Ramai pompuan anggap kalau xde selaput dara tuh maksudnya dia bukan dara lagi, ini persepsi yg salah.

Virginity can ONLY be 'broken' via sexual intercourse with a male penis. Not injury, not sports, not masturbation (even penetrative masturbation using whatever tool). Kalau kena jilat pon tanpa sexual intercourse, anda masih dara. Jangan risau.

This argument needs to be put to rest. Sila google apa definisi "Virgin" & "Virginity", it specifically mentioned sexual INTERCOURSE.
Reply

Use magic Report

Post time 2-4-2019 01:35 AM | Show all posts
dari ape yang @copy_paste dengan yang @yprat cakap ade berbeza pendapat kat situ. yg satu cakap kalo aktiviti lasak pon boleh hilang dara, satu lagi hanya kalo ade penetrasi oleh alat lelaki. walaupon selaput dara da koyak tapi kalo bukan sebab lelaki yang masukkan alat dia kiranye masih dara.

jadi kirenye dara ni ialah sesuatu yg subjektif untk org lain la kan? bagi saya pendapat saya sama macam @yprat,tapi bagi orang lain mungkin sama macam @copy_paste


terima kasih awak berdua sebab bagi saya jawapan.

Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2019 02:48 PM | Show all posts
jadikan dara n teruna anda sebagai hadiah paling agung selepas bernikah hahahahhah...special kan?...duit..brg mahal...boleh dicari...tp dara & teruna yg hilang...her her her...camno...
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 07:01 AM | Show all posts
potsshine replied at 3-7-2019 02:48 PM
jadikan dara n teruna anda sebagai hadiah paling agung selepas bernikah hahahahhah...special kan?... ...


selalu yg xde dara tahu teruna atau x dan yg x teruna tahu pasangannya masih dara ke x.
tapi kalau dua2 masih suci mlm pertama tu amik masa la nk bersetubuh,

Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 06:08 PM | Show all posts
copy_paste replied at 25-9-2019 07:01 AM
selalu yg xde dara tahu teruna atau x dan yg x teruna tahu pasangannya masih dara ke x.
tapi ka ...

yg masing2 tahu tu..pandai2 la...yg tak tahu positif je la heheheh

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.095285s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list